25 آوریل

جراحی لب های واژن

جراحی لب های واژن

جراحی لب های واژن از جمله جراحی زیبایی واژن است که افراد به آن اقدام می کنند. برای انجام این جراحی باید به جراح زیبایی واژن مراجعه شود تا به راحتی و با اطمینان خاطر این جراحی زیبایی را انجام داده و نتیجه مطلوب را دریافت نمود.

جراحی لب های واژن به دو دسته جراحی لب های بیرونی واژن و جراحی لب های داخلی واژن تقسیم بندی می شود. در ادامه این مقابه به توضیح هر کدام از این جراحی های زیبایی و دلایل انجام آن می پردازیم.

لابیاها در زندگی زناشویی تاثیر بسیار زیادی دارد. همچنین زیبا بودن و مناسب بودن ظاهر آن ها سبب می شود تا فرد زندگی آرام و بهتری داشته باشد. با انجام جراحی لب های واژن می توان به این امر رسید. برای انجام این جراحی می توانید به خانم دکتر امام جمعه، بهترین جراح زیبایی واژن مراجعه نموده و  برای دریافت مشاوره با شماره های  ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷ تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

جراحی لب های واژن

جراحی لب های بیرونی واژن

خانم ها به دلایل مختلف از جمله، به بزرگ شدن لب های بیرونی واژن دچار می شوند. از جمله این دلایل می توان به بارداری، زایمان های متعدد، بالا رفتن سن و یا ضمینه ارثی اشاره کرد. در برخی از افراد این لب ها به طور مادرزادی بزرگ است و برای این گروه از خانم ها مشکلات فراوانی را به همراه دارد.

از جمله مشکلاتی که برای خانم ها ایجاد می شود، از نظر زیبایی و ظاهری است. در ادامه ممکن است فرد با مشکلات جنسی و یا درهنگام پوشیدن لباس های تنگ و ورزشی مشکل پیدا کند.

در این گروه از افراد، جراح زیبایی واژن با کم کردن سایز و نازک کردن لب ها که همان لابیا نام دارد، اندازه این لب ها را تنظیم می کنند به میزانی که مورد نیاز فرد است و در زندگی عادی و جنسی فرد تاثیر منفی نگذارد. این اندازه با توجه به میزان لب و یا لابیا ها درونی هماهنگ می شود.

برای انجام این جراحی خانم دکتر امام جمعه، برای عدم احساس درد فرد را بی هوش می کند. همچنین ممکن است فرد را تحت بی حسی قرار دهد تا جراحی را انجام دهند. انتخاب این هر یک از این دو مورد بر عهده جراح زیبایی واژن و با توجه به شرایط بیمار است. ممکن است بعد از انجام جراحی، فرد احساس کمی درد نماید و این کاملا عادی است، زیرا به دلیل از بین رفتن اثر دارو های بی حسی و یا بی هوشی ممکن است فرد با مشکل رو به رو شود.

در برخی از افراد این لبه ها یا همان لابیا ها بسیار کوچک است در این میان که در درصد بسیار کمی از افراد این مشکل دیده می شود، می توان با انجام جراحی و لابیاپلاستی این مشکل را تا حدودی کم کرد.

جراحی لب های داخلی واژن

برخی از خانم هایی که به دکتر امام جمعه مراجعه می کنند، با علائمی چون درد، سوزش و یا ناراحتی در هنگام پوشیدن لباس های تنگ در ناحیه تناسلی خود رو به رو هستند. متخصص زنان بعد از بررسی فرد از نظر بیماری های عفونی به بررسی لابیا ها می پردازد. در برخی زا این افراد به دلیل رشد بیش از حد لابیا های درونی در واژن این مشکلات برای فرد پیش می آید. در این نوع از جراحی با تغییر شکل و اندازه لابیا های داخلی واژن این مشکلات برطرف می شود.

لبه های داخلی واژن، در داخل چینی به نام کلیتوریس قرار دارد. این ناحیه دارای اعصاب بسیار حساس است که باید بهترین جراح زیبایی زنان  در  حین جراحی به این اعصاب توجه نموده و حساسیت این اعصاب در ناحیه کلیتوریس به خوبی حفظ گردد.

هدف از انجام جراحی لب های داخلی واژن کوچک کردن لابیاها برای کاهش ایجاد تداخل با لابیا های بیرونی است. در این نوع از جراحی با ایجاد برش های V شکل، می توان این لابیا ها را بهبود بخشید.

عمل تنگ کردن واژن

در این روش به منظور انجام جراحی زیبایی واژن لابیاهای مینور کوچک تر می شود تا تنگی واژن اتفاق بیوفتد.

انجام این جراحی، باعث افزایش رضایت جنسی در روابط خانم ها می شود. انجام این جراحی معمولا بعد از انجام زایمان متداول است. زیرا بعد از زایمان ماهیچه و عضله این ناحیه شل شده و زندگی جنسی فرد را تحت تاثیر می گذارد.

جراحی زیبایی واژن، امروزه بسیار رواج پیدا کرده و متقاضیان بسیاری دارد. خانم دکتر امام جمعه، به عنوان بهترین جراح زیبایی واژن، متذکر می شوند تا برای انجام این جراحی، مطالعات کافی و تحقیقات لازم انجام شود تا بتوان با انتخاب بهترین جراح زیبایی واژن، بهترین نتیجه را از این جراحی دریافت نمود.

مقالات مرتبط

جراحی زیبایی واژن

عمل تنگ کردن واژن

انواع تکنیک های لابیاپلاستی 

بهترین جراح زیبایی زنان در تهران

لابیاپلاستی چیست

کاندید جراحی زیبایی واژن

راه های ارتباطی:

  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

کانال تلگرام متخصص زناناینستاگرام متخصص زنان

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر امام جمعه ، متخصص زنان

پاسخ

4 + سیزده =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید