29 سپتامبر

تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی

تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی

تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی، یکی از جراحی های رایج در بین خانمها امروزه عمل لابیاپلاستی است، اما با این وجود هنوز بسیاری از زنان با این عمل آشنا نیستند و به دلیل عمل عدم شناخت و نبود آگاهی کامل، از تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه جنسی، برای انجام آن مردد هستند. لابیاپلاستی، یک عمل زیبایی زنان است، که در آن شکل ظاهری لابیاها اصلاح می‌گردد.

صحبت های دکتر الهام امام جمعه در رابطه با تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی

برخی از زنان از شکل ظاهری لابیاهای خود ناراضی اند. گاهی لابیاها بزرگ و آویزان هستند و یا با هم تقارن ندارند و یک اندازه نیستند. این مشکلات، شکل زیبایی از واژن را به نمایش نمی گذارد. همچنین وجود لابیای بزرگ در قسمت واژینال خانم ها، درد و ناراحتی در زمان رابطه جنسی و ورزش کردن و …. را به دنبال دارد. برای رفع این مشکلات، پزشکان اقدام به کوچک کردن لابیا می‌کنند، که به آن عمل لابیاپلاستی می گویند.

تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی

آیا لابیاپلاستی در رابطه زناشویی تاثیر می گذارد؟

یکی از پایه های مهم زندگی مشترک، رابطه جنسی می باشد و اگر میل جنسی در یکی از زوجین کم شود، در رابطه‌شان اختلال ایجاد خواهد شد. به همین دلیل اکثر خانم هایی که می خواهند عمل لابیاپلاستی را انجام دهد، از تاثیر آن بر رابطه ی جنسی سوال میکنند. در جواب باید گفت که اگر این عمل توسط پزشکی متبحر صورت بگیرد، نه تنها میل جنسی را کاهش نمی‌دهد، بلکه با زیبا شدن و تصحیح فرم واژن، میل جنسی فرد افزایش پیدا می کند و سبب بالا رفتن احساس رضایت و اعتماد به نفس در فرد می شود.

تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی

چرا میل جنسی بعد از عمل لابیاپلاستی افزایش پیدا می کند؟

به چند دلیل، بعد از انجام عمل لابیاپلاستی، میل جنسی در افراد افزایش پیدا می‌کند. دلایلی مانند: کاهش درد در حین رابطه جنسی، بالا رفتن اعتماد به نفس در فرد، ترمیم بد فرمی لابیاها و تحریک بهتر کلیتوریس.
تحمل درد در رابطه جنسی از دلایل مهم سردی خانم ها و کاهش میل جنسی آنهاست. در لابیاپلاستی، پوستهای اضافی واژن را بر می دارند و این عمل درد را کاهش خواهد داد. مورد بعدی، بهبود در ظاهر واژن و کلاً ناحیه ژنیتال، اعتماد به نفس خانم ها را به طور چشمگیری افزایش می دهد. زیرا تاثیر روانی زیادی برای بانوان دارد و همین دلیلی می شود که زنان تمایل بیشتری برای ایجاد رابطه داشته باشند. همچنین گاهی بزرگ بودن لابیاها و نامتقارن بودن آن، سبب می‌شود که در طول روز و در زمان رابطه ی جنسی، فرد دچار ناراحتی و درد شود. با انجام عمل لابیاپلاستی، پزشک این موارد را ترمیم می کند و درد و ناراحتی از بین خواهد رفت.
و مورد آخر اینکه عمل لابیاپلاستی، باعث در معرض قرار گرفتن کلیتوریس می‌شود و در نتیجه، میل جنسی افزایش پیدا میکند.

مزایای لابیاپلاستی

۱_کاهش ناراحتی و درد واژن، در زمان پوشیدن لباس های تنگ
۲_ بالا بردن و بهبود کیفیت رابطه جنسی
۳_ تحریک بیشتر کلیتوریس
۴_زیبایی ظاهری ناحیه ی واژینال
۵_اعتماد به نفس در زنان
۶_کم شدن زمان برانگیختگی جنسی و ارگاسم بهتر

سخن آخر

باید توجه داشت که ناحیه ی واژن، یک ناحیه بسیار حساس و مهم است. گاهی یک اشتباه کوچک، می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به اعصاب این ناحیه از بدن زنان وارد کند. پس برای جراحی این ناحیه از بدنتان، حتماً به پزشکی حاذق مراجعه کنید، تا از نتیجه ی کار رضایت داشته باشید.

پاسخ

پانزده + چهار =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید