16 ژانویه

عمل های ترکیبی زیبایی زنان

عمل های ترکیبی زیبایی زنان

منظور از عمل های ترکیبی زیبایی زنان چیست؟ لگن در خانم ها کاملا متفاوت با آقایان است، به گونه است که در خانم ها حالتی توخالی دارد و زیر بنای سفتی ندارد، همچنین از آنجا که  در بین مثانه فشیا و عضله ای وجود ندارد، این قسمت بسیار در معرض افتادگی و علائم ادراری است.

کف لگن شامل دو کمپارتمان فوقانی و تحتانی است، مثانه و رحم داخل کمپارتمان فوقانی هستند. کف لگن به علل مختلف  از جمله، بارداری، زایمان طبیعی، افزایش سن، انجام کار های سنگین خانه و ورزش های سنگین، بیماری های مزمن مثل یبوست و سرفه های مزمن، استفاده از دخانیات و ژنتیک همگی می توانند باعث افتادگی عضلات کف لگن و پرینه شوند، به این معنا که به جای آنکه واژن حالتی گرد و سالم داشته باشد، به خصوص در زایمان طبیعی حالت پارگی برای واژن  ایجاد می شود.

عمل های ترکیبی زیبایی زنان

در صورتی که کف لگن دچار شلی شود چه مشکلاتی بروز می کند؟

اگر کف لگن چون دچار شلی شود، حالتی محافظتی خود را از دست می دهد، همین مشکل باعث می شود که مثانه و رحم که  با ربات ها و لیگامان ها که به یکدیگر و لگن متصل هستند، افتادگی در مثانه و رحم ایجاد شود.

بهترین راهکار برای جلوگیری از این قبیل مشکلات این است که، بعد از آنکه هر خانم سن باروری خود را به اتمام رساند، لازم است از نظر سلامت لگنی معاینه شوند، اگر در این معاینه کف لگن دچار شلی باشد لازم است عمل جراحی انجام گردد و شلی عضلات کف لگن و پرینه اصلاح گردد.

عمل های ترکیبی زیبایی زنان

در صورتی که سن بیمار بالا نباشد و افتادگی گرید 2 به پایین داشته باشند و علائم بی اختیاری ادراری همراه با عطسه و سرفه نیستند و تنها دچار تکرر ادرار باشد، نیازی به جراحی مثانه نمی باشد، زیرا عمل مثانه خود یک جراحی سنگینی است و عوارض بالایی دارد، از آنجا که  ضخامت مثانه و واژن بسیار کم است و همین عمل مثانه، سبب ایجاد چسبندگی می شود و اگر بیمار در آینده دچار بی اختیاری ادراری با عطسه و سرفه شود جراحی مثانه بسیار سخت تر می شود.

همچنین از دیگر عوارض جراحی مثانه این است که این جراحی یک عمل برگشت پذیر است و ممکن است بیمار مجدد به دلیل همان عللی که باعث افتادگی شده است، افتادگی پیدا کند.

در نتیجه در خانم ها در سن پایین نیاز به جراحی مثانه نیست و تنها با کمک عمل های ترکیبی زیبایی زنان می توان عضلات و ورودی واژن را اصلاح کنیم و برای افتادگی مثانه، با لیزر علائم را کاهش دهیم.

در نتیجه با جراحی واژینو پرینو که منظور از واژینوپلاستی شامل جمع کردن عضلات کف لگن و طول واژن است و پرینوپلاستی شامل عضلات پرینه که شامل ورودی واژن و قسمت خارج واژن است می باشد، می توان تا حد بسیار زیادی از افتادگی مثانه در آینده پیشگیری کنیم

پاسخ

9 + بیست =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید