18 فوریه

انواع عمل لابیاپلاستی

انواع عمل لابیاپلاستی، همانطور که می دانید یکی از عمل های زیبایی که در زنان انجام می شود لابیاپلاستی نام دارد که این عمل انواع مختلف دارد و به روش های مختلفی انجام می شود .اگر نمی دانید عمل لابیاپلاستی در زنان چه می باشد ما در مطلب های قبل به طور مفصل راجب این عمل صحبت کرده ایم و حتی تفاوت آن را با سایر عمل ها بیان کرده ایم و اما در این مطلب می خواهیم در رابطه با انواع لابیاپلاستی که متوانید انجام دهید صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

انواع عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی همانطور که در بالا اشاره کردیم روش های متفاوتی دارد که شامل لابیاپلاستی از طریق سافرینگ یا سافتنینگ، لابیاپلاستی از طریق جراحی، لابیاپلاستی از طریق لیزر، لابیاپلاستی با بی حسی، بی هوشی یا خواب عمیق می باشد که در ادامه هرکدام را به صورت جدا توضیح خواهیم داد.

لابیاپلاستی از طریق جراحی

یکی از مهم ترین روش هایی که می توان لابیاپلاستی را انجام داد لابیاپلاستی به وسیله ی جراحی می باشد.در این روش پزشک با کمک یک تیغ جراحی لابیاها را برش می دهد و در آخر عمل نواحی که با قی مانده است را به یکدیگر بخیه می زند.

اگر لابیاپلاستی به روش جراحی انجام شود می توان آن را تحت عنوان بیحسی، بیهوشی و همچنین خواب عمیق انجام داد که انتخاب این روش ها بستگی به شما و تجویز پزشکتان می باشد.

برای این که شما به نتیجه ی دلخواه خود برسید حتما باید پزشک همه ی مهارت و دقت خود را هنگام برش لابیاها به خرج دهد پس حتما در انتخاب پزشکتان دقت کنید.

انواع روش های مختلف لابیاپلاستی
انواع روش های مختلف لابیاپلاستی

لابیاپلاستی از طریق لیزر

یکی دیگر از مدل هایی که می توان لابیاپلاستی را انجام داد به وسیله ی لیزر می باشد.در این روش مهم پزشک در حین جراحی برای برش ها به جای تیغ از لیزر استفاده می کند.

زمانی که شما برای جراحی از لیزر استفاده کنید به دلیل این که برش ها به وسیله ی لیزر انجام می شود باعث می شود تا برش های لابیاها بسیار تمیز تر و با دقت بیش تری انجام شود و این قضیه در نتیجه ی انتهایی عمل بسیار تاثیر می گذارد و نتیجه عمل بسیار طبیعی تر انجام خواهد شد.

امروزه لابیاپلاستی اهمیت زیادی در بین بانوان دارد و چون انجام آن به طریق لیزر طبیعی می باشد و دارای دوره نقاهت آسان تر و کوتاه تر است به همین دلیل بیشتر بانوان این روش را انتخاب می کنند.

در دنیای امروزی در بسیاری از مطب هایی که لابیاپلاستی از طریق لیزر انجام می شود از لیزر مونالیزاتاچ استفاده می کنند چون این لیزر دارای قابلیت منحصر به فردی می باشد و باعث می شود تا روند انعقتد خون سریع تر شود و در نتیجه باعث می شود تا از هرگونه خون ریزی جلوگیری شود.

اما بانوان فکر می کنند که لابیاپلاستی از طریق لیزر باید در چندین جلسه انجام شود، آن ها گمان می کنند این روش مانند جوان سازی صورت از طریق لیزر می باشد.

در صورتی که بدون شک این فکر اشتباه می باشد و عمل لابیاپلاستی در یک جلسه انجام خواهد شد و در این فرایند بافت هایی که در لابیاها اضافه می باشند حرف می شوند.

در این روش می توانید هم از طریق بی هوشی، بی حسی و خواب های مصنوعی انجام دهید اما روشی که بیشتر پزشکان به بیماران خود توصیه می کنند روش بی حسی می باشد.

لابیاپلاستی از طریق سافرینگ یا سافتنینگ

لابیاپلاستی در این روش با کمک تکنیک های خاصی صورت خواهد گرفت که براساس مشکلاتی که هر فرد می تواند داشته باشد تعداد جلسات توسط پزشک تعیین خواهد شد.

اگر شما می خواهید از طریق لابیاپلاستی تغییرات جزئی به وجود آورید بدون شک روش سافرینگ یا همان سافتنینگ بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.در سافرینگ لابیاهای فرد بی حس خواهد شد و دیگر نیازی به بی هوشی برای این اشخاص نمی باشد.

البته در بسیاری از موارد پزشک به اشخاصی که لابیاپلاستی انجام می دهند گوشزد می کند که باید حتما چند جلسه سافرینگ بر روی لابیاهایشان انجام شود.

 

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است به دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان و زیبایی مراجعه نمایید. شماره تماس با مطب  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

 

لابیاپلاستی از طریق بی حسی

در اغلب مراکز زیبایی که لابیاپلاستی انجام می دهند بی حسی بسیار مرسوم می باشد و بیش تر از این روش استفاده می کنند. بی حسی از زمانی که بی هوشی عوارض های وحشتناکی را به دنبال داشت بسیار مورد توجه قرار گرفت و دیگر به جز برای عمل های ضروری از بی هوشی استفاده نمی کنند.

اما مطمئن باشید که اگر پزشکتان تصمیم بگیرد که لابیاپلاستی از طریق بی هوشی انجام گیرد یا بی حسی حتما از شما اجازه گرفته می شود ولی قطعا بهتر است لابیاپلاستی را زیر نظر متخصص از روش بی حسی انجام دهید تا عوارض خاصی برای شما نداشته باشد.

بسیاری از بانوان که تصمیم دارند لابیاپلاستی را انجام دهند گمان می کنند در روش بی حسی هنگامی که می خواهند لابیاها را بی حس کنند از آمپول برای این کار استفاده می شود اما این یک باور غلط می باشد زیرا برای بی حسی لبیاها از پماد مخصوص به همراه یک دستگاه مخصوص بدون هیچگونه دردی لابیاها بی حس خواهند شد و هنگامی که از بی حسی مطمئن شدند و آن را چک کردند عمل جراحی صورت خواهد گرفت.

لابیاپلاستی از طریق بی هوشی

همانطور که در بالا گفتیم که بی هوشی عوارضات زیادی برای کسانی که در معرض آن قرار می گیرند دارد اما در بعضی وقت ها پزشک یا جراح مجبور می شود تا این روش را انجام دهند و آن را جایگزین بی هوشی کنند.

معمولا بانوانی که تصمیم دارند چندین عمل زیبایی را با یکدیگر انجام دهند حتما باید از بی هوشی استفاده کنند و دیگر از روش های بی حسی یا سایر روش ها نمی توانند بهره ببرند.

بی هوشی هزینه های زیادی را به همراه دارد یکی از دلایل هزینه بر بودن این روش این می باشد که برای چک کردن علائم بیمار باید دستگاه ها و تجهیزات خاصی باشد که به نوبه ی خود باعث می شود هزینه ها بالارود.

لابیاپلاستی از طریق خواب عمیق یا همان خواب مصنوعی

در روش خواب مصنوعی یا خواب عمیق به بیمار داروی خواب آور با دوز بالا و قوی داده می شود و بعد از آن پزشک بیمار را بی حس می کنند و در انتهای عمل بیمار را از خواب مصنوعی که در آن فرو رفته اند بیدار می کنند.

این روش برای بانوانی که از بی حسی در حین عمل می ترسند و فوبیا دارند و همچنین افرادی که بخاطر عوارضات بی هوشی نمی خواهند ب یهوش شود بسیار مناسب می باشد و مورد استقبال قرار گرفته است.

پیشنهاد دکتر الهام امام جمعه به شما برای انجام لابیاپلاستی استفاده از روش لیزر با کمک بی حسی می باشد تا بتوانید نتیجه ای طبیعی تر و بدون عوارض داشته باشید.

 

راه های ارتباطی

  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

کانال تلگرام دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایماناینستاگرام دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر امام جمعه ، متخصص و جراح زنان فلوشیپ زیبایی زنان 

 

 

پاسخ

چهار × 4 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید