14 آوریل

لابیاپلاستی و هودکتومی

لابیاپلاستی و هودکتومی

لابیاپلاستی و هودکتومی به چه افرادی توصیه می شود؟جراحی لابیاپلاستی و کاهش کلیتورال هود، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا درست مثل هر قسمت دیگر از بدن مانند پستان، بینی یا باسن، ظاهر لبیا ها نیز از امتیازات زنان است. خانم هایی که از ظاهر لبیا ها ، طول ، رنگ یا شکل آن راضی نیستند، ممکن است جراحی های زیبایی زنان را انتخاب کنند.طول و شکل لبیا ها ممکن است به دلیل افزایش سن، ژنتیک، هورمونی، ضربه، زایمان یا سایر علل خارجی دیگر تغییر کند.مانند هر عمل زیبایی، جنبه درمانی نیز معمولاً به همان اندازه شناسایی نیازها و انتظارات بیمار چالش برانگیز است.

لابیاپلاستی و هودکتومی

هود چیست؟

آیا می دانید کلیتوریس بخشی بسیار پیچیده از آناتومی زنان با بیش از 14000 رشته عصبی است. کلیتوریس اغلب به آلت تناسلی مرد تشبیه می شود، زیرا هر دو نقش مهمی در تحریک جنسی دارند. رشته های عصبی موجود نه تنها آن را بسیار حساس می کند بلکه به دلیل ماهیت فرسایشی آن، به راحتی تحریک می شود.

به تمام رشته های عصبی که در برابر لباس شما قرار دارند فکر کنید، هود کلیتورال، از بافت ظریف در برابر تحریک بیش از حد توسط محرک های خارجی محافظت می کند.هود بزرگ می تواند محصول تغییرات هورمونی یا ژنتیکی در افراد باشد.

لابیاپلاستی هودکتومی به چه افرادی توصیه می شود؟

اگر به دلیل بزرگ بودن لبیا ها و هود ناراحتی داشته باشید، می توانید روش های کاهش لابیاپلاستی و کاهش هود Clitoral را دریافت کنید. بعضی از خانم ها این روش ها را انتخاب می کنند، زیرا ظاهر فیزیکی لب های بیرون زده یا ناهموار یا کلاهک اضافی کلیتورال را دوست ندارند، در حالی که برخی دیگر این جراحی را تنها به دلیل برطرف کردن مشکل خود انجام می دهند، زیرا در هنگام رابطه جنسی، هنگام ورزش یا هنگام دوچرخه سواری دچار درد می شوند.

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن همانطور که معمولاً به عنوان یک روش جراحی شناخته می شود که لبهای واژن یا لابیا مینورا و لابیا ماژورا را یکنواخت، تغییر شکل می دهد یا کاهش می دهد تا ظاهر متقارن تری داشته باشد.

کاهش هود کلیتورال چیست؟

جراحی کاهش هود کلیتورال که به هودکتومی نیز معروف است روشی است که چین های اضافی هود کلیتوریس را کاهش می دهد. کاهش اندازه کلیتورال هود علاوه بر زیبایی، باعث افزایش رضایت جنسی نیز می شود .

چه مدت طول می کشد تا بعد از جراحی بهبودی و از سرگیری فعالیت های عادی را فرد، داشته باشد؟

به طور متوسط ​​حدود 2 تا 3 روز طول می کشد تا بیشتر بیماران به کارهای عادی روزمره خود مانند رفتن به محل کار با محدودیت در فعالیت هایی مانند ورزش و مقاربت جنسی برگردند. بهبودی کامل پس از جراحی لابیاپلاستی و کاهش هود کلیتورال در طی 4 تا 6 هفته انتظار می رود.مدت زمان انجام عمل لابیاپلاستی و کاهش هود کلیتورال چقدر است؟ بیشتر روشهای لابیاپلاستی و کاهش هود کلیتورال حدود دو ساعت طول می کشد اما هر مورد متفاوت است و به سطح اصلاح مورد نیاز بستگی دارد.

آیا خطرات مرتبط با لابیاپلاستی و کاهش هود کلیتورال وجود دارد؟

خطرات مرتبط با لابیاپلاستی و کاهش هود کلیتورال دقیقاً مانند سایر جراحی های زیبایی شامل عفونت، خونریزی، زخم و عدم تقارن است.در صورت انتخاب آگاهانه متخصص زنان این خطرات را از بین می برید.

نتایج بعد از لابیاپلاستی و هودکتومی

پس از 4 تا 6 هفته بهبودی کامل، بیماران باید انتظار داشته باشند که لبیاها و کلاهک کلیتوریس تغییر شکل یافته و دارای توانایی ورزش و رابطه جنسی بدون ناراحتی باشند.

مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی

انجام عمل لابیاپلاستی یک تصمیم بزرگ است. همانطور که گفته شد، یک دوره بهبودی کوتاهی بعد از عمل وجود دارد. حدود یک تا دو هفته در محل کار خود محدود خواهید شد..

توصیه می شود برای کاهش زمان بهبودی نکات زیر را در نظر بگیرید:

داروهای تجویز شده را طبق دستور مصرف کنید.

بعد از انجام این عمل مقداری درد، تورم و خارش خواهید داشت ، اما داروهای مسکن می توانند به کاهش این علائم کمک کنند.

از کمپرس سرد استفاده کنید.

روش دیگر برای تسکین از اثرات بعدی جراحی لابیاپلاستی، استفاده از کمپرس سرد در ناحیه است.

خوب بخورید و بنوشید.

بدن شما برای بهبودی خود به انرژی نیاز دارد، بنابراین مطمئن شوید که در برنامه روزانه خود مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی دارید. مصرف میوه ها ، سبزیجات و پروتئین را در این دوران افزایش دهید. همچنین، با نوشیدن مقدار زیادی آب، اطمینان حاصل کنید که آب کافی بدن قابل تعمین است .

لابیاپلاستی و هودکتومی

سیگار نکشید و الکل مصرف نکنید.

دو ماده ای که می تواند روند بهبودی شما را کاهش دهد، سیگار و الکل است. در حین بهبودی از این موارد خودداری کنید.

از ورزش شدید پرهیز کنید.

اگرچه ممکن است وسوسه شوید که به سالن بدنسازی بروید، اما باید این انگیزه را نگه دارید. بدن شما برای بهبودی به زمان احتیاج دارد.

استراحت کنید.

مهمترین نکته فقط استراحت است. اطمینان حاصل کنید که شخصی پس از جراحی شما را به خانه منتقل می کند و همچنین برای چند روز اول در خانه کمک می کند ، زیرا باید تا آنجا که می توانید بخوابید.

حمام را رها کنید.

وان ممکن است آرامش بخش به نظر برسد، اما مواظب باشید، حمام داغ می تواند منجر به عفونت زخم شود. حداقل 48 ساعت پس از جراحی حمام نکنید.

در خانه قدم بزنید.

در حالی که استراحت بخشی مهم در بهبودی شما است، قدم زدن نیز مهم است. این کار تورم و خطر لخته شدن خون را کاهش می دهد.

پانسمان خود را تمیز نگه دارید.

پانسمان های زخم شما همیشه باید تمیز و خشک بمانند، بنابراین آنها را تا آنجا که لازم است تمیز نگه دارید.

لباس مناسب بپوشید.

از هرگونه لباس تنگ که باعث ایجاد حفره یا فشار می شود خودداری کنید. لباس زیر شل و گشاد بهترین گزینه است.

پاسخ

چهار × چهار =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید