16 دسامبر

جراحی لابیاپلاستی برای بار دوم

   جراحی لابیاپلاستی برای بار دوم

خیلی از مراجعین از دکتر الهام امام جمعه در رابطه با جراحی ترمیمی لابیاپلاستی سوال دارند، اینکه آیا همه افراد به جراحی لابیاپلاستی برای بار دوم نیاز دارند؟ و یا اینکه چه اقداماتی باید انجام داد تا دیگر نیازی به جراحی مجدد لابیاپلاستی نباشد، در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم، با ما همراه باشید.

عمل ترمیم لابیاپلاستی

منظور از جراحی ترمیم لابیاپلاستی این است که در جراحی اولیه تمام اقدامات اصلی انجام شده است اما در جراحی ترمیمی تنها برخی از اقدامات جزئی توسط متخصص زنان اعمال می شود، البته به شرط آنکه جراحی لابیاپلاستی به درستی و با تکنیک صحیح انجام شود.

در صورتی که فردی از جراحی لابیاپلاستی خود رضایت نداشته باشد و انتخاب  نادرست جراح زیبایی زنان سبب دفورمه کردن لبیا ها باشد، کار کمی سخت می شود.

جراحی لابیاپلاستی برای بار دوم

گاهی دیده می شود در جراحی اولیه لابیاپلاستی، لبیا ها به طور کامل از بین رفته اند و در جراحی لابیاپلاستی مجدد نیاز به گرفت و پیوند باشد، تا بتوان نتایج خوبی از جراحی حاصل کرد.

لازم به ذکر است که جراحی ترمیمی لابیاپلاستی کاملا متفاوت با جراحی اولیه است، زیرا در این جراحی آناتومی بدن کاملا تغییر پیدا کرده است و لازم است متخصص زنانی که برای جراحی انتخاب می کنید در این زمینه مهارت و تبحر بسیار بالایی داشته باشد.

نقش جراح زیبایی زنان در جراحی لابیاپلاستی

از آنجا که جراحی های زیبایی زنان بسیار حساس هستند و هر گونه اشتباه در جراحی عواقب بسیار مخربی را خواهند داشت، بهتر است متخصص زنانی که انتخاب می کنید در زمینه جراحی زیبایی زنان تجربه و مهارت کافی را داشته باشد، تا بتواند با کمک تکنیک صحیح نتایج بسیار خوبی را برای شما داشته باشد.

سافتنینگ بعد از جراحی لبیوپلاستی

معمولا بهتر است مدتی بعد از جراحی لابیاپلاستی عمل سافتنینگ انجام شود، در سافتنینگ دیگر برشی زده نمی شود تنها عمل صاف کردن چین ها، که ممکن است بعد از از بین رفتن تورم لابیاپلاستی دیده شود، انجام می گردد. سافتنینگ تنها به منظور بهبود نتایج لابیاپلاستی و نه اصلاح مشکلات لابیاپلاستی اولیه انجام می شود.

 چه افرادی نیاز به جراحی ترمیم لابیاپلاستی دارند؟

در اغلب موارد از دلایل شایع مراجعه افراد برای جراحی ترمیمی این است که همراه با لابیاپلاستی، هودکتومی انجام نشده است، و ناحیه تناسلی ظاهری زننده پیدا کرده است.

عدم تقارن زیادی در لبیا ها دیده می شود.

هود بعد از جراحی لابیاپلاستی کاملا پیدا باشد، در این شرایط می توان گفت فرد دچار عارضه پنیس فورم شده است.

بعد از جراحی ترمیمی لابیاپلاستی

بیمار بعد از جراحی لابیاپلاستی ترمیمی نباید انتظارات بیش از اندازه داشته باشد، داشتن انتظارات صد در صد بهبودی بعد از عمل اشتباه است، اما تا جای ممکن جراح زیبایی زنان باید سعی بر اصلاح وضعیت بیمار داشته باشد.

هزینه عمل لابیاپلاستی برای بار دوم

خوب به طور حتم هزینه این جراحی بیشتر است، زیرا  این جراحی به مراتب سخت تر است و در بیشتر موارد نیاز به استفاده از گرفت است، پس توصیه ما به شما عزیزان این است که در انتخاب پزشک خود دقت کنید تا احتمال عمل ترمیم لابیاپلاستی را از بین ببرید.

پاسخ

دو × 5 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید