28 ژوئن

تزریق ژل به لابیاماژور

تزریق ژل به لابیاماژور

آیا تزریق ژل به لابیاماژور دائمی است ؟ بسیاری از خانم ها با افزایش سن به دنبال جوان سازی لبیا ماژور ها هستند. با توجه به روند طبیعی پیری و همچنین عوامل دیگر، مانند زایمان های مکرر، کاهش عمده وزن، و… لابیاماژور می تواند از نظر اندازه و تقارن فرم خود را از دست دهد و باعث خجالت زنان در رابطه جنسی شود. امروزه با یک گزینه کمتر تهاجمی، سریع، آسان و راحت می توان به همان نتایج دست یافت.

افزایش حجم لابیاماژور

افزایش حجم لابیاماژور با پرکننده های مبتنی بر اسید هیالورونیک در بسیاری از کشورها، روز به روز محبوب تر می شوند. بسیاری از خانم ها از ژل ها برای کاهش چین و چروک و پر شدن بافت های صورت، به دلیل افزایش سن استفاده می کنند، در نتیجه تا حدودی با این روش آشنا هستند. اسید هیالورونیک ماده ای است که در بدن همه یافت می شود. به طور طبیعی آب را به سمت خود می کشد و باعث می شود بافت ها چاق و نرم شوند. هنگامی که در لابیاماژور استفاده می شود، مطالعات نشان داده است که اکثر زنان نتایج مثبت و جوان سازی قابل توجهی را تجربه می کنند.

روش تزریق ژل به لابیاماژور

اسید هیالورونیک با استفاده از تزریق ماهرانه در چندین ناحیه اصلی در لبیهای بزرگ قرار می گیرد. بیماران در تمام مراحل عمل بیدار هستند. پس از تزریق، بافتها طی روزهای بعد تجمع می یابند و زنان ممکن است بتوانند نتایج کامل را در طول هفته مشاهده کنند. البته برای ادامه نتایج ممکن است نیاز باشد که پر کننده ها هر 6 تا 12 ماه دوباره تزریق شوند. این به این دلیل است که نتایج این روش در نهایت کم رنگ می شود، افرادی که تمایل به دائمی کردن اثرات تزریق دارند، می توانند با چند مرتبه تزریق ژل، بافت خوبی برای لبیا های خود ایجاد کنند.

این روش درمانی ساده می تواند حساسیت منطقه را بهبود بخشد و در برخی شرایط ، فعالیتهای روزمره را بسیار راحت تر کند و سبب افزایش اعتماد به نفس در زنان شود.

تزریق ژل به لابیاماژور

تزریق ژل به لابیاماژور به چه افرادی توصیه می شود؟

این روش زیبایی برای افرادی که به دلیل بالا رفتن سن دچار شلی و افتادگی شده اند، مفید است.

خانم هایی که تمایل دارند لابیاماژور آن ها از حالت لاغر و کوچک به حالتی حجیم و توپر تبدیل شود، نیز می توانند از این روش درمان استفاده کنند.

افرادی که لابیاماژور آن ها با یکدیگر تقارن ندارد و یا به طور ژنتیکی لاغر اندام هستند.

تزریق ژل به واژن برای چه افرادی توصیه نمی شود؟

قبل از هر اقدام زیبایی باید معاینه توسط متخصص زنان انجام شود، اگر فرد دچار عفونت و یا هر گونه بیماری مربوط به ناحیه ژنیتال باشد، لازم است ابتدا بیماری درمان شود.

همچنین این روش جوانسازی واژن به خانم های شیرده، باردار، بیماران دیابتی، افرادی که سابقه سکته قلبی و یا مغزی دارند، خانم هایی که به بیماری ضعف سیستم ایمنی مبتلا هستند، توصیه نمی شود و بهتر است برای انتخاب روش درمان خود با متخصص زنان مشورت کنند.

در صورتی که جراحی های زیبایی زنان خصوصا تزریق ژل به واژن توسط پزشک ماهر انجام شود، همه نتایج عالی می شود  و عملا هیچ عارضه ای برای بیمار ندارد. بزرگ شدن لابیا می تواند به طور قابل توجهی کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد.​

پاسخ

5 + 13 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید