22 سپتامبر

رابطه لابیاپلاستی و میل جنسی

رابطه لابیاپلاستی و میل جنسی

یکی از عمل های زیبایی واژن، لابیاپلاستی است که در آن، شکل ظاهری لابیاها را تغییر می‌دهند.حال این سوال به وجود می آید که آیا انجام جراحی لابیاپلاستی تاثیری بر روی میل جنسی بانوان خواهد داشت؟ یا اینکه لابیاپلاستی و میل جنسی با هم رابطه ایی دارند؟

چرا جراحی لابیاپلاستی انجام میشود؟

۱_متداول ترین و مهمترین دلیل انجام عمل لابیاپلاستی، جنبه زیبایی آن است. بعد از انجام عمل لابیاپلاستی، واژن زنان زیبایی خود را به دست می‌آورد و در نتیجه ی آن نیز اعتماد به نفس در زنان افزایش می یابد و این افزایش اعتماد به نفس، به بالا رفتن میل جنسی در خانم ها منجر می‌شود.

۲_ اگر واژن خانمها لبه‌های نامتقارنی داشته باشد، با انجام عمل لابیاپلاستی این عدم تقارن رفع خواهد شد‌.

۳_اگر به دلیل مشکل در لابیاها، فرد در هنگام نزدیکی و رابطه جنسی احساس درد داشته باشد، با عمل لابیاپلاستی می توان کمک زیادی برای رفع این ناراحتی کرد.

رابطه لابیاپلاستی و میل جنسی

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

بسیاری از خانم ها، قبل از اینکه بخواهند لابیاپلاستی انجام دهند، این سوال ذهن شان را درگیر می کند که آیا لابیاپلاستی در میل جنسی تاثیر می گذارد؟ و یا اینکه سبب کاهش میل جنسی میشود یا افزایش آن؟
انجام عمل لبیاپلاستی در درجه نخست، زیبایی لابیا و واژن را در پی دارد و چین و چروک ها و پوست های اضافه و… از این ناحیه برداشته می شود و در نتیجه ی آن میل جنسی افزایش میابد.

آیا امکان دارد که لابیاپلاستی میل جنسی را کاهش دهد؟

بله! ناحیه تناسلی در خانمها، ناحیه ی بسیار حساسی است و جراحی این ناحیه نیز، نیاز به تبحر بسیار بالایی دارد. پزشک باید کاملاً نسبت به آناتومی بدن زنان، شناخت داشته باشد تا آسیبی به ناحیه واژن فرد وارد نشود. گاهی بعضی از زنان با عدم آگاهی به پزشکی مراجعه می کنند که دانشی در این زمینه ندارد و در نتیجه ی عملی اشتباه، به بخش های عصبی واژن آسیب وارد میشود، که این امر سبب کاهش میل جنسی در میان خانمها میگردد. پس قدم اول در انجام جراحی لابیاپلاستی و سایر جراحی های ژنیتال، انتخاب و مراجعه به یک پزشک مناسب است. در صورت جراحی درست و موفق لابیاها میل و لذت جنسی بسیار افزایش خواهد یافت.

چند نکته مهم در مورد لابیاپلاستی

۱_سن مناسب جهت عمل لابیاپلاستی در دختران، بعد از بلوغ و زمانی است که واژن رشد کافی را کرده است. در میان بانوان بالای ۵۰ سال نیز به دلیل اینکه زخم ها ممکن است دیرتر ترمیم شوند توصیه نمی‌شود.
۲_ بعد از انجام لابیاپلاستی تا چهار هفته از رابطه جنسی خودداری کنید.
۳_ به دلیل اینکه در هنگام زایمان خونریزی در واژن زنان اتفاق می‌افتد، بهتر است انجام این عمل را به حدود دو ماه بعد از زایمان موکول کنید.
۴_ اگر شما تیرگی در ناحیه واژن دارید و می خواهید که این تیرگی ها رفع شود، لابیاپلاستی در رفع آن موثر نیست و باید از لیزر مونالیزا تاچ استفاده کنید.
۵_عمل لبیاپلاستی برای خانم های باردار و زنانی که زگیل تناسلی یا تبخال تناسلی دارند، مناسب نمیباشد.
۶_عوارض این عمل مانند درد و تورم بعد از عمل، موقتی و گذرا است و در کوتاه مدت حل خواهد شد.

سخن آخر

امروزه در سراسر دنیا، طرفداران لابیاپلاستی روز به روز در حال افزایش است. این روش به دلیل اینکه درد زیادی ندارد و به راحتی صورت میگیرد، همواره مورد توجه خانم ها بوده است و اگر به صورت صحیح انجام گیرد، نه تنها سبب کاهش میل جنسی نمیشود بلکه آن را افزایش نیز میدهد. به شرط آنکه شما به دکتر باتجربه و حاذق مراجعه کرده باشید.

پاسخ

بیست − 8 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید