25 مه

تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن با لیزر

ماندگاری تنگ کردن واژن با لیزر چقدر است؟ بیشتر خانم ها پس از زایمان و یا با افزایش سن شدن از مشکلاتی مانند اختلال عملکرد جنسی، آتروفی واژن، شلی واژن، مقاربت دردناک و بی اختیاری ادرار شکایت دارند.برای اصلاح این مسئله، تعدادی از روش های درمان جوان سازی واژن در دسترس است که همگی ادعا می کنند که واژن را به عنوان بخشی از جوان سازی سفت می کند. این روش های درمانی از کرم و قرص گرفته تا درمان با لیزر یا فرکانس رادیویی یا حتی جراحی متغیر است.

مزایای تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن فواید زیادی دارد که یکی از آنها سفت شدن واژن است.

همچنین می تواند به بهبود علائم آتروفی واژن (وقتی دیواره های واژن نازک تر ، خشک و ملتهب می شوند) کمک کند.

خشکی واژن را کاهش می دهد.

عفونتهای مکرر را کاهش می دهد.

در درمان بی اختیاری ادرار ، بهبود سستی واژن و افزایش لذت جنسی تاثیر گذار است.

زنان می توانند در مراحل مختلف زندگی خود از مزایای تنگ کردن واژن بهره مند شوند. تنگ کردن واژن با لیزر به منظور افزایش کلاژن سازی در مخاط واژن، تقویت دیواره واژن و به دنبال آن تنگ کردن واژن اتفاق می افتد.

تنگ کردن واژن با لیزر

گزینه های درمانی برای تنگ کردن واژن

استفاده از کرم های غیر تهاجمی، با این حال، اینها هیچ نظمی ندارند و تحت آزمایشات پزشکی قرار نگرفته اند.

لیزر درمانی غیر تهاجمی

جراحی، بهبودی کامل با این روش ممکن است تا شش هفته طول بکشد.

تنگ کردن واژن با لیزر

می توان گفت درمان های لیزر واژینال در دسته  روش هایی غیر جراحی هستند، در این روش  با استفاده از انرژی که از طریق پروب به داخل واژن منتقل می شود، بافت واژن به آرامی گرم و  در نتیجه ترمیم می شود.

گرم كردن بافت واژن باعث ایجاد پارگی های ریز در دیواره های واژن می شود. اینها عمل بدن را تحریک می کند تا فیبرهای کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند که باعث بهبود قدرت و کشش دیواره های واژن می شود.

اگرچه اثبات شده است که جوان سازی با لیزر موثر است ، اما توجه به این نکته مهم است که در واقع عضلات واژن را سفت نمی کند. در عوض، لیزر درمانی با بهبود قدرت و کشش دیواره های واژن، می تواند باعث سفت شدن واژن شود.

آیا درمانهای خانگی بر تنگ کردن واژن موثر هستند؟

روش های درمانی مانند استفاده از سرکه، زرد چوبه و… درمان های ثابت شده برای سفت شدن واژن نیستند. در حقیقت، آنها می توانند مشکلات دیگری مانند بر هم زدن تعادل ظریف باکتریها در واژن را نیز ایجاد کنند.

بهترین گزینه برای تنگ کردن واژن

بهترین گزینه بر اساس نیاز شما تعیین می شود. با این حال، عاقلانه است که از درمان هایی مانند درمان های خانگی یا کرم ها و ژل ها اجتناب کنید، زیرا هیچ فوایدی ندارند و حتی می توانند باعث تحریک، عفونت یا واکنش آلرژیک شوند.

جراحی فقط در موارد شدید که واژن آسیب دیده باشد، مثلاً به دلیل عوارض زایمان توصیه می شود.برای اکثر خانم هایی که به دنبال جوان سازی واژن هستند، لیزر درمانی بهترین گزینه می باشد.

مدت زمان تنگ کردن واژن با لیزر چقدر است؟

برای تنگ کردن واژن با لیزر فقط چند دقیقه زمان لازم است و این امر فوری انجام می شود.

آیا تنگ کردن واژن با لیزر موثر است؟

بله. زیرا این نوع از درمان در بلند مدت، تمامی مشکلات ناحیه واژینال با استفاده از لیزر برطرف خواهد شد. استفاده از لیزر بدون درد و خونریزی است. همچنین با استفاده از لیزر کشیدگی های واژن که به دلیل افزایش سن، یائسگی و یا زایمان های متعدد ایجاد شده است، تا حدودی برطرف می شود.

دلایلی که باعث می شود تا خانم ها، تنگ کردن واژن را انجام دهند، چیست؟

دلیل اصلی خانم ها برای انجام جراحی غیر تهاجمی، افزایش سن نیست، بلکه مواردی چون بارداری و زایمان، یائسگی و تغییر وزن می باشد. تمامی این عوامل سبب می شود تا تمامی سیستم بدن خانم ها و مخصوصا، واژینال تحت تاثیر قرار می گیرد.بارداری و به دنبال آن زایمان باعث می شود تا واژن حالتی باز پیدا کند و بعد از زایمان به حالت اولیه خود باز نخواهد گشت.افزایش وزن نیز سبب می شود تا در واژن و وضعیت آن تاثیر گذار باشد.

از چه سنی می توان اقدام به تنگ کردن واژن نمود؟

خانم هایی که از بارداری را تجربه نموده اند، می توانند اقدام به این جراحی نمایند. با این حال از سن 35 سالگی به بعد می توانند تتگ کردن واژن را انجام دهند.

بهترین روش تنگ کردن واژن چیست؟

بهترین روش برای تنگ کردن واژن، استفاده از لیزر است. زیرا استفاده از لیزر باعث می شود تا فرد با کمترین عارضه رو به رو بوده و به راحتی دوره نقاهت را بگذراند.

عوارض تنگ کردن واژن با لیزر چیست؟

تنگ کردن واژن با لیزر هیچ گونه عارضه ای را به همراه ندارد. همچنین فرد هیچ گونه درد، خونریزی و دوره نقاهتی را نخواهد داشت.

برای درمان گشادی واژن و تنگ شدن واژن چه جلسه برای درمان احتیاج است؟

برای درمان کامل و رسیدن به نتیجه ای مطلوب که تنگ کردن واژن است نیاز به گذراندن 3 جلسه 20 دقیقه ای و ماهی یکبار است.

نحوه انجام لیزر واژن برای تنگ کردن واژن چگونه است؟

با وارد کردن لیزر به داخل واژن یک زاویه 360 درجه و در ادامه یک 90 درجه لیزر چرخانده می شود. هدف از استفاده از واژن در این زوایا، تابش پرتوهای لیزر بر روی دیواره واژن است. با انجام این کار، فیبرهای کلاژن در بافت مخاط و دیواره واژن شروع به تولید نموده و واژن تغییر حالت می دهد.

پاسخ

3 − 2 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید