01 مارس

لیفت واژن با نخ

لیفت واژن با نخ

از جمله روش هایی که برای جراحی زیبای واژن مورد استفاده قرار می گیرد، لیفت واژن با نخ می باشد. این روش جراحی زیبایی واژن از جمله تکنیک های جدید، بسیار مفید و موثر است که برای خانم های بالای 45 سال مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر خانم هایی که به دلیل زایمان های متعدد طبیعی، بالا رفتن سن، از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست در این ناحیه ،کاهش حجم چربی و عضله و تعداد رابطه جنسی ممکن است به  افتادگی واژن و شل شدگی واژن دچار شده باشند، می توان جراحی زیبایی واژن، جراحی تنگ کردن واژن و لیفت واژن با نخ را پیشنهاد داد. در این مقاله به توضیح لیفت واژن با نخ می پردازیم

لیفت واژن با نخ

افزایش خاصیت الاستیسیته واژن

همانطور که گفته شد، با بالا رفتن سن، نحوه و کیفیت زندگی، عوامل خارجی و وراثت پوست واژن و بافت های درون آن دچار افتادگی شده و مشکلات فراوانی را برای فرد ایجاد می کند. از جمله این مشکلات می توان به بروز مشکل و درد در هنگام رابطه جنسی اشاره کرد. از لیفت نخ می توان برای کاهش این مشکلات و عوارض استفاده کرد و این موارد را بهبود بخشید.

در سال های گذشته از نخ ها برای کشیدن پوست صورت و بالا کشیدن ابرو و جوانسازی استفاده می شد. امروزه نخ های مورد استفاده در لیفتینگ برای لیفت واژن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نخ های لیفتینگ

نخ هایی که به منظور لیفت واژن استفاده می شود، قابل جذب به بدن است و با ساختار بدن نیز سازگار است. به همین دلیل استفاده از این نوع نخ ها، هیچ عوارضی نداشته و برای تنگ کردن واژن مورد استفاده قرار می گیرد.

در این روش با کمک نخ ها می توان ماهیچه و بافت های داخلی واژن را به سمت داخل کشید . باعث تنگ شدن واژن نیز شد.

جراحی لیفت واژن

جراحی لیفت واژن با نخ از جمله جراخی های نیمه تهاجمی و بسیار سبک است که به صورت سرپایی انجام می شود. همچنین در این نوع از جراحی می توان با بی حسی موضعی اقدام به انجام جراحی نمود. جراحی لیفت واژن به دلیل کم بودن احتمال خونریزی نسبت به برخی دیگر از روش های جراحی زیبایی واژن از استقبال فراوانی برخوردار است.

دکتر امام جمعه به عنوان بهترین جراح زیبایی واژن، این نوع از جراحی را با تبحر و مهارت بالایی انجام داده و نتیجه مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

پاسخ

1 × 2 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید