19 دسامبر

علل تیرگی واژن

علل تیرگی واژن چیست و چه درمانی دارد؟ در حقیقت یکی از سوالات پرتکرار اغلب بانوان در زمان مراجعه به مطب دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان در پیروزیدر این رابطه است که چه عواملی سبب تیرگی دستگاه خارجی ناحیه تناسلی می گردد؟ و اینکه بهترین راه حل برای رهایی از این مشکل چیست؟

علل تیرگی ناحیه ژنیتال

یکی از مهم ترین عوامل در تیرگی واژن، تغییرات هورمونی و افزایش هورمون های جنسی در خانم ها می باشد، اغلب تغییرات هورمونی در زمان بارداری رخ می دهد.

افزایش سن نیز می تواند در تیره شدن ناحیه تناسلی موثر باشد.

عامل ژنتیک نیز خود می تواند از دیگر دلایل تیرگی دستگاه تناسلی در خانم ها باشد.

می توان گفت این سه مورد از علل شایع تیرگی دستگاه تناسلی خارجی خانم ها هستند.

بهترین راهکار درمان تیرگی واژن؟

استفاده از لیزر و کربوکسی تراپی در حال حاضر روش های بسیار موثری برای از بین بردن تیرگی و یا کاهش تیرگی دستگاه تناسلی خارجی می باشند. بسته به شرایط افراد ممکن است هرکدام از روش های درمان به مراجعه کننده توصیه شود.

علل تیرگی واژنچند جلسه لیزر و یا کربوکسی تراپی برای سفید کردن واژن لازم است؟

بسته به نوع و میزان تیرگی پوست افراد، تعداد جلسات درمان متفاوت است، اما معمولا برای هر فرد تعداد جلسات حداقل بین 2 تا 5 جلسه باید باشد، لازم به ذکر است که بیمار باید جلسات را به صورت منظم انجام دهد، معمولا هر چند وقت یکبار نیاز به جلسات یادآور است، پس بهتر است به توصیه های متخصص زنان خود توجه داشته باشید، تا بتوانند از نتایج درمان خود لذت ببرند.

روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

اگر واژن شما تیره است و به دنبال راهی برای برطرف کردن این تیرگی ها هستید، ما به شما کربوکسی تراپی را پیشنهاد میکنیم. امروزه پزشکان با استفاده از کربوکسی تراپی با کمترین درد و با حداقل تهاجم، تیرگی ناحیه ی واژینال را از بین می‌برند. کربوکسی‌تراپی واژن ظاهر کلی واژن را زیبا می‌کند و علاوه بر جنبه ی زیبایی، سبب بالا رفتن اعتماد به نفس در فرد و همچنین تقویت رنگ پوست در این ناحیه می شود‌. هدف از کربوکسی تراپی رفع بافت‌های تیره در واژن می باشد. در کربوکسی تراپی با تزریق گاز طبیعی co2 به پوست ناحیه تناسلی، گردش خون را بهبود می بخشند و اکسیژن رسانی به این ناحیه بیشتر می شود. نتیجه ی این کار بسیار عالی است و مراجعه کنندگان، رضایت صددرصدی را از این روش دارند. به طور یقین، شما این رضایت را با مصرف کرم های روشن کننده یا لوسیون به دست نمی آورید.

در عصر حاضر، دیگر نباید نگران تیرگی های بدن و ناحیه واژینال بود. با مراجعه به پزشک متخصص و انتخاب درمانی مفید، می توانید به راحتی زیبایی پوست خود را به دست بیاورید. زیبایی در ناحیه ی تناسلی نه‌ تنها به افزایش لذت و کیفیت رابطه جنسی منجر می شود، بلکه سبب بالا رفتن اعتماد به نفس فرد و بهبود روابط او خواهد شد.

پاسخ

1 × 4 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید