12 دسامبر

تزریق چربی در داخل واژن

تزریق چربی در داخل واژن

از جمله نقاط بدن که زیبایی و جوان بودن آن باعث افزایش اعتماد به نفس در خانم ها می شود، اندام تناسلی است. این اندام مانند مابقی نقاط بدن با افزایش سن، کاهش وزن و زایمان های متعدد چربی خود را از دست داده و این کاهش حجم چربی باعث شل شدن، تیرگی و ایجاد چین و چروک در این اندام می شود.

امروزه علم به افزایش زیبایی دربدن کمک شایانی می کند و اعتماد به نفس را افزایش می دهد.

تزریق چربی به واژن

تزریق چربی با برداشتن چربی از قسمت های دارای چربی مضاعف در بدن و انتقال به قسمت های دیگر که نیاز به تزریق چربی دارند، انجام می شود. لازم است بدانید که این کار در یک زمان انجام می شود و به مدت زمانی بین 1 تا 3 ساعت نیاز است. البته در تزریق چربی به واژن می توان این کار را در  دوبازه زمانی انجام داد. اول حدود 24 میلی لیتر چربی را استخراج کرده و آماده تزریق می شود، سپس مدت زمان 15 الی 30 دقیقه را به تزریق چربی به واژن اختصاص داده می شود.

همانطور که گفته شد این تزریق به دلیل از دست رفتن چربی ناحیه تناسلی اتفاق می افتد و معمولا در سن بالا اقدام به انجام این کار می شود.

مراحل انجام تزریق چربی

برای این که چربی مورد نیاز را بتوان از بدن خارج کرد، از یک دستگاه قدرتمند و هوشمند کمک گرفته می شود. این دستگاه چربی های لازم را از بدن بیرون می آورد و همزمان قابلیت انتقال و تزریق چربی را به منطقه مورد نظر دارد.

برای تزریق چربی در سه مرحله کار انجام می شود. در مرحله اول برداشتن چربی از ناحیه ای که میزان چربی مضاعفی دارد. در ادامه برای استفاده از چربی باید آن را تصفیه کرد و در آخر چربی تصفیه شده را به ناحیه تناسلی ترزیق کرد. برای انجام این مراحل نیاز به بیهوشی نبوده و می توان با بی حسی موضعی تمامی مراحل فوق را انجام داد.

به دلیل استفاده از چربی بدن خود فرد، تزریق یک روش دائمی و مطمئن است. به همین دلیل هیچ عارضه ای نداشته و پرطرف دارترین جراحی زیبایی واژن به شمار می آید.

برخی نکات بعد از تزریق چربی به واژن

بعد از انجام هر جراحی نیاز به مراقبت های بعد از آن هم وجود دارد. با اینکه تزریق چربی  جزء جراحی های سرپایی است ولی ممکن است در محل تزریق چربی، کمی تورم و درد  وجود داشته باشد. این تورم و درد تا 2 هفته پس از تزریق کامل از بین خواهد رفت. باتوجه به این که بافت چربی از بدن خود فرد برداشته می شود امکان جذب چربی به بدن ممکن است. پس متخصص زنان و زایمان برای اینکه بهترین نتیجه را از این جراحی داشته باشد، مقدار بیشتر از حد نیاز به بدن تزریق می کند.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن

آیا همه افراد کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی در داخل واژن می باشند؟

تزریق چربی به واژن بهتر است یا تزریق ژل به واژن؟

چه مراقبت هایی بعد از این پروسه باید صورت گیرد تا بهترین نتایج را برای متقاضی به همراه داشته باشد؟

در این مقاله سعی نموده ایم که مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن را برای شما به عرضه بگذاریم تا اطلاعاتی بعد از تزریق این پروسه را کسب نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن

بسیاری از زنان با افزایش میل جنسی خود در سن بلوغ، مواجه می شوند. اما ظاهر بدن آن ها تغییر می کند و از طریق زایمان (خواه زایمان طبیعی یا زایمان سزارین) و افزایش سن نیز تغییراتی در بدن  افزایش پیدا می کند. خانم دکتر الهام امام جمعه بهترین متخصص زنان و زایمان و زیبایی جراحی جوان سازی واژن را خواه از طریق عمل و یا انجام تزریق چربی به واژن انجام می دهد که شامل انتقال چربی به لابیاها، ترمیم بافت های چروکیده واژن ، سفت کردن سلول های آویزان و شل واژن یا ترکیبی از این روش ها می تواند اعتماد به نفس افراد را افزایش دهد و در نتیجه باعث بالا رفتن میزان رضایت جنسی نیز در فرد خواهد شد.

با گذشت زمان، طبیعتا خانم ها تمایل دارند که مقداری چربی در قسمت های خاصی از بدن مانند باسن، ران ها و… را داشته باشند.

انتقال چربی یک راه ساده و بسیار موفق برای بازگرداندن ظاهر و عملکرد طبیعی در بخش هایی از بدن می باشد که پروسه ای بی خطر و غیر تهاجمی است و برای این منظور باید به نزد متخصص حاذق آن مراجعه شود.

مراحل تزریق چربی به واژن

تزریق چربی در داخل واژن در سه مرحله ای مجزا رخ می دهد که شامل: مرحله ی نخست چربی رااز ناحیه ی از بدن می گیرند که همان لیپوماتیک چربی است. سپس در مرحله ی دوم اقدام به تصفیه نمودن آن می کنند و در مرحله ی سوم یا آخر تزریق چربی به ناحیه مدنظر صورت می گیرد.

شایان ذکر است که بگوییم اغلب اوقات تزریق چربی به واژن در سنین بالا صورت می گیرد، در حالی که باید متذکر شویم که هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و ممکن است در هر سنی این پروسه صورت گیرد.

مزایای تزریق چربی به واژن

هنگامی که لبه های لگن (درون واژن) بزرگ می شود، لابیاهای بیرونی واژن نیز گسترش پیدا می کند.این مسئله موجب نگرانی خانم ها می شود.

در زیر کلیپی جذاب از دکتر الهام امام جمعه در مورد مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن آورده شده است.

برخی از مزایای این پروسه عبارتند از:

  • افزایش اعتماد به نفس
  • جوانسازی و زیباسازی ظاهر واژن
  • روشی ایمن و غیر تهاجمی
  • روشی سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی
  • بازگشت به امور روزمره ی زندگی بلافاصله بعد از تزریق چربی به واژن

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن کدام است؟

بعد از تزریق چربی به واژن امکان تغییر رنگ به صورت کبود شدگی و تورم وجود دارد، که امری طبیعی می باشد اما رعایت برخی نکات باعث به همراه آوردن بهترین نتایج خواهد شد از جمله: به مدت 2 تا 3 هفته از برقراری رابطه جنسی جلوگیری شود، خودداری از حمل اجسام سنگین ، اجتناب از قرار گیری در معرض نورخورشید و رفتن به سونا، پوشیدن لباس های تنگ و به خصوص شلوارهای جین نیز جلوگیری باید شود تا بهترین نتایج را برای متقاضی به همراه داشته باشد.

چکیده مطلب

با مراجعه نمودن به یک متخصص زنان و زایمان و زیبایی حاذق و انجام این پروسه می توان به بهترین نتایج دست پیدا نمود. گزینش تزریق چربی به واژن یا تزریق ژل به واژن بسته به انتخاب بیمار و صلاح دید متخصص دارد. اما طول ماندگاری تزریق چربی به واژن بیشتر از ژل می باشد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر بهتر است به دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان و زیبایی مراجعه نمایید. شماره تماس با مطب  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

سایر خدمات دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان

زایمان طبیعی

زایمان سزارین

درمان ناباروری

لابیاپلاستی

جراحی زیبایی واژن

و…

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

کانال تلگرام متخصص زناناینستاگرام متخصص زنان

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر امام جمعه ، متخصص زنان

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید