21 سپتامبر

جراحی زیبایی واژینال 

جراحی زیبایی واژینال

جراحی زیبایی واژینال ، خانم ها همیشه در تمامی سنین، طرفدار زیبایی بوده اند. عمل‌های زیبایی زیادی در بین بانوان برای زیبا به نظر رسیدن هرچه بیشتر، رواج دارد. جراحی در ناحیه ی ژنیتال و واژن نیز، امروزه بسیار رایج شده است. جراحی زیبایی واژینال، در موارد مختلفی انجام می گیرد. در ادامه شما را با انواع آن آشنا می سازیم.

چرا عمل جراحی واژینال؟

عمل جراحی واژن، علاوه بر وجه زیبایی، می‌تواند بسیاری از مشکلات خانمها را مانند:
۱_ غیر قرینگی لبه های واژن
۲_ درد در هنگام رابطه جنسی
۳_گشادی و شل شدگی واژن
۴_بزرگی لابیاها و غیره را حل کند.

لابیاپلاستی

از عمل های که جهت زیبا سازی واژن انجام می گیرد، لابیاپلاستی است. در لابیاپلاستی عیوب لابیاماژور و لابیامینورها را حل می‌کنند. به طور مثال، اگر لابیاها بر اثر عوامل مختلفی، همچون زایمان یا افزایش سن و یا ژنتیک و… بزرگ شده باشند یا قرینه نباشند، با انجام لابیاپلاستی به اصلاح آن می پردازند.

واژینوپلاستی

در شرایطی مانند افزایش سن یا بارداری و زایمان های پی در پی، واژن زنان گشاد میشود. که این موارد ذکر شده، با انجام عمل واژینوپلاستی رفع می گردد و به زیبایی واژن می افزاید، همچنین در حین انجام عمل واژینوپلاستی، پزشک جراح پوست های اضافی واژن را برداشته و عضلات واژن را به هم نزدیک می‌کند، که این کار باعث تنگ شدن واژن و افزایش زیبایی و لذت جنسی در زوجین می‌شود.
جراحی زیبایی واژینال

تقویت نقطه جی و جوانسازی واژن

نقطه جی، یکی از نقاط حساس در واژن خانم هاست. با تزریق چربی به نقطه ی جی، می توان رسیدن به ارگاسم را بسیار راحت تر کرد. تزریق ژل و فیلر به واژن از روش های عالی برای افزایش لذت جنسی در زنان است و جذابیت های جنسی را افزایش میدهد.

قبل از انجام عمل زیبایی واژن چه کنیم ؟

شما باید قبل از تصمیم به انجام عمل زیبایی واژینال، با توجه به حساسیت این ناحیه، اطلاعات کافی در مورد روش جراحی و پزشک و …. را به دست بیاورید.بعد از اینکه پزشکی حاذق و مرکز معتبری را پیدا کردید، حتماً با پزشک خود مشورت کنید و قبل از عمل مشاوره شوید، تا پزشک شما را از تمامی وجوه عمل آگاه سازد.

بعد از انجام عمل زیبایی واژینال

۱_عمل های زیبایی واژن، معمولاً با لیزر انجام می‌شوند و خونریزی کمی دارند، اما با این حال،بعد از عمل، محل جراحی را دستکاری نکنید.
۲_ داروهایی که پزشک شما برایتان تجویز کرده را مرتب مصرف کنید، تا زودتر بهبود بیابید.
۳_حداقل تا یک ماه رابطه جنسی نداشته باشید.
۳_آب و غذاهای حاوی فیبر بخورید، تا دچار یبوست نشوید. زیرا یبوست بر واژن فشار وارد می کند.
۴_ استحمام را به صورت سرپایی انجام دهید.
۵_ تا یک ماه از انجام فعالیت‌های بدنی شدید خودداری کنید.
۶_ پیاده روی به صورت آرام در روند بهبودی شما تاثیر مثبت دارد.

سخن آخر

در انجام عمل‌های زیبایی واژن، همیشه در بین خانم‌ها این سوال وجود دارد که چه سنی مناسب عمل واژینال می باشد. باید بگویم که بعد از دوران بلوغ و زمانی که واژن رشد کامل خود را کرده است، می‌توان اقدام به انجام عمل جراحی زیبایی واژینال کرد.

پاسخ

بیست − شانزده =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید