08 فوریه

جراحی زیبایی واژن با نخ

جراحی زیبایی واژن با نخ

زایمان و رابطه های جنسی متعدد باعث گشاد شدن واژن می شوند. گشادی واژن باعث ایجاد مشکلات فراوانی می شود، از جمله نارضایتی جنسی دو طرف، ترشحات و عفونت مزمن مهبلی، افتادن تامپون، بی اختیاری ادراری (که ممکن است بی اختیاری حتی در حد چند قطره باشد). جراحی زیبایی واژن یکی از روش های مناسب برای درمان این مشکلات می باشد.

جراحی زیبایی واژن با نخ

تنگ کردن واژن با نخ، یک روش نسبتاً جدید است، که در این روش از نخ های قابل جذب استفاده می شود. جراحی زیبایی واژن یک روش بی خطر است، که نیاز به بیهوشی عمومی ندارد، بلکه با بی حسی موضعی انجام می گیرد. همچنین بیمار می تواند در همان روز از بیمارستان مرخص شده و به فعالیت های روزانه خود بپردازد. در حقیقت این عمل به روش سرپایی انجام می گیرد.

نخ هایی که دکتر امام جمعه در تنگ کردن واژن استفاده می کنند، معمولا از جنس پرولاکتون بوده و به مدت تقریبا یک سال ماندگاری دارند. روش جراحی زیبایی واژن یک روش ایمن بوده که هیچ گونه خونریزی ندارد. نخ هایی که در این روش استفاده می شوند معمولا 10 الی 14 سانتی متر می باشند.

بدیهی است که بانوان مجرد نمی توانند از این روش استفاده کنند، همچنین توصیه می شود بعد از تنگ کردن واژن، زایمان طبیعی نداشته باشید بلکه از روش سزارین زایمان کنید. چرا که زایمان طبیعی باعث گشادی مجدد واژن خواهد شد.

قبل از جراحی زیبایی واژن

در حقیقت قبل از انجام عمل تنگ کردن واژن، بیمار نیاز به اقدامات خاصی ندارد، اما توصیه می شود در صورتی که از عفونت های لگنی رنج می برید، حتما اقدام به درمان عفونت نمایید. توصیه می شود که قبل از انجام عمل توسط پزشک متخصص زنان و زایمان کاملا معاینه شوید. همچنین زنان باردار نمی توانند این عمل را انجام دهند، در صورت تمایل بعد از وضع حمل می توانند جهت معاینه و اقدامات بعدی جراحی زیبایی واژن، به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه نمایند.

پس از جراحی زیبایی واژن

این عمل بصورت سرپایی انجام می گیرد، ولی توصیه می شود که بیمار پس از انجام این عمل از انجام دادن فعالیت های سنگین خودداری نماید، اما انجام دادن فعالیت های روزمره بلا مانع است. توصیه می شود حداقل دو ماه پس از انجام عمل تنگ کردن واژن، از آمیزش جنسی خودداری نمایید.

در صورت مشاهده عوارضی مثل درد شدید و خونریزی و یا ترشحات بدبو فورا به پزشک خود مراجعه نمایید.

منبع:https://tajmeeli.com

سایر خدمات دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان

زایمان طبیعی

زایمان سزارین

درمان ناباروری

لابیاپلاستی

جراحی زیبایی واژن

و…

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

کانال تلگرام متخصص زناناینستاگرام متخصص زنان

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر امام جمعه ، متخصص زنان

پاسخ

3 + هفده =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید