18 آگوست

تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن

امروزه روش های مختلفی برای زیبایی و جوانسازی ناحیه تناسلی بانوان وجود دارد، تزریق ژل به واژن یکی از روش های موثر در جوانسازی واژن است که البته طرفداران بسیاری دارد . افراد در زمان مراجعه به مطب دکتر الهام امام جمعه در رابطه با ماندگاری، مراقبت های قبل و بعد، هزینه تزریق ژل و… سوال دارند، به همین دلیل در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم .

تزریق ژل به ناحیه تناسلی

با افزایش سن و یا حتی زایمان های مکرر واژن دچار تغییراتی می شود، معمولا با چروک شدگی، افتادگی و شل شدن پوست این ناحیه،تغییرات نمایان می شود .تزریق ژل به واژن با فرم دهی و زیبا کردن ناحیه تناسلی اعتماد به نفس افراد را  در حین رابطه افزایش می دهد و در نتیحه می تواند نقش موثری در بهبود روابط داشته باشد. در این شرایط بهترین راهکار برای جبران حجم از دست رفته تزریق چربی و یا تزریق ژل به واژن است. بسته به وضعیت افراد بهترین روش درمان انتخاب می شود .

این تغییرات باعث می شود که زنان نسبت به بدن خود اعتماد به نفسی نداشته باشند. از نظر بسیاری از خانم ها، داشتن یک لابیا ناقص باعث خجالت می شود، خصوصاً در زمان برقراری رابطه جنسی. این اغلب منجر به از بین رفتن عزت نفس می شود و همچنین می تواند باعث از بین رفتن میل جنسی شود.با افزایش سن زنان، ظاهر واژن از طریق تغییرات هورمونی دچار تغییر می گردد. تحریک مزمن گاهی اوقات ممکن است ایجاد شود، که منجر به ناراحتی در هنگام رابطه جنسی، ورزش (به عنوان مثال دوچرخه سواری، اسب سواری) و پوشیدن لباس های تنگ شود. همچنین می تواند باعث عفونت های مکرر ادرار و ناراحتی عمومی شود.هنگامی که جوان هستیم ، بافت واژن مرطوب و ضخیم است ، اما هنگامی که با کاهش سطح استروژن به یائسگی می رسیم ، بافت واژن نازک می شود.

تزریق ژل به واژن
تزریق ژل به واژن

فواید

تزریق ژل به واژن را می توان در دسته عمل های زیبایی زنان معرفی کرد، این عمل زیبایی بسیار سبک است و فواید بسیاری برای فرد دارد از جمله:

بدون درد انجام می شود

نیازی به بستری شدن فرد در بیمارستان یا کلینیک نیست .

فرد به راحتی می تواند بعد از تزریق کار های روزمره خود را انجام دهد.

برای برطرف کردن چروک، افتادگی و شلی واژن انتخاب خوبی است.

بدون برش انجام می شود .

به سفید کردن واژن کمک موثری می کند.

تزریق ژل به واژن

ماندگاری تزریق ژل

ماندگاری اثرات تزریق ژل مدت زمان مشخصی ندارد و این زمان در افراد مختلف متفاوت است اما بر اساس نوع ژل تزریق شده می تواند به طور تقریبی این زمان را مشخص کرد. برای ژل ها با ماندگاری موقت این زمان بین 1 تا 2 سال و ژل های دائمی 5 تا 40 سال متغیر است .

توصیه های قبل از تزریق ژل به ناحیه تناسلی

لازم است قبل از تزریق، توسط متخصص زنان معاینه شوید تا در صورت وجود عفونت، درمان شود.

تا 5 روز قبل از تزریق  از داروهایی که رقیق کننده خون هستند استفاده نکنید.

سعی کنید در یک هفته قبل از تزریق، مصرف آب را افزایش دهید، البته مصرف آب بعد از تزریق ژل هم توصیه می شود.

هزینه

بحث هزینه یکی از مواردی است که اغلب مراجعین در خصوص آن سوال دارند، برای تزریق ژل نمی توان هزینه مشخصی را تعیین کرد، بسته به  نوع ژل و مقدار تزریق شده در افراد متفاوت است، برای اطلاع از هزینه دقیق توصیه می شود به متخصص زنان مجرب در این زمینه مراجعه کنید.

پاسخ

دو × یک =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید