30 ژانویه

کاندید عمل لابیاپلاستی

کاندید عمل لابیاپلاستی

بهترین کاندید عمل لابیاپلاستی چه افرادی هستند؟ چه زمانی می توان گفت فرد نیاز به جراحی لابیاپلاستی دارد؟ عمل لابیاپلاستی یک عمل زیبایی است پس با هدف زیبایی انجام می شود، همه لبیا های دنیا طبیعی هستند اما گاهی دیده می شود که یک لبیا از نظر زیبایی مشکل دارد، و با تعریف لبیای زیبا همخوانی ندارد، در این حالت بهترین راه حل جراحی لابیاپلاستی است.

کاندید عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی چیست؟

سوالی که خلیلی از بانوان از دکتر الهام امام جمعه دارند این است که لابیاپلاستی چیست؟ چه تاثیری در زندگی یک خانم می تواند داشته باشد؟ در خیلی از خانم ها افزایش سن، بارداری و ژنتیک باعث بزرگ شدن و غیر قرینگی لابیا های مینور در قسمت خارجی دستگاه تناسلی می شود، در حقیقت لابیاپلاستی عملی است که باعث کوچک شدن و همسان سازی لبیا ها خواهد شد، این عمل باعث بهبود روابط جنسی، افزایش اعتماد به نفس در یک خانم خواهد شد.

همچنین در خیلی از خانم ها که لابیا های آن ها در زمان استفاده از شلوار های تنگ و چسبان ظاهری ناپسند ایجاد می کند، با عمل لابیاپلاستی می توانند مشکل خود را برطرف سازند، همینطور با کمک این جراحی زیبایی می توان عفونت های مکرر واژینال را نیز کاهش داد.

توجه داشته باشید که بهتر است عمل لابیاپلاستی را همزمان با عمل هودوپلاستی یا هودکتومی انجام دهید، در واقع در عمل هودوپلاستی پوست های اضافه ناحیه هود برداشته می شود و کلیتوریس بیشتر در معرض قرار می گیرد، همین امر باعث می شود که میل جنسی در یک خانم و همچنین ارگاسم افزایش پیدا کند.

عمل لابیاپلاستی به چه بانوانی توصیه می شود؟

بهترین کاندید برای جراحی لابیاپلاستی، بانوانی هستند که لبیا های بزرگ نه تنها ظاهری زشت برای ناحیه تناسلی آن ها ایجاد کرده است بلکه سبب بروز مشکلاتی دیگر نیز شده اند، افراد با مشکلاتی که در ادامه بیان می کنیم بهترین کاندید برای لابیاپلاستی هستند:

بانوانی که عدم تقارن لبیا های آن ها سبب از بین رفتن اعتماد به نفس و در نتیجه کاهش روابط جنسی شود.

بانوانی که لبیا های بزرگ در آن ها مانع از پوشیدن لباس و شوار های تنگ گردد، زیرا این بانوان در زمان پوشیدن شلوار های تنگ اغلب دچار سوزش و خارش در این ناحیه می شوند.

بانوانی که در زمان انجام ورزش های سنگین و یا دوچرخه سواری و  سوارکاری دچار سوزش، درد و خارش می شوند.

بانوانی که لبیا های بزرگ آن ها علت تجربه مداوم عفونت های واژن و یا عفونت های ادراری شناخته شده اند.

بانوانی که لبیا های آن ها بزرگ و تیره است و از نظر زیبایی منظره خوب ندارند.

بانوانی که بزرگی لبیا در آن ها سبب تغییر مسیر ادراری شده است و مشکلات دفع و عفونت ادرار در آن ها ایجاد کرده است.

بانوانی که لبیا های بزرگ آن ها در زمان راه رفتن های طولانی، به دلیل تحریک پذیر بودن دائم، دچار سوزش، خارش و درد می شوند.

بانوانی که در زمان نزدیکی و یا بعد از آن دچار سوزش و خارش می شوند، همین امر در کیفیت روابط جنسی و در نیتیجه کیفیت زندگی آن ها تاثیر گذار است.

در نتیجه افراد با این شرایط می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند، لازم به ذکر است که جراحی لابیاپلاستی محدودیت ندارد و بانوان می توانند از سن 18 سالگی از مزایای این عمل زیبایی بهره مند شوند.

پاسخ

دوازده − 9 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید