17 نوامبر

جراحی زیبایی واژن در زمان حاملگی

جراحی زیبایی واژن در زمان حاملگی

جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست؟

یکی از جراحی های بی خطر و ایمن جراحی زیبایی واژن است که متخصص اقدام به حذف و تغییر شکل ظاهری لبه داخلی یا لبه بیرونی واژن می نماید که اغلب خانم ها برای کاهش اندازه یا طول لبه اقدام به جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی می کنند. بهترین و ایده آل ترین اندازه در شکل لبه زمانی خواهد بود که لبه داخلی از لبه بیرونی آن خارج نشود. اغلب اوقات متخصص زنان و زیبایی کلاهک کلیتوریس را کاملا بر می دارد این پروسه بسته به سلیقه ای بیمار می باشد.

چگونگی انتخاب متخصص زنان و زایمان و زیبایی حاذق

به منظور دست یافتن به بهترین نتایج بعد از عمل بهتر است که به متخصصی مراجعه شود که در باقی ماندن رنگ طبیعی لابیا وایجاد کمترین مقدار جای زخم را برای متقاضی به همراه داشته باشد و پاسخگوی تمام ابهامات و سوالات متقاضیان باشد.

جراحی زیبایی واژن با بارداری

علل انجام عمل لابیاپلاستی

• برطرف نمودن عدم تقارن در شکل لابیاها
• ایجاد ظاهری زیبا و تمیز در واژن
• برطرف نمودن درد در حین پوشیدن شلوارهای چسبان
• افزایش تحریک پذیری کلیتوریس
• برطرف نمودن احساس سایش و کشیدگی
• رفع درد در حین ورزش مانند: دوچرخه سواری
• عدم درد در حین مقاربت جنسی
شایان ذکر است که بگوییم این عمل در سال های اخیر افزایش پیدا نموده است. این عمل را می توان با جراحی یا با لیزر انجام داد که بسته به انتخاب متقاضی می باشد.
جراحی زیبایی واژن به دو صورت شکل می گیرد یا به صورت trim یا به صورت wedge که هردو روش با دیگری متفاوت است و اغلب روش trim یعنی برداشتن لبه داخلی واژن را ترجیح می دهند.

اما از جمله سوالاتی که بسیار از دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زیبایی پرسیده می شود این می باشد که آیا می توان جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی را در زمان بارداری و حاملگی انجام داد؟ آیا عوارضی برای متقاضی به همراه نخواهد داشت؟

پاسخ دکتر براین سوال این می باشد که به علت پرخونی در ناحیه واژن و سایر ارگان های بدن به خصوص در زمان بارداری که وجود دارد (ناحیه لابیا و ژنیتال) باید بگوییم که انجام کلیه عمل های زیبایی واژن به خصوص پرینورافی، واژینوپلاستی، لابیاپلاستی و… در هنگام حاملگی ممنوع می باشد زیرا که امکان خونریزی در این ناحیه در زمان بارداری وجود دارد در نتیجه امکان ریسک عفونت در رحم بیشتر می شود، بنابراین انجام هر گونه جراحی زیبایی واژن در زمان بارداری امکان پذیر نمی باشد و بهتر است به زمان دیگری موکول شود.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر بهتر است به دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان و زیبایی مراجعه نمایید. شماره تماس با مطب  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

مقالات مرتبط

جراحی زیبایی واژن

 تنگ کردن واژن با جراحی

جراحی تنگ کردن واژن

جراحی لب های واژن

و….

راه های ارتباطی

  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر امام جمعه ، متخصص زنان

پاسخ

20 − پنج =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید