30 ژانویه

عمل زیبایی دستگاه تناسلی زنان

عمل زیبایی دستگاه تناسلی زنان

عمل زیبایی دستگاه تناسلی زنان یا همان جراحی زیبایی واژن می باشد که درادامه به توضیح آن می پردازیم.

جراحی زیبایی واژن

پیری، افزایش سن، زایمان های مکرر و کاهش وزن ناگهانی باعث ایجاد تغییرات در ظاهر واژن و نارضایتی زنان می شود. ظاهر نامناسب واژن باعث ایجاد مشکلات جنسی و نارضایتی زوجین می شود. جراحی زیبایی واژن یا همان واژینوپلاستی علاوه بر زیبایی واژن باعث افزایش میل جنسی و رضایت جنسی زوجین می شود. جراحی زیبایی واژن انواع مختلفی دارد که مهمترین آن ها عبارتند از:
• عمل لابیاپلاستی
• لیفت واژن
• تنگ کردن واژن
• بزرگ کردن لب های بزرگ بوسیله تزریق چربی

قبل از انجام جراحی زیبایی واژن، واژن توسط پزشک متخصص زنان و زایمان مورد بررسی قرار می گیرد. سپس در صورتی که به کلاژن، افزایش مقاومت واژن و یا بزرگ کردن لب های بزرگ نیاز باشد، از روش های جوانسازی از جمله تزریق ژل، تزریق چربی و سایر روش ها استفاده می شود. در بعضی مواقع که واژن به عمل جراحی مثل تنگ کردن، روشن کردن پوست واژن، کوچک کردن لب های کوچک (لابیاپلاستی) نیاز داشته باشد، از روش جراحی یا لیزر استفاده می شود. انجام بعضی از عمل زیبایی دستگاه تناسلی زنان ، می تواند مشکلاتی از جمله بی اختیاری ادرار و یا سایر مشکلات واژنی را نیز برطرف نماید.

هدف از انجام جراحی زیبایی واژن، افزایش میل جنسی و درمان عملکرد عضو می باشد. همچنین هدف از انجام این عمل، درمان مشکلاتی است که به مرور زمان ایجاد شده و باعث نارضایتی شده اند.
معمولا عمل های زیبایی واژن نیازی به ماندن بیمار در بیمارستان ندارند، و بیمار می تواند از روز دوم فعالیت های خود را از سر بگیرد. اما توصیه می شود که از انجام فعالیت های سنگین به مدت چند روز خودداری شود.

دوران نقاهت عمل زیبایی واژن بسیار کوتاه می باشد. کوتاهی دوران نقاهت عمل، به دلیل وجود رگ های خونی فراوان در واژن می باشد. همچنین توصیه می شود حداقل تا یک ماه پس از انجام عمل زیبایی واژن از رابطه جنسی خودداری کنید.
جراحی زیبایی واژن بدون درد و بدون بیهوشی عمومی انجام می شود. در این عمل از بی حسی موضعی استفاده شده و زمان عمل بسته به نوع عمل می باشد.

کاندیدای مناسب جراحی زیبایی واژن

در حقیقت همه افراد کاندیدای مناسب برای این جراحی هستند، البته در صورتی که بیماری های سیستمیک یا موضعی نداشته باشند. در صورتی که خانمی از بیماری های مزمن مثل دیابت و… رنج می برد، قبل از جراحی حتما باید با پزشک خود مشورت نماید. شایان ذکر است که جراحی زیبایی واژن (به جز تنگ کردن واژن) مختص زنان متاهل نیست، بلکه دختران مجرد نیز می تواند در صورت تمایل این عمل را انجام دهند.

سایر خدمات دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان

زایمان طبیعی

زایمان سزارین

درمان ناباروری

لابیاپلاستی

جراحی زیبایی واژن

و…

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

کانال تلگرام متخصص زناناینستاگرام متخصص زنان

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر امام جمعه ، متخصص زنان

پاسخ

نوزده − دوازده =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید