15 نوامبر

هزینه ی جراحی لابیاپلاستی

هزینه ی جراحی لابیاپلاستی

زمانی که خانم ها قصد دارند که عمل زیبایی لابیاپلاستی را انجام دهند، ابتدا این سوال برای آن ها پیش می آید که هزینه ی این جراحی زیبایی واژینال چقدر است؟ آیا این رقم ثابت می باشد؟ مبلغ تعیین شده بر اساس چه متغیر هایی است؟ با ما همراه باشید تا برای شما جنبه های متفاوت این عمل را مورد بررسی قرار دهیم.

هزینه ی جراحی لابیاپلاستی

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یک عمل جراحی زیبایی در زنان است، که در ناحیه ی واژینال و در قسمت لابیای ماژور و لابیای مینور انجام می شود. این عمل به منظور اصلاح فرم لابیا و رفع مشکلاتی که لابیاهای بزرگ برای زنان ایجاد می‌کند، انجام می‌شود. در روند این جراحی زیبایی، پزشک متخصص با انجام جراحی و یا انجام لیزر، به کوچک کردن و بریدن قسمت های اضافه ی لابیا می پردازد.

چه زنانی کاندید انجام عمل لابیاپلاستی هستند؟

عمل لابیاپلاستی، یک عمل جراحی است و در قدم اول جنبه ی ظاهری و زیبایی دارد؛ اما جدای از وجه ظاهری و جنبه ی  زیبا سازی واژن، گاهی اوقات بزرگی لابیاها مشکلاتی برای بانوان به وجود می آورد و سبب ناراحتی آن ها می شود. مشکلاتی مانند: اذیت شدن هنگام دوچرخه سواری، ورزش کردن، رابطه ی جنسی، پوشیدن لباس های تنگ و…

هزینه جراحی لابیاپلاستی

هزینه جراحی لابیاپلاستی

با توجه به عوامل گوناگونی، هزینه های جراحی لابیاپلاستی تغییر می کند و بر مبالغ کلی نیز تاثیر خواهد گذاشت. انجام این عمل از فردی به فرد دیگر فرق می‌کند و هزینه ی دقیق جراحی با مراجعه به پزشک متخصص مورد نظر و معاینه واژینال، تعیین خواهد شد. همچنین بسته به اینکه این جراحی، در مطب خصوصی و یا بیمارستان انجام شود، کم و یا زیاد خواهد شد.

بیمه و عمل لابیاپلاستی؛ آیا بیمه هزینه ی جراحی لابیاپلاستی را می دهد؟

عمل لابیاپلاستی جز عمل های زیبایی محسوب می شود. عمل‌های زیبایی شامل بیمه نمی شوند و تحت پوشش هیچ گونه بیمه‌ ای نیستند. به طور کلی هزینه ی عمل های ناحیه واژن را که جنبه ی زیبایی داشته باشند، هیچ بیمه‌ ای تقبل نخواهد کرد.

چه عواملی در هزینه ی نهایی عمل لابیاپلاستی تاثیر گذار است؟

۱_محل انجام عمل لابیاپلاستی (بیمارستان یا مطب خصوصی)

۲_ میزان نیاز تغییر، در ناحیه ی لابیا

۳_ همزمانی عمل لابیاپلاستی با سایر عمل های زیبایی واژن مانند واژینوپلاستی، کلیتوروپلاستی، هودکتومی و…

۴_ میزان تبحر و تجربه ی پزشک

۵_ محل قرارگیری مطب پزشک

۶_تکنیک جراحی

۷_میزان برش در لابیا

۸_ مواد مواد مصرفی و یا ابزار هایی که در طول جراحی استفاده می شوند.

۹_استفاده از لیزر در جراحی

آیا لابیاپلاستی بر روی رابطه ی جنسی تاثیر می گذارد؟

لابیاپلاستی، عملی است که در طی انجام آن با روش جراحی و یا به وسیله ی لیزر، به کوچک کردن لابیا، برش بخش‌های اضافه ی آن و هم اندازه کردن آن ها می پردازند؛ در نتیجه ی انجام این کارها بر روی واژن، این ناحیه از بدن زن، زیبایی خود را به دست می‌آورد. این زیبا شدن واژن، اعتماد به نفس زنان را بالاتر برده و به لذت بیشتر در رابطه ی جنسی منجر خواهد شد.

آیا لابیاپلاستی سبب تنگی واژن نیز می شود؟

خیر، این عمل برای اصلاح فرم ظاهری لابیا مینور و لابیا ماژور انجام می شود. اگر قصد تنگ کردن واژن خود را دارید، باید عمل واژینوپلاستی را انجام دهید. عمل لابیاپلاستی و واژینوپلاستی را می توان به صورت همزمان انجام داد. اما انجام هر دو عمل با هم، هزینه ی جراحی را بیشتر خواهد کرد.

سخن آخر

هزینه ی عمل زیبایی لابیاپلاستی واژن، در هر شخص می تواند متفاوت باشد و هزینه ی نهایی با توجه به نظر پزشک تعیین می شود. پس برای اینکه بدانید چه مبلغی را باید برای این جراحی بپردازید، جهت معاینه به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید.

پاسخ

پنج × سه =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید