08 ژوئن

مراقبتهای بعد از تزریق چربی به لابیا

مراقبتهای بعد از تزریق چربی به لابیا

مراقبتهای بعد از تزریق چربی به لابیا چیست؟ تزریق چربی به ناحیه ژنیتال تا چه مدت دوام دارد؟ لابیاماژور به عنوان لب های بیرونی شناخته می شود، چین هایی از پوست و چربی در دو طرف دهانه واژن است که در زنان بالغ با مو پوشانده می شود. لابیا مینورا یا لبهای داخلی چینهای کوچک هستند که درست در لبهای بزرگ در دو طرف دهانه واژن قرار دارند. مانند سایر قسمت های بدن، حتی لابیا نیز به علائم پیری حساس است. با گذشت زمان، لبیا ماژورها (لبهای بیرونی) به دلیل کاهش سطح استروژن چروک و حالتی افتاده پیدا می کنند. این کاهش می تواند ناشی از زایمان و یائسگی و همچنین کاهش شدید وزن باشد.

مراقبتهای بعد از تزریق چربی به لابیا

با نازک شدن لابیاماژورها، لبیا مینورها نیز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، خصوصاً اگر رنگ آنها تیره تر باشد یا از لبه های لبهای بزرگ آویزان باشد، این امر باعث می شوند که ولو بسیار پیرتر به نظر برسد.

چرا زنان به دنبال جوان سازی لبیا هستند؟

لبیا ماژور ها بیشتر از پوست و چربی زیر جلدی ساخته می شوند. با تغییرات هورمونی و از بین رفتن چربی زیر جلدی، با افزایش سن زن و… حجم لبیا ماژورها کاهش می یابد.

جوان سازی واژن به تعدادی از نگرانی های بهداشت جنسی از شلی داخلی گرفته تا افتادگی پوست و بی اختیاری پاسخ می دهد. نگرانی دیگری که با افزایش سن رخ می دهد، کاهش حجم در لابیا است. پیری تولید کلاژن را کاهش می دهد و باعث افتادگی و چین و چروک پوست در سراسر بدن، از جمله ولو می شود. تقویت لبیاها می تواند اندازه لبیاماژور را برای ظاهری جوانتر افزایش دهد. افزایش لابیا با پرکننده پوست قابل دستیابی است، با این حال ، تزریق چربی به ژنیتال یک گزینه جایگزین است که می تواند نتایج طولانی تر داشته باشد.

روش کار در ترزیق چربی به واژن

ابتدا برای تزریق چربی لازم است، لیپوساکشن به منظور برداشت چربی انجام شود. معمولا چربی برای این منظور از ران، شکم و پهلو گرفته می شود، سپس بر روی چربی گرفته شده اقداماتی انجام می شود تا برای انتقال به لابیا ها آماده شود، در مرحله آخر چربی آماده شده با کمک سرنگ مخصوص در عمق های مختلفی از لابیا تزریق می شود. لازم به ذکر است که در ابتدا بعد از تزریق ممکن است حجم لابیا ها خیلی زیاد به نظر برسد، از آنجا که این چربی توسط بدن جذب می شود چند روز بعد مقداری جذب می شود و ظاهری زیبا ایجاد می کند. اما باید به این نکته توجه داشته که اگر تزریق چربی توسط اشخاص نابلد انجام شود می تواند نتایج جبران ناپذیری داشته باشد، یک جراح زیبایی زنان با تجربه، باید براساس آناتومی بدن مقدار چربی لازم برای لابیاها را بداند.

مراقبتهای بعد از تزریق چربی به لابیا

از آنجا که عمل برداشت چربی نیاز به اتاق عمل دارد، لازم است بیمار بعد از جراحی آنتی بیوتیک مصرف کند. بیماران می توانند ظرف 48 ساعت به کار خود برگردند، اما بهبودی کامل در روش تزریق چربی به مدت یک تا دو هفته بعد از تزریق است.

پاسخ

2 × 1 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید