19 اکتبر

زیباسازی ناحیه ی تناسلی

زیباسازی ناحیه ی تناسلی

امروزه زمانی که سخن جراحی زیبایی به میان می‌آید، تنها منظور زیباسازی صورت و چهره نیست. در تمام نقاط بدن می‌توان جراحی‌های زیبایی را انجام داد و نتایج رضایت بخشی را به دست آورد. جراحی‌های زیبایی تناسلی خانم‌ها نیز از این دسته از جراحی‌ها هستند. بانوانی که به هر دلیل از ظاهر اندام جنسی و ناحیه ی ژنیتال خود ناراضی اند می توانند با انجام این جراحی ها ناحیه تناسلی و واژن خود را زیبا و جوان کنند.

چه جراحی هایی را برای زیبا سازی ناحیه ی واژن می توان انجام داد؟

در عصر حاضر دیگر نباید نگران مشکلات ناحیه ی ژنیتال بود؛ زیرا به راحتی می توان آنها را با کمک عمل‌های جراحی حل کرد. در قسمت های مختلف واژن می توان عمل های گوناگونی را انجام داد. روشن کردن واژن و رفع تیرگی آن، عمل واژینوپلاستی یا رفع گشادی و تنگ کردن واژن، لابیاپلاستی و کوچک کردن لابیا ها، کلیتروپلاستی یا جراحی کلیتوریس، تزریق ژل، لیزر rf و …. از جمله عمل هایی هستند که با آن ها می‌توان به رفع عیوب ظاهری و مشکلات واژن پرداخت.

زیباسازی ناحیه ی تناسلی

سفید کردن واژن

روشن سازی واژن با لیزر، یک روش بسیار موثر و کارآمد برای سفید کردن این ناحیه است.  روشن سازی با لیزر حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. در این روش با کمک لیزر به رفع رنگدانه های پوستی (ملانین) می پردازند و در نتیجه پوست ناحیه ی  واژن سفید می شود. لیزر، روشی بسیار راحت و بدون درد و خونریزی است و به صورت سرپایی قابل انجام می باشد و نیاز به بستری ندارد.

جالب است بدانید که تیرگی ناحیه ی واژینال بر اثر عواملی چون : ژنتیک، افزایش سن، تغییرات هورمونی، لباسهای زیر تنگ، استفاده مکرر از تیغ، کمبود ویتامین، چاقی، بارداری و… به وجود می آید.

واژینوپلاستی و یا تنگ کردن واژن

برخی از موارد مانند زایمان و افزایش سن، باعث گشاد شدن واژن زنان می‌شود، اما نگران نباشید این مورد نیز قابل حل است.‌لیفت با نخ، جراحی، لیزر و… از جمله روش هایی هستند که می‌توان با آنها به رفع گشادی واژن پرداخت.

در عمل جراحی تنگ کردن واژن، دیواره‌های پشتی واژن را به یکدیگر نزدیک و وصل می کنند. یکی از روش های جدید در تنگ کردن واژن نیز استفاده از لیزر است، که با توجه به نظر پزشک تعداد جلسات آن متفاوت خواهد بود. روش دیگر تنگ کردن واژن با نخ لیفت است، در این روش با استفاده از نخ های مخصوص واژن کشیده می‌شود. گفتنی است که این روش سرپایی و با بی حسی موضعی صورت پذیر است.

جوانسازی واژن با تزریق ژل

از روش های مفید برای جوانسازی واژن، تزریق ژل است. این ژل به لبه های خارجی و بزرگ واژن تزریق می‌شود و در رفع چین و چروک و همچنین روشن شدن این ناحیه موثر است. با این تزریق، پوست ناحیه ی تناسلی روشن و شاداب می شود و در مواردی عدم تقارن لابیا نیز اصلاح می گردد. همچنین پوست واژن سفت شده و چین و چروک ها از بین خواهند رفت.

جوانسازی واژن با لیزر rf

آر اف، یکی از روش های جوانسازی واژن است که برای رفع خشکی واژن،شل شدگی، تکرر ادرار، بی اختیاری ادرار و عفونت های مکرر بسیار موثر است و آن ها را رفع خواهد کرد.

لابیاپلاستی

از پرطرفدار ترین جراحی های ناحیه واژینال لابیاپلاستی است. در این جراحی عدم تقارن بین لبه های واژن و بزرگی آن ها را اصلاح و رفع می کند و در نتیجه، ظاهر واژن زیبا خواهد شد. این جراحی هم با لیزر و هم با جراحی می تواند انجام گیرد. عمل لابیاپلاستی به صورت سرپایی و در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد. بعد از انجام لابیاپلاستی، کیفیت رابطه ی جنسی، به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.

کلیتروپلاستی

از روش‌های دیگر جوانسازی و زیباسازی ناحیه ی تناسلی، جراحی کلیتوریس است. در این جراحی قسمت های اضافی کلیتوریس را جدا می کنند. در جراحی کلیتوریس، هم به زیبایی واژن افزوده می شود و هم لذت جنسی افزایش پیدا میکند.

سخن آخر

با پیشرفت علم و به روی کار آمدن روش‌های جدید جراحی زیبایی واژن و جوانسازی آن، مشکلات واژن به راحتی قابل درمان خواهد بود. اما با این حال دقت در انتخاب پزشک، از موارد مهم در این جراحی است. پس اگر قصد انجام جراحی‌های ناحیه ی ژنیتال را دارید، حتماً به یک پزشک حاذق و با تجربه مراجعه کنید تا نتیجه رضایت بخش باشد.

پاسخ

پنج − 4 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید