11 آگوست

هزینه عمل لبیاپلاستی

هزینه عمل لبیاپلاستی

یکی از رایج ترین عمل های زیبایی که در بین زنان رواج بسیاری دارد عمل لابیاپلاستی است .خیلی از بیماران در زمان مراجعه به مطب دکتر الهام امام جمعه در رابطه با هزینه عمل لابیاپلاستی سوال دارند، اگر شما هم تصمیم به جراحی لبیاپلاستی دارید و در این رابطه اطلاعات کافی ندارید ادامه مطلب را مطالعه کنید.در ادامه به بررسی هزینه عمل لبیاپلاستی می پردازیم.

آیا بیمه شامل عمل لابیاپلاستی می شود؟

بیشترین سوالی که مراجعه کنندگان از ما می پرسند این است که از چه طریقی و با چه بیمه ای می توان هزینه های عمل لابیاپلاستی را پرداخت کرد؟ آیا بیمه شامل هزینه های عمل لبیاپلاستی می شود؟ در پاسخ به این سوال ها باید گفت خیر، به این دلیل که عمل لابیاپلاستی یک عمل زیبایی  و نه درمانی استف بیمه شامل آن نمی شود و  نمی توان هزینه ها را از بیمه گرفت. ازاین رو تمام هزینه های لابیاپلاستی ازاد محاسبه می شود.

هزینه عمل لابیاپلاستی

نوع بیهوشی و تاثیر آن در قیمت لبیاپلاستی

 لابیاپلاستی با بیهوشی کامل به دلیل استفاده از  تجهیزات خاص مورد نیاز درطی بیهوشی هزینه بیشتری نیاز دارد، زیرا در عمل لابیاپلاستی با بی هوشی نیاز به متخصص بی هوشی است، اما به دلیل عوارض بیهوشی به هیچ وجه این روش توصیه نمی شود. امروزه روش های مختلف بی حسی وجود دارد، که افراد می توانند از آن ها استفاده کنند . لازم به ذکر است که در  زمان استفاده از روش های بی حسی، فرد در طول جراحی دردی را حس نمی کند.

هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر

عمل لابیاپلاستی  با لیزر از جایگاه ویژه ای برخوردار است در این روش با لیزر برای برش فرد دوره نقاهت کوتاهی دارد . فرد بعد از روز دوم یا سوم بعد عمل می تواند به محل کار خود برود و با رعایت کردن چند نکته ساده و راحت در اجتماع حضور یابد. اما باید این نکته را در نظر داشت که در روش لبیاپلاستی با لیزر امکان تغییرات بزرگ وجود ندارد و تنها با این روش می تواند اشکالات جزئی در لابیاها را برطرف کرد.

تأثیر جراح در تعیین هزینه لابیاپلاستی

یکی از مهم ترین سوال هایی که برای فرد ایجاد می شود این است که چرا بین جراح های لابیاپلاستی این همه تفاوت قیمت وجود دارد؟قطعا جراح لابیاپلاستی که مهارت های خاص خود را دارد این ارامش واطمینان را به فرد می دهد که نتیجه عمل عالی خواهد بود که جراحان نا بلد این اطمینان را به فرد نخواهند داد. از این رو برای این که از هزینه های عمل خیالتان راحت باشد بهتر است به مهارت و دست اورد های جراح خود مطلع بشوید.

هزینه عمل لابیاپلاستی به همراه عملهای دیگر

گاهی لازم  است همراه باعمل لابیاپلاستی، عمل زیبایی دیگری انجام شود، به طور مثال ممکن است جراح تشخیص دهد که نیاز به جراحی لبیاپلاستی ماژور، پرینورافی و… است، در نتیجه بر اساس جراحی های همراه با لابیاپلاستی، قطعا باید هزینه بیشتری پرداخت بشود ولی هزینه چند عمل با هم باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

هزینه ترمیم عمل لابیاپلاستی

برای ترمیم عمل لابیاپلاستی برای بار دوم باید هزینه بیشتری نسبت به اولین عمل باید پرداخت کرد بسیاری از مراجعه کنندگان علت آن را از ما می پرسند و می گویند که چه فرقی می کند؟ افرادی که نیاز به ترمیم دارند  عمل آن ها نیاز به ظرافت و دقت بیشتری است تا بتوان مشکل را حل کرد، پس هزینه بیشتری هم نیاز دارد .

هزینه دقیق لابیاپلاستی

برای اینکه عمل زیبایی لابیاپلاستی شما به خوبی انجام شود و هزینه مناسبی را نسبت به عملی که انجام می دهید پرداخت کنید، بهتر است به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید، دکتر الهام امام جمعه بعد از معاینه و مشاوره با بیمار هزینه جراحی لبیاپلاستی را تعیین می کنند.

پاسخ

16 − 16 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید