05 مه

هزینه عمل تنگ کردن واژن

هزینه عمل تنگ کردن واژن

هزینه عمل تنگ کردن واژن چقدر است؟ آیا اثری تنگی واژن ماندگار است؟ تغییرات در واژن، مانند افزایش شلی و خشکی با افزایش سن یا بعد از زایمان طبیعی امری کاملاً طبیعی است. اگر این تغییرات را تجربه کرده اید و به دنبال راهکار برای درمان آن هستید، به ادامه این مطلب توجه کنید.

اگر متوجه شده اید که از زمان بچه دار شدن یا بعد از یائسگی واژن شما شل و خشک شده است و این تغییرات بر کیفیت زندگی شما تأثیر می گذارد، ممکن است درمان های سفت کننده واژن، جوانسازی واژن و… را در نظر گرفته باشید.

هزینه عمل تنگ کردن واژن

جراحی تنگ کردن واژن

شامل سفت شدن کانال واژن از طریق جراحی است و می تواند با جراحی لابیاپلاستی برای کاهش اندازه لابیا مینور ترکیب شود. انجام جراحی به این معنی است که تحت بیهوشی عمومی قرار بگیرید و چندین هفته با زمان بهبودی درمان شوید.

اصطلاح، جراحی تنگ کردن واژن در واقع چندین مشکل را پوشش می دهد:

سفت شدن کانال واژن برای بهبود احساس در هنگام رابطه جنسی.

ترمیم عضلات کف لگن و سفت شدن کانال واژن پس از کشیده شدن و ضعیف شدن آن در دوران بارداری و زایمان.

ترمیم ناحیه پرینه پس از آسیب ناشی از اپیزیوتومی یا پارگی هنگام زایمان. در بعضی موارد پارگی می تواند به حدی باشد که بر روی عضلات و بافت مقعد نیز تأثیر بگذارد و باعث درد و بی اختیاری مدفوع شود.

درمان موارد شدید افتادگی اندام لگن (در جایی که اندام های لگن مانند مثانه یا روده از موقعیت طبیعی خود حرکت می کنند و به داخل واژن فشار می آورد). ترمیم جراحی فقط معمولاً در موارد شدید افتادگی اندام لگن مورد نیاز است.

روش کار در عمل تنگ کردن واژن

در طی روش سفت شدن واژن، یک جراح زیبایی زنان با برداشتن بافت اضافی، عضلات و بافت کشیده شده در پشت واژن را کوتاه می کند. جراح بافت واژن و عضلات را به هم بخیه می زند تا اندازه کانال واژن را کاهش دهد.

در بعضی موارد، روش واژینوپلاستی با لابیاپلاستی ترکیب می شود.جراحی تنگ کردن واژن تحت بیهوشی انجام می شود و یک تا دو ساعت طول می کشد تا انجام شود. چند روز اول پس از جراحی سفت شدن واژن احساس درد می کنید و ممکن است حداقل یک هفته طول بکشد تا احساس بازگشت برای کار کنید. در کل بهبودی این روش ممکن است تا سه هفته طول بکشد.

هزینه عمل تنگ کردن واژن

هزینه عمل تنگ کردن واژن به صورت آزاد حساب می شود و بیمه شامل آن نمی شود. این هزینه بسته به جراحی های همراه  و شرایط افراد تعیین می شود. برای اطلاع هزینه دقیق بهتر است به متخصص زنان مراجعه کنید، دکتر الهام امام جمعه بعد از معاینه کامل در رابطه با عمل تنگ کردن واژن و هزینه لازم آن با بیمار مشاوره می کنند.

عمل تنگ کردن واژن گرانترین گزینه جوان سازی واژن است، بنابراین اگر از محدوده قیمت شما خارج است، ممکن است بخواهید یک روش درمانی جایگزین را در نظر بگیرید. درمان لیزر سفت کننده واژن گزینه مقرون به صرفه تری برای سفت شدن واژن و بسیار کمتر تهاجمی است.

پاسخ

نوزده − هفده =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید