09 مارس

خطرات عمل های زیبایی واژن

خطرات عمل های زیبایی واژن

آیا واژینوپلاستی یا لابیاپلاستی تحت پوشش بیمه هستند؟خطرات عمل های زیبایی واژن چیست؟ از آنجا که عمل واژینوپلاستی و لابیاپلاستی دو عمل شایع در بین بانوان است به بررسی مزایا و خطرات این دو عمل زیبایی می پردازیم. واژینوپلاستی روشی است که هدف آن سفت کردن عضلاتی است که در اثر زایمان یا افزایش سن شل می شود.در این روش از جراحی بافت های واژن می توانند کشیده شوند، اما با این جراحی، بافت واژن به خودی خود نمی تواند تضمین کننده افزایش واکنش و میل جنسی باشد، زیرا میل، برانگیختگی و ارگاسم پاسخ های بسیار پیچیده و بسیار شخصی هستند، و بیشتر تحت تاثیر عوامل احساسی، معنوی و بین فردی هستند.لابیاپلاستی، جراحی پلاستیک روی لابیا (لب اطراف واژن) هستند، می تواند به تنهایی یا با واژینوپلاستی انجام شود. جراحی را می توان روی لابیا ماژور (لب های واژن بزرگتر و بیرونی) یا لب مینور (کوچکتر ، لبهای داخلی واژن) انجام داد، لابیاپلاستی اندازه یا شکل لبها را تغییر می دهد، به طور معمول آنها را کوچکتر می کند و یا عدم تقارن بین آنها را اصلاح می کند.

خطرات عمل های زیبایی واژن

جراحی ترمیمی در مقابل جراحی زیبایی

برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید واژینوپلاستی یا لابیاپلاستی را انجام دهید، درک تفاوت بین جراحی ترمیمی و جراحی زیبایی مهم است.جراحی ترمیمی عملکرد یک قسمت از بدن را بهبود می بخشد، در حالی که جراحی زیبایی آناتومی طبیعی بدن را تغییر می دهد. شما می توانید آن را مانند عمل بینی تصور کنید، یک جراح می تواند حفره های داخلی بینی را برای کمک به شما در تنفس بهتر یا تغییر شکل بینی، فقط به خاطر ظاهر، تغییر ساختار دهد.

جراحی های مربوط به واژینوپلاستی و لابیاپلاستی

اخیراً، واژینوپلاستی به گروهی از جراحی های زیبایی تبدیل شده است که به عنوان روش های، جوان سازی واژن مطرح می شود. جراحی واژینوپلاستی و لابیاپلاستی همان مزایای سایر جراحی های زیبایی را برای زنان مانند زیبایی، عزت نفس و اعتماد به نفس دارند.

اندام تناسلی زنان به طور طبیعی طیف وسیعی از ظاهر طبیعی را دارند که از نظر آناتومیکی درست هستند. هیچگاه یک نگاه یا روش صحیحی برای تشکیل واژن و لابیا وجود ندارد.اخیراً ، توسط برخی از جراحان، فناوری لیزر برای جوان سازی واژن و سایر جراحی های ناحیه تناسلی برای جایگزینی چاقوی جراحی سنتی معرفی شده است.

چند نمونه از روش های جوان سازی واژن

 هایمن، بافت نازک ورودی واژن، به طور معمول اولین باری که زن رابطه می کند از بین می رود. جراحی به نام هایمنوپلاستی قبل از اینکه یک زن از نظر جنسی فعال باشد، هایمن را به تقلید از حالت اصلی خود ترمیم می کنند. به دلیل اعتقادات شدید مذهبی در برخی فرهنگ ها ، این یکی از بحث برانگیزترین جراحی های زیبایی واژن است.

تقویت نقطه G، برخی از کارشناسان معتقدند که دیواره جلویی واژن، نقطه G بسیار اروتیک را نگه می دارد، یک محل حساس برای تحریک و ارگاسم زنان. روش تقویت نقطه G شامل تزریق کلاژن به دیواره جلویی واژن است، از لحاظ تئوری برای افزایش لذت بانوان حین رابطه جنسی استفاده می شود.

خطرات عمل های زیبایی واژن

خطرات و عوارض طولانی مدت زنان از واژینوپلاستی و لابیاپلاستی گزارش نشده است. تنها در صورتی که فرد به توصیه های جراح زیبایی زنان خود توجه نکند و یا این جراحی را توسط افراد غیر متخصص انجام دهد، عوارض شامل آن می شود.

خطرات جراحی زیبایی واژن شامل موارد زیر است:

عفونت

درد مستمر

جای زخم

بهترین توصیه برای زنان با توجه به جراحی واژن، در مورد احساسات و نگرانی های خود در مورد دستگاه تناسلی و همچنین انتظارات خود از جراحی و گزینه های غیرجراحی احتمالی این است که با پزشک خود صحبت کنید. تمرینات هدفمند مانند کگل می توانند عضلات ضعیف، شل شده واژن را تنش دهند و تحریک جنسی را تقویت کنند، مشاوره  با متخصص نیز می تواند به مسائل عزت نفس و اعتماد به نفس جنسی کمک کند.

2 thoughts on “خطرات عمل های زیبایی واژن

  1. سمیه - می 1, 2021 در 9:52 ق.ظ

    سلام من 2 ماه جراحی لابیاپلاستی انجام دادم از ظاهرش اصلا راضی نیستم شما میتونید کاری کنید مراجعه کنم

    پاسخ

پاسخ

دو + 19 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید