15 مارس

تزریق ژل به واژن بهتر است یا تزریق چربی؟

تزریق ژل به واژن بهتر است یا تزریق چربی؟

خیلی از بیماران در زمان مراجعه به مطب دکتر الهام امام جمعه این سوال را دارند که تزریق ژل به واژن بهتر است یا تزریق چربی؟ اگر شما تصمیم به حجیم سازی ناحیه تناسلی خود دارید، بهتر است ادامه این مطب را مطالعه کنید، قبل از هر چیز بهتر است هر کدام از این روش ها را بررسی کنیم.

تزریق ژل به واژن بهتر است یا تزریق چربی؟

تزریق چربی به واژن

لبیاماژور، به عنوان لب های بیرونی واژن شناخته می شود، چین هایی از پوست در دو طرف دهانه واژن است. تغییرات هورمونی که با افزایش سن یا بارداری اتفاق می افتد باعث کشیدگی لابیا مینور و ماژو می شود. همچنین می تواند منبسط شود و با فروکش هورمون ها پس از زایمان یا به دلیل افزایش سن، آتروفی کرده و کوچک شوند. با افزایش سن، بدن چربی زیر جلدی (چربی مستقر در زیر پوست) را از دست می دهد و پوست نازک و شکننده می شود.

چربی را می توان از یک ناحیه مانند پهلو یا ران برداشت و به لبیا ماژور ها منتقل کرد. با افزودن حجم به لبهای بزرگ، اغلب آنها برداشته می شوند و پر و جوانتر به نظر می رسند. این روش فقط حدود یک ساعت طول می کشد و می تواند با سایر روش ها از  جمله لابیاپلاستی انجام شود.

جوان سازی لابیا از طریق انتقال چربی چه مزایایی دارد؟

نتایج نرم تر و طبیعی تر

رویکرد کاملاً طبیعی با استفاده از چربی بدن خود

روش حداقل تهاجمی

ماندگاری بیشتر، نتایج تمایل به دوام طولانی دارند

 تزریق ژل به واژن

همانطور که در ابتدا گفته شد، به دلایل مختلف بافت لبیا ها دچار آتروفی می شود و حالتی تو خالی و شل پیدا می کند، خوشبختانه علم پزشکی پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه داشته و می توان به روش های مختلف همچون تزریق چربی، تزریق ژل و فیلر و پلاسما ژل. همگی این روش در افزایش بافت لبیا ها موثر هستند، بسته به شرایط افراد هر کدام از این روش ها انتخاب می شود.

مزیت های تزریق ژل به واژن

این روش به نسبت تزریق چربی ماندگاری کوتاه تری دارد اما باید گفت ژل خوب ژلی است که بعد از گذشت مدت زمان مشخص از بین برود، در بیشتر افراد بعد از دو مرتبه تکرار تزریق ژل، بافت خوبی به جای مانده است.

در تزریق ژل نیازی به اتاق عمل نیست می توان در مدت زمان بسیار کوتاه در مطب تزریق ژل را انجام داد .

جراح زیبایی زنان در این روش می تواند به لبیا ها شکل دهد، در حقیقت دست جراح در تزریق ژل به واژن باز تر است.از آنجا که آناتومی بدن افراد با یکدیگر متفاوت است، بهترین روش در افراد متفاوت است، در افراد با اندامی ظریف و لاغر به طور حتم تزریق با زیاد چربی جلوه ای زیبا ندارد این افراد بهتر است از تزریق ژل استفاده کنند. دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان در تهران به بیماران خود توصیه می کنند بهتر است انتخاب روش درمان را برعهده جراح خود بگذارند، یک جراح زیبایی زنان با تجربه بعد از شنیدن علایق بیمار و بررسی لازم، بهترین روش را انتخاب می کند.

پاسخ

1 + پانزده =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید