26 دسامبر

تزریق چربی در ناحیه ژنیتال

تزریق چربی در ناحیه ژنیتال

بهترین سن برای تزریق چربی در ناحیه ژنیتال چه سنی است؟ ماندگاری تزریق چربی به واژن بیشتر است یا تزریق ژل؟ در حقیقت خیلی از افراد که به مطب دکتر الهام امام جمعه مراجعه می کنند این سوال را دارند که تزریق ژل به واژن بهتر است یا تزریق چربی؟ در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

با پوشش گسترده رسانه ای و  اهمیت نظافت دستگاه تناسلی خارجی، تقاضا برای اقدامات زیبایی دستگاه تناسلی زنان به طور مداوم در حال افزایش است.

مانند سایر نواحی بدن، اندام های تناسلی زنان نیز تحت تأثیر روند طبیعی پیری قرار می گیرند. این تغییرات وابسته به سن، نه تنها بر شکل ظاهری اندام های خارجی دستگاه تناسلی زن تأثیر می گذارد بلکه عملکرد جنسی را نیز مختل می کند. زیرا عزت نفس جنسی کاهش می یابد و در نتیجه یک اختلال روانی – اجتماعی قابل توجه به وجود می آورد.

تزریق چربی در ناحیه ژنیتال

تزریق چربی به واژن

تزریق چربی در ناحیه ژنیتال یکی از روش های بازگشت جوانی و شادابی به ناحیه ژنیتال است، از تزریق چربی برای بازسازی لبیا ماژور ها استفاده می کنند.

معمولا میانگین کل حجم چربی تزریق شده از 18 میلی لیتر تا 120 میلی لیتر در هر جلسه است، این مقدار در هر بیمار متفاوت است. برای افزایش بقای چربی تزریق شده، لازم است تزریق در چند لایه انجام شود. در صورت نیاز به حجم اضافی، تزریقات جدید پس از یک دوره 4 تا 6 ماهه انجام می گردد.

تزریق ژل به واژن

تزریق اسید هیالورونیک برای بزرگ شدن لبیا ماژور ها نیز استفاده می شود. بسته به شرایط و علایق افراد روش تزریق ژل و یا چربی انتخاب می شود. اسید هیالورونیک فقط به صورت زیر جلدی قابل تزریق است. در حالت کلی تزریق ژل به نسبت چربی روشی غیر تهاجمی تر است زیرا در این روش نیازی به اتاق عمل و پاره شدن قسمتی از بدن نیست و می توان این روش را در مطب متخصص زنان در مدت زمان کوتاه نیز انجام داد، تزریق ژل بیشتر به بانوانی که اندام لاغر دارند و تمایل به افزایش حجم در حد بسیار کم دارند توصیه می شود.

عوارض تزریق به ناحیه ژنیتال

همه این روش ها شامل هیچ عارضه مهم یا تهدید کننده برای زندگی نیستند. عوارض جانبی مربوط به اسید هیالورونیک عبارتند از: پرکاری خون در 30 دقیقه اول پس از تزریق، ورم گذرا برای چند روز، ایکتیوز خفیف و برجستگی های کوچک که برطرف می شوند.

بهترین سن برای تزریق چربی به ناحیه ژنیتال

این روش درمانی و زیبایی محدودیت ندارد و خانم های جوان نیز می توانند از آن استفاده کنند، اما بیشترین تقاضا برای بزرگ شدن لبیا ماژور ها در دهه پنجم زندگی است، زمانی که علائم اولیه پیری ظاهر می شود. برخی از زنان جوان نیز می توانند از این روش بهره مند شوند، حتی دیده شده که در سن 17 سالگی نیز تزریق انجام شده است. بنابراین، تزریق چربی به ناحیه ژنیتال به منظور افزایش لب های بزرگ نه تنها یک مداخله ضد پیری است بلکه یک روش زیبا سازی است و بسته به شرایط و علایق بیمار روش تزریق چربی و یا ژل زیر نظر متخصص زنان انتخاب می شود.

پاسخ

3 − یک =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید