14 دسامبر

تنگی واژن با نخ

تنگ کردن واژن با نخ

امروزه خانم ها جراحی های زیبایی زیادی را انجام می دهند. از جمله این جراحی ها، جراحی زیبایی واژن به منظور تنگ کردن آن می باشد. برای تنگ کردن واژن روش های زیادی وجود دارد. که روش تنگ کردن واژن با نخ از بهترین روش هاست.

تنگ کردن واژن

علت تنگ کردن واژن دلایل زیادی دارد. از جمله این  دلایل افتادگی، شل شدگی به دلیل کاهش شدید وزن و سایز،

افزایش سن و یا زایمان می باشد. با انجام این کار زیبایی به واژن برمی گردد.

روشهای تنگ کردن واژن

بالا کشیدن پرینه پشتی

همانطور که گفته با افزایش سن و یا زایمان های متعدد واژن ظاهری خود را از دست داده و دچار افتادگی و شل شدگی می شود. با استفاده از روش بالا کشیدن پرینه پشتی با نخ  هم این ایرادات برطرف می شود و هم واژن تنگ می شود. به این جراحی لیفت پرینه می گویند. در این روش به هیچ وجه خونریزی و بیهوشی وجود ندارد . پزشک با بی حسی موضعی، جراحی را انجام می دهد.

نحوه تنگ کردن واژن با نخ

با استفاده از نخ به دو روش می توان واژن را تنگ کرد.

روش اول به شکل کانیکال تنگ کردن واژن و پرینه صورت می گیرد. در این روش همانطور که گفته شد جراحی بدون بیهوشی و خون ریزی انجام می شود.

روش دوم به منظور کلاژن سازی در انجام می شود و بافت ها در ناحیه واژن باعث بازسازی خود به خود شده و وژن را به حالت اولیه بر می گردانند. این روش بسیار تأثیر گذار است. در این روش با انجام واکنش فیبرتیک در بدن ، میزان کلاژن سازی به مقدار چشم گیری افزایش می یابد.

موارد استفاده از نخ در واژن

مزایای استفاده از نخ در تنگ کردن واژن

  • عدم احتیاج به بیهوشی
  • جراحی بدون خونریزی
  • بازگشت سریع به فعالیت های روزانه
  • عدم مشاهده نخ ها و ایجاد ظاهری زیبا
  • تقویت لگن

دلایل  افتادگی و شل شدگی  واژن

افتادگی و شل شدگی  واژن دلایل متفاوتی دارد از جمله این دلایل میتوان به پارگی طبیعی واژن و  افتادگی و شل شدگی دیواره های واژن اشاره کرد.  افتادگی و شل شدگی  واژن یک روند کاملا طبیعی است. با انجام جراحی زیبایی واژن می توان این عوارض را درمان کرد.

شل شدگی واژن در سال های بین 30 تا 40 سالگی در خانم ها همزمان با کاهش تولید استروژن و پروژسترون در بافت های داخلی و خارجی آلت نتاسلی اتفاق افتاده و کاهش حجم پرینه های آلت نتاسلی را به همراه دارد. ممکن است این اتفاق در خانم هایی که باردار نشده اند و یا حتی زایمان طبیعی انجام نداده اند، هم مشاهده شود.

طبق گفته های خانم دکتر امام جمعه، اکثر خانم هایی که به سن یائسگی می رسند، به سوزش، خشکی واژن، عفونت های ادرای و درد در هنگام رابطه جنسی دچار می شوند. با انجام جراحی زیبایی واژن و تنگ کردن واژن با نخ می توان تمامی این مشکلات را برطرف کرد.

کاندیدای تنگ کردن واژن با نخ

اکثر خانم هایی که به دکتر امام جمعه مراجعه می کنند، خواستار تنگ کردن واژن با نخ هستند. دکتر امام جمعه در ادامه می گویند که گشاد و شل بودن واژن ها بعد از بد فرم بودن واژن و کاهش اعتماد به نفس در خانم ها باعث ایجاد عفونت های دستگاخ تناسلی در خانم ها نیز می شود و می تواند حتی تشدید کننده هم باشد.

مهمترین دلایل افتادگی و شل شدگی غیر عادی در واژن ها عبارت است از :

داشتن زایمان طبیعی زیاد

از جمله دلایلی که باعث افزایش شلی و افتادگی در واژن می شود، زایمان های طبیعی است. معمولاً بعد از زایمان های طبیعی دهانه واژن به حالت اولیه خود بر نگشته و با افزایش تعداد زایمان های طبیعی، گشاده شدن و در نتیجه افتادگی و شل شدگی در واژن اتفاق می افتد. به همین دلیل خانم های زیادی برای درمان به روش تنگ کردن واژن با نخ رو می آورند.

افزایش سن

با افزایش سن، با کاهش حجم چربی در همه نقاط بدن مواجه می شویم. از جمله قسمت هایی از بدن که با افزایش سن این کاهش حجم را می توان احساس کرد، واژن است. همچنین در این ناحیه پوشت حالت ارتجاعی خود را از دست داده و این مورد باعث افزایش نارضایتی در ایجاد ارتباط جنسی می شود. اکثر خانم هایی که به دکتر امام جمعه مراجعه می کنند دارای سنی حدود 40 سال به بالا بوده و برای درمان تنگ کردن واژن با نخ را انتخاب می کنند. این روش در بهبود رابطه جنسی بسیار کمک کننده است.

داشتن روابط جنسی زیاد

از جمله دلایل بروز شل شدن و افتادگی واژن می توان به داشتن رابطه جنسی متعدد اشاره کرد. در صورتی که تعداد روابط جنسی در افراد از یک حدی بیشتر شود، لایه های پوستی خارجی واژن به افتادگی و شل شدگی دچار می شوند. البته برای درمان این عارضه کافی است تا با انجام تنگ کردن واژن با نخ به روابط جنسی خود ادامه داده و لذت بخش باشد.

سایر خدمات دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان

زایمان طبیعی

زایمان سزارین

درمان ناباروری

لابیاپلاستی

جراحی زیبایی واژن

و…

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

کانال تلگرام متخصص زناناینستاگرام متخصص زنان

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر امام جمعه ، متخصص زنان

پاسخ

15 + هفده =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید