13 جولای

انواع روش های سفید کردن واژن

انواع روش های سفید کردن واژن

انواع روش های سفید کردن واژن کدامند؟ آیا به دلیل تیرگی ناحیه تناسلی خود احساس خجالت می کنید؟ آیا به این  فکر می کنید که چگونه همه مدل ها و ستارگان سینما دارای ناحیه ژنیتال بی عیب و نقص و یکنواختی هستند؟ بسیاری از زنان و همچنین مردان از داشتن مناطق خصوصی تیره که سبب از بین رفتن اعتماد به نفس در آن ها می شود، گله مند هستند. خوشبختانه، فن آوری مدرن و پیشرفت های پزشکی زنان راه حل هایی برای سفید کردن واژن ارائه داده است.

دلایل تیرگی واژن

بیشتر اوقات، مناطق صمیمی شما در طول سال توسط لایه هایی از لباس پوشیده شده و بندرت فرصتی برای تنفس پیدا می کنند. به هر حال، شما نمی توانید بدون پوشش لباس زیر و شلوار باشید، اما راه حل چیست؟

تمام گرمای حبس شده (و گاهی اوقات عرق) می تواند به مرور زمان باعث تیرگی پوست شود. افزایش وزن، افزایش سن و هورمون ها نیز در بروز این مشکل نقش دارند و باعث تیره شدن نواحی دستگاه تناسلی می شوند.این پوست تیره کاملاً بی ضرر و طبیعی است اما احساس خودآگاهی را در فرد ایجاد نمی کند. خوشبختانه راهی برای از بین بردن ناحیه ژنیتال تیره وجود دارد.

انواع روش های سفید کردن واژن

سفید سازی ناحیه ژنیتال

سفید کردن واژن با لیزر، بدون در نظر گرفتن جنسیت، سن و نژاد، ایمن ترین و موثرترین روش برای روشن و درخشان شدن این ناحیه است.

در طی فرآیند سفید سازی ناحیه ژنیتال، مناطق پوست با ترکیبی از اسیدهای ایمن و لیزر، درمان می شوند.

این روش درمانی به طور موثری در از بین بردن ظاهر لکه های تیره، علائم سوختگی ، جوش های آکنه و سایر لکه های مناطق خصوصی شما کارساز هستند.

درست است که سفید کردن ناحیه ژنیتال موضوعی بحث برانگیز است اما واقعیت این است که همه، از سوپرمدل ها گرفته تا ستارگان تلویزیون این کار را انجام می دهند.

هزاران بیمار ما نتایج خارق العاده ای را با کمک درمان تیرگی ناحیه ژنیتال به دست آورده اند که در رابطه جنسی و اعتماد به نفس این افراد بسیار موثر بوده است.

انواع روش های سفید کردن واژن

سفید کردن واژن با لیزر

لیزر یک روش بسیار موفق در زمینه زیبایی زنان است، افراد می توانند همراه با استفاده از کرم های موضعی از درمان با لیزر، نتایج فوق العاده به دست آورند.

سفید کردن واژن با کمک کرم های موضعی

این روش در مواردی که تیرگی زیاد نباشد، می تواند کارساز باشد، از آنجا که این کرم ها اکثرا شیمیایی هستند، می تواند عوارضی در فرد ایجاد کند، پس بهتر است مصرف این کرم ها زیر نظر متخصص زنان صورت گیرد.

سفید کردن واژن با روش های خانگی

این روش به صورت قطعی پاسخ گو نیست، تنها می توانید با مراقبت های روزانه از تیرگی تا حدی پیشگیری کنید.

چه انتظاراتی از درمان تیرگی واژن باید داشت؟

ثابت شده است که درمان های سفید کردن ناحیه ژنیتال بر روی انواع پوست و رنگ ها از جمله پوست های بسیار حساس تأثیرگذار است. اکثر بیماران نتایج مطلوبی را پس از اولین ویزیت، مشاهده می کنند.

تعداد جلسات مورد نیاز شما نسبت به بقیه بدن به میزان تیرگی پوست شما در محل بستگی دارد.اکثر بیماران برای بهترین نتیجه به 3 درمان نیاز دارند، اما باز هم به میزان رنگدانه پوست شما بستگی دارد.

پاسخ

سیزده − 1 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید