11 فوریه

چه کسانی گزینه ی مناسبی برای انجام عمل لابیاپلاستی هستند؟

همانطور که میدانید عمل های زیادی برای زیبا سازی واژن وجود دارد اما عده ای از این عمل ها بی خبرند و زمانی آگاهی پیدا می کنند که دردهایی در قسمت واژینال داشته باشند و با جست و جو کردن به این موارد و عمل ها بربخورند. لابیاپلاستی یکی از جراحی های زیبایی واژن می باشد که افراد زیادی به آن تمایل دارند. تعدادی از افراد وقتی بار اول با نام لابیاپلاستی روبرو می شوند فکر می کنند که نیازی به این عمل ندارند در صورتی که خودشان می توانند یکی از کیس های لابیاپلاستی باشند.

به همین خاطر قصد داریم در این مقاله درباره کیس هایی که این عمل را انجام می دهند صحبتی داشته باشیم. افرادی که به عمل لابیاپلاستی احتیاج دارند سه دسته می باشند:

  • افرادی که شکل ظاهری ناحیح تناسلی آن ها بدفرم می باشد و از این مسئله ناراضی هستند.
  • افرادی که از داشتن لابیاهای بزرگ رنج می برند و باعث محدودیت های فیزیکی آن ها شده است.
  • افرادی که با داشتن لابیاهای بزرگ دچار عفونت می شوند و از این مسئله رنج می برند.

در این قسمت از مقاله به بررسی تمامی این موضوعات می پردازیم.

انجام عمل لابیاپلاستی به علت بهتر شدن شکل ظاهری

ناحیه تناسلی خانم ها به یک شکل نمی باشد و هرکدام از آن ها از فرم های مختلفی برخوردار می باشند. برای فرم واژن و ناحیه تناسلی هیج معیار مشخصی تعیین نشده است. اما لازم است بدانید که داشتن لابیامینورهای کوچک باعث می شود که ناحیه تناسلی افراد زیباتر شود و قرینه بودن آن به افزایش زیبایی بیفزاید. به همین خاطر خانم های زیادی عمل زیبایی لابیاپلاستی را انجام می دهند تا ناحیه تناسلی زیباتری داشته باشند. انجام دادن این عمل باعث می شودن تا شما ناحیه تناسلی زیباتری داشته باشید و اعتماد به نفس از دست رفته خود را بازگردانید. همچنین این امر باعث می شود تا برقراری رابطه ی جنسی شما از لذت بیشتری برخوردار شود.

برطرف شدن محدودیت های فیزیکی با انجام عمل لابیاپلاستی

اگر شما هم جزء افرادی هستید که لابیاهای بدفرمی دارید و از داشتن آن ها خجالی=ت می کشید عمل لابیاپلاستی را به شما پیشنهاد می کنیم. ممکن از این مشکل باعث شود تا شما نتوانید فعالیت های فیزیکی خود را به خوبی انجام دهید. محدودیت هایی که شما از آن رنج می برید شامل موارد زیر می باشد:

ورزش هایی که ممکن است در باشگاه انجام دهید.

ورزش اسب سواری

دوچرخه سواری کردن

و …

این دسته از افراد از افرادی هستند که برای انجام لابیاپلاستی در الویت اول قرار می گیرند. با انجام عمل لابیاپلاستی می توانند از این مشکل رهایی پیدا کرده و با کوچک کردن لابیا های خود از ارامش بسیاری بهره مند شومند و فعالیت های خود را به خوبی انجام دهند.

چه کسانی گزینه ی مناسبی برای انجام عمل لابیاپلاستی هستند؟
چه کسانی گزینه ی مناسبی برای انجام عمل لابیاپلاستی هستند؟

برطرف شدن مشکلات فیزیولوژیکی با عمل لابیاپلاستی

مشکلاتی هستند که ممکن است با داشتن لابیاهای بزرگ ایجاد شود که دو نمونه از آن هایی که افراد زیادی با آن روبرو هستند را برای شما معرفی می کنیم.

  • تخلیه نکردن ادرار به صورت کامل
  • عفونت کردن لابیاها

داشتن لابیاهای بزرگ باعث می شود که شما نتوانید  به شکل صحیح ادرار کنید و این مشکل بزرگی برای شما به حساب می آید. فرم بدی که لابیاهای شما دارند نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند. لازم است بدانید که داشتن لابیاهای بزرگ باعث می شود که  دچار عفونت های شدید شوید که این مسئله می تواند روی مسائل دیگر هم تاثیر گذار باشد.

به همین خاطر افرادی هستند که از این مسائل بسیار رنج می برند و شما می توانید با انجام دادم این عمل هم واژنی زیبا داشته باشد و هم اینکه مشکلاتی اعم از این موارد را رفع کنید.

آیا انجام عمل لابیاپلاستی برای دخترانی که باکره هستند ضرر دارد؟

لازم است بدانید که انجام این عمل برای افراد باکره به هیچ عنوان هیچ خطری ندارد و به راحتی می توانند انجام دهند. زیرا این جراحی با بخش بیرونی وازن در ارتباط می باشد و به پرده ی بکارت آسیبی نمی رساند. اگر با بیان دیگری بخواهیم این مسئله را عنوان کنیم این است که این جراحی  برای کوچک کردن لابیاها انجام می شود و با استفادهاز لیزر می توانید اقدام به انجام این عمل کنید.

تعدادی از دختران هستند که وقتی به دوران بلوغ می رسند به دلایلی لابیاهای آن ها بزرگ می باشد و این مسئله به حدی می باشد که باعث می شود آنها دچار مشکل های آزاردهنده ای شوند. اعتماد بنفس آن ها پایین آمده و نمی توانند لباس های جذب بپوشند. به همین علت آن ها نیاز دارند تا با انجام لابیاپلاستی این مسئله را حل کرده و از این مشکلات خلاص شوند.

زمان استراحت بعد از انجام لابیاپلاستی چقدر است؟

زمان انجام این عمل بین 60 الی 90 دقیقه به طول می انجامد و شما می توانید 24 ساعت بعد از این عمل به پزشک مراجعه کرده و معاینه شوید و تمامی سوالاتی که در این زمینه دارید را بپرسید. داشتن درد و التهاب در خانم ها متفاوت می باشد و شما بعد از عمل باید استراحت کنید و مواردی را که به شما می گویند را رعایت کنید تا پس از گذشت چند روز به حالت عادی خود بازگردید.

همانطور که گفته شد دوره درمان در افراد مختلف گوناگون مختلف می باشد و ممکن است زمان بهبودی کامل بین 6 تا 8 هفته طول بکشد. در صورتی که به بخیه نیاز داشته باشید بخیه های جذبی برای شما زده می شود تا احساس راحتی داشته باشید. در این صورت هیچ خراشی ایجاد نمی شود و نمی توانید آن را به جشم ببینید. به این ترتیب چین خوردگی هایی که لابیا دارد باعث می شود که این خراش پنهان بماند.

زمانی که این عمل را انجام می دهید ممکن است تا زمانی احساس جنسی شما کاهش پیدا کند اما بعد از گذشت زمانی کوتاه (البته به خود شخص بستگی دارد ممکن از تا 6 ماه ادامه پیدا کند) این حس به شما باز می گردد. بد از گذشت این زمان به ناحیه تناسلی شما خون رسانی می شود و شما تحریک جنسی می شوید.

بهترین افرادی که برای انجام لابیاپلاستی مناسب هستند

بهترین افرادی که می توانند گزینه ی مناسبی برای انجام لابیاپلاستی باشند افرادی هستند که لابیاهای آن ها برایشان مشکل ساز شده است و واژن آن ها ظاهر زیبایی ندارد به همین خاطر می توانند از لابیاپلاستی کمک بگیرند.

اگر شما از افرادی هستید که تمایل به انجام این عمل دارید اما دچار دوگانگی شده اید که آیا میتوانید جزئ افرادی باشید که به این عمل احتیاج دارند یا نه میتوانید از مشاوره های حضوری و غیر حضوری دکتر الهام امام جمعه استفاده کنید و در صورت نیاز این عمل را انجام دهید.

 

راه های ارتباطی

  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

کانال تلگرام دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایماناینستاگرام دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر امام جمعه ، متخصص و جراح زنان فلوشیپ زیبایی زنان 

 

 

پاسخ

12 + نه =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید