07 مه

لیفت با نخ لبیاماژور

لیفت با نخ لبیاماژور

لیفت با نخ لبیاماژور به چه بانوانی توصیه می شود؟ لبیاهای بزرگ لبیا های کوچک را در برمیگیرند و به دلیل افزایش سن، بارداری، کاهش هورمون ها، چاقی و لاغری و… ممکن است لبیا ماژور ها دچار تغییر شکل و مشکل شوند . زمانیکه لبیا ماژور ها دچار شل شدگی و چروک باشند بدون اینک بیمار جراحی انجام دهد میتواند لیفت با نخ این ناحیه به بیمار کمک کند.

خیلی از بیماران زمانی که اسم لیفت با نخ را میشنوند اینطور فکر می کنند که مثل لیفت با نخ صورت است و نخ را به یک فشیا متصل می کنند، ولی در رابطه با لبیاماژور  اینطور نیست چون این قسمت فشیا ندارد و لیفت با نخ باعث کشیدگی پوست نمی شود، در لیفت با نخ، لبیا ماژور از نخ های کلاژن سازی استفاده می شود که به فشیای این قسمت متصل می شوند و باعث جمع شدن پوست این قسمت می شود.این عمل به صورت سرپایی با بی حسی موضعی انجام میشود که حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه قابل انجام است.

لیفت با نخ لبیاماژور
مراقبت های بعد از لیفت با نخ

نیاز به مراقبت خاصی ندارد و میتوان فعالیت روزانه خود را انجام داد و احتیاج به ریکاوری و… ندارد.

نخ هایی که برای لیفت لابیاماژورها استفاده میشود کیفیت بسیار خوبی داشته و خاردار هستند.نخ های که استفاده میشود قابل جذب هستند، اما دیر جذب هستند، حدود 2 تا 3 سال زمان می برد که این نخ ها جذب شوند و از بین برود، زمانی که نخ ها از بین رفتند، فیبروزی که ایجاد می کنند باعث می شود که به مدت طولانی مدت این نخ ها اثر خود را داشته باشند و کشیدگی لابیا ماژور ها را حفظ کنند.
گاهی دو لابیا شبیه به هم نیستند مثلا یک لبیا به نسبت دیگری باریک تر و صاف تر است، می توان با لیفت با نخ این عدم توازن دو لبیا را جبران کرد.درصورتی که لبیاها حجم خیلی کمی داشته باشند می توان از روش تزریق چربی در ناحیه ژنیتال و یا تزریق ژل استفاده کرد.

اگر لبیاماژور ها خیلی چروک و حالت آویزان داشته باشند می توان از روش جراحی لابیاپلاستی ماژور استفاده کرد. عمل لابیاپلاستی ماژور وقتی شلی پوست لبیا ماژور شدت داشته باشد صورت میگیرد.
برای استفاده از لیفت با نخ در صورت تغییر لابیا ماژور ها گفته میشود.نخ هایی وجود دارند که برای ورودی واژن استفاده می شوند، که نخ های پرینه گفته میشود.

نخ های دیگری وجود دارند که برای داخل واژن استفاده می شوند واژن را تنگ نمی کند و تنها باعث کشیدگی و سفتی واژن می شود و بیشتر در فردی که دچار بی اختیاری ادراری است، توصیه می شود.
اما نخ های دیگری نیز وجود دارند که برای لیفت لبیا ماژور استفاده می شود. نخ هایی که وارد بازار شده بسیار کاربردی هستند و هزینه بالایی دارد.

خیلی از افراد فکر می کنند که لیفت با نخ لبیا ماژور ها، لبیا ها از بالا گرفته می شوند و یا لیفت صورت این نخ ها باید به جایی فیکس شوند، در حالی که در رابطه با لبیاماژور ها این اتفاق نمی افتد، زیرا این نخ ها، نخ هایی خاردار هستند که تاثیر گذاری طولانی تری دارند و باعث کشیدگی فشیا می شوند و به مرور زمان ظاهر زیبایی برای لبیاماژور ها ایجاد می کند و هم چروک های ایجاد شده را از بین می برد. اگر افتادگی شدت داشته باشد، عمل لبیاماژور گزینه بهتری است، اما اگر افتادگی و شلی شدید نباشد می توان روش درمانی لیفت با نخ لبیا ماژور ها را انتخاب کرد.
زمانی که فردی لیفت با نخ را استفاده می کند، اگر برای نتیجه بهتر نیاز به حجم دهی نیز داشته باشد، می توان از تزریق ژل استفاده کرد.
نخ هایی وجود دارند که خود نخ ها، حاوی ژل هستند و دیگر نیازی به تزریق ژل نمی باشد، اما به نسبت، حجم دهی که ایجاد می کنند به نسبت تزریق ژل کمتر است. عمل لیفت با نخ لبیاماژور و تزریق ژل را می توان با بی حسی انجام داد.دکتر الهام امام جمعه  می توانند به شما در زمینه انواع جراحی های زیبایی زنان کمک کنند.

پاسخ

1 × چهار =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید