13 فوریه

هزینه لیفت با نخ واژن

هزینه لیفت با نخ واژن

هزینه لیفت واژن با نخ چقدر است؟ در طی لیفت واژن، از نخ های باریک ومخصوص واژن برای ترمیم نقایص زیبایی و عملکردی پرینه که شامل شلی و آتروفی واژن می باشد، استفاده می شود. این مشکلات معمولاً ناشی از زایمان طبیعی، برش های پرینه و بخیه زدن است.

بیشتر بیماران به دلیل کیفیت پایین رابطه جنسی و مشکلات ارگاسم، متقاضی برای ترمیم واژن و درمان شلی ناحیه تناسلی می شوند. خیلی از افراد به دلیل عوارض عمل های جراحی و تاثیرات بیهوشی از انجام عمل های زیبایی امتناع می کنند، روش لیفت با نخ یک روش غیر تهاجمی و کاربردی برای این افراد است.

این روش همچنین در زنانی انجام می شود که هرگز زایمان واژینال نداشته و یا زایمان طبیعی بدون برش و بخیه زدن پرینه انجام نداده اند، بیمارانی که ورودی واژن گسترده دارند اغلب از افزایش ترشحات واژن که باعث تحریک ناحیه پرینه می شود، باعث آسیب جزئی پوست و عفونت های ثانویه اندام های تناسلی خارجی می شود، شکایت دارند. با کمک تنگ کردن واژن می توان این قبیل مشکلات را به راحتی برطرف کرد.

روش درمان  لیفت با نخ واژن شامل استفاده از بخیه های مخصوص با استفاده از نخ های باریک  و مخصوص واژن است. اثر لیفتینگ بر روی بافت های پرینه نیز تا مدت ها ماندگاری دارد.

هزینه لیفت با نخ واژن

فواید لیفت با نخ ناحیه تناسلی

بهبود راحتی و عملکرد واژن و پرینه

افزایش زیبایی ناحیه تناسلی

روشی کم تهاجمی

بهبودی سریع و بهبودی کوتاه مدت پس از چند روز بعد از عمل لیفت

این روش  نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد

تحت بی حسی موضعی انجام می شود

اثرات طولانی مدت که در طی چند سال ادامه دارد

موارد منع مصرف و عوارض جانبی لیفت با نخ واژن

وجود شرایط التهابی حاد واژن و پرینه (می توان از این روش بعد ازبهبودی زیر نظر متخصص زنان استفاده کرد)دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان در پیروزی می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

افرادی که حساسیت به بیهوشی دارند

وجود اختلالات لخته شدن خون

خونریزی قاعدگی یا انواع دیگر خونریزی واژینال

وجود بیماری اندام های تناسلی

بارداری و در دوران اوایل پس از زایمان

عوارض لیفت با نخ

عوارض ناشی از لیفت واژینال با نخ بسیار نادر است و به طور معمول خونریزی خفیف یا عفونت هایی است که خطرناک نیستند. خوشبختانه هیچ عارضه جدی بعد از عمل لیفت واژینال با نخ  گزارش نشده است.

لیفت واژن با نخ به چه افرادی توصیه می شود؟

در افرادی که ورودی واژن بیش از حد گشاد شده باشد.

در افرادی که فشار غیر طبیعی بافت عضلانی و پرینه وجود دارد.

در افرادی که نقایص آناتومیکی و عملکردی پرینه بعد از زایمان وجود دارد.

هزینه لیفت با نخ واژن

هزینه موردی است که بسیار مورد توجه قرار دارد، اما نمی توان برای جراحی های زیبایی زنان هزینه مشخصی را بیان کرد، بسته به نوع نخ مورد استفاده، شرایط بیمار و یا جراحی های همراه هزینه تعیین می گردد، لازم به ذکر است که جراحی های زیبایی واژن شامل بیمه نمی شود. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت لیفت واژن با نخ با بهترین متخصص زنان در محدوده محل زندگی خود مشورت کنید.

پاسخ

هجده − ده =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید