15 دسامبر

تزریق ژل به ناحیه تناسلی

تزریق ژل به ناحیه تناسلی

با بالا رفتن سن و یا کاهش و افزایش وزن های شدید ناحیه تناسلی جوابی و شادابی خود را ممکن است از دست دهد، به همین دلیل انتخاب یک راه حل برای جوانسازی واژن می تواند کمک کننده باشد، دکتر الهام امام جمعه در ادامه این مطلب به بررسی روش تزریق ژل به ناحیه تناسلی که یکی از روش های جوانی و شادابی واژن است، می پردازند.

تزریق ژل به ناحیه تناسلی

این روش یک درمان سرپایی است که می توان آن را در مطب و در مدت زمان کوتاه انجام داد، اغلب افراد بین تزریق ژل و یا تزریق چربی مردد هستند و به دنبال بهترین روش هستند، در حالی که باید گفت بهترین روش در هر فرد متفاوت است، باید بسته به نیاز، شرایط و علایق فرد روش درمان انتخاب شود.

بیشترین کاربرد تزریق ژل به واژن، تزریق به لابیامینور ها است، با استفاده از تزریق ژل می توان لبیا مینور ها را که به دلایل مختلف چروکیده و شل شده اند را جوان و زیبا کرد.

تزریق ژل به ناحیه تناسلی

همچنین تزریق ژل به لبیا ماژور ها نیز طرفداران بسیاری دارد، معمولا لبیا ماژور ها با افزایش سن دسخوش تغییراتی می شوند که سبب ایجاد ظاهری ناپسند در ناحیه تناسلی می شود، در نتیحه اغلب برای اصلاح این تغییرات ایجاد شده تزریق ژل و یا چربی توصیه می شود.

آیا تزریق ژل به واژن در تنگی آن موثر است؟

گاهی در مواردی می توان تزریق ژل را جایگزین عمل تنگ کردن واژن کرد، در این موارد لازم است با تزریق ژل از قطر واژن کاست و در نتیجه تنگی واژن نتیجه شود، البته تا جای ممکن بهتر است از سایر روش های توصیه شده استفاده کرد، تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

مراقبت های لازم قبل از تزریق ژل به ناحیه تناسلی

بسته به شرایط فرد و اینکه در کدام قسمت واژن تزریق انجام می شود این مراقبت ها متفاوت هستند، اما در ادامه مراقبت های کلی ارائه می شود.

قبل از هر جراحی باید از خوردن داروهایی همچون آسپرین، ویتامین a و… که رقیق کننده خون هستند اجتناب کرد.

مصرف الکل، دخانیات باید از دو هفته قبل قطع شود.

اگر مبتلا به بیماری خاصی هستید و یا داروی مشخصی را مصرف می کنید، باید قبل از تزریق، متخصص زنان خود را آگاه کنید.

لازم است قبل از هر گونه عمل زیبایی متخصص زنان بیمار را از نظر عفونت های واژن بررسی کند تا در صورت وجود هر گونه مشکل ابتدا درمان انجام شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به ناحیه تناسلی

همچنان لازم است افراد تا دو هفته بعد از تزریق از خودن الکل و مصرف دخانیات امتناع کنند.

تا بهبودی کامل استخر و حمام در واژن گرم ممنوع است.

برای شستشوی ناحیه تناسلی خود فشار آب نباید زیاد باشد، زیرا ممکن است فشار بالای آب سبب جابه جایی ژل شود.

تا مدتی بعد از تزریق ژل به واژن نباید ورزش های سنگین و فعالیت های سخت انجام شود.

در صورتی که به تمام توصیه های متخصص زنان خود توجه کنید، هم ماندگاری تزریق ژل را افزایش می دهید و هم از نتایج بعد ازتزریق خود لذت می برید.

پاسخ

هفده − سه =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید