06 سپتامبر

جراحی های همزمان با لابیاپلاستی

جراحی های همزمان با لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی، یک جراحی مینور می باشد و حجم خونریزی در آن بسیار کم است. اگر به پزشکی حاذق و کار بلد مراجعه کنید که در این زمینه تبحر و تخصص کافی داشته باشد، شدت خونریزی بسیار کم است و به همین دلیل، همراه با این جراحی می توان سایر جراحی های زیبایی واژن را نیز انجام داد.اگر شما در رابطه با جراحی های همزمان با لبیاپلاستی ادامه مطلب را مطالعه کنید.

جراحی های همزمان با لابیاپلاستی
جراحی های همزمان با لابیاپلاستی

چه جراحی هایی را میتوان همراه با لبیاپلاستی انجام داد؟

۱_ شکل دادن به فرم واژن
۲_ تنگ کردن واژن با روش های مختلف
۳_ تقویت نقطه جی در دستگاه تناسلی زنانه
۴_ تغییر شکل بیرونی واژن
۵_روشن کردن و سفید کردن واژن
۶_تزریق ژل و فیلر به واژن
۸_درمان خشکی واژن

تزریق چربی به واژن همزمان با عمل لابیاپلاستی

تزریق چربی را به لابیاهای بزرگ، همزمان با جراحی لابیاپلاستی می توان انجام داد. بیمار قبل از انجام عمل لابیاپلاستی، باید آزمایش هایی را انجام دهد و در اختیار پزشک قرار داده تا از عدم عفونت دستگاه تناسلی اطمینان حاصل کند.در صورت داشتن عفونت،باید بعد از بهبودی کامل، تزریق چربی را انجام داد‌.

تنگ کردن واژن همزمان با لابیاپلاستی

همزمان با عمل لابیاپلاستی، میتوان عمل تنگ کردن واژن را نیز انجام داد؛ که با روش‌های تنگ کردن واژن با نخ و تنگ کردن واژن با لیزر، انجام می شود.

۱_تنگ کردن واژن با نخ

دلایل زیادی مانند زایمان های طبیعی متعدد و پی در پی، بالا رفتن سن، ژنتیک و… باعث شل شدگی و گشادی واژن می شود.
همزمان با عمل لابیاپلاستی می توان عمل لیفت واژن با نخ و تنگ کردن آن را نیز انجام داد.

تنگ کردن واژن با لیزر

یکی از روش های دیگر برای تنگ کردن واژن و درمان شل شدگی ها، لیزر مونالیزا تاچ است. این روش، راهی مطمئن و مورد قبول برای درمان شل شدگی های واژن می باشد و علاوه بر گشادی واژن، مشکلات یائسگی و خشکی را نیز درمان می کند و همزمان با جراحی لابیاپلاستی می توان این عمل ها را انجام داد.

تقویت نقطه جی همزمان با لابیاپلاستی

نقطه ی جی، یکی از نقاط بدن زنان و ناحیه ی ژنیتال می‌باشد، که تقویت آن باعث افزایش لذت جنسی در زنان میشود. در زمان انجام عمل لابیاپلاستی می توان به تقویت نقطه جی نیز پرداخت. تقویت نقطه جی در زنان، علاوه بر افزایش لذت جنسی، به ارگاسم رسیدن زنان نیز، کمک شایانی می کند.

درمان بی اختیاری ادرار همزمان با جراحی لابیاپلاستی

یکی دیگر از درمان هایی که میتوان همزمان با لابیاپلاستی انجام داد، درمان بی اختیاری ادرار است. لازم به ذکر است که با درمان بی اختیاری ادرار، اختلال ارگاسم تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

جوانسازی و سفید کردن واژن در زمان انجام لابیاپلاستی

جوانسازی واژن با لیزر و همچنین سفید کردن این ناحیه را می توان همزمان با جراحی لابیاپلاستی انجام داد.

سخن آخر

جراحی زیبایی زنان از معروف ترین و شایع ترین عمل های جراحی است که بیشتر زنان با آن آشنا هستند و خواهان انجام آن می باشند. اگر شما می خواهید که عمل زیبایی واژن و لبیاپلاستی و سایر عمل های همزمان با آن را انجام دهید، اولین قدم مراجعه به یک پزشک حاذق و کاربلد در این زمینه است.زیرا ناحیه‌ ی تناسلی، یک ناحیه حساس است و جراحی این ناحیه، نیاز به ظرافت و تبحر بالای پزشک دارد.

پاسخ

سه × چهار =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید