03 آگوست

لابیاپلاستی بدون درد

لابیاپلاستی بدون درد

لابیاپلاستی بدون درد با چه روشی انجام می شود؟ این واژه مسلما برای خیلی از افراد آشنا است، اغلب افراد برای تبلیغات از کلماتی مثل، لابیاپلاستی بدون درد، بدون بخیه و یا لابیاپلاستی بدون خونریزی استفاده می کنند. اما آیا می توان لابیاپلاستی را بدون کوچکترین دردی انجام داد؟

لابیا مینور ها، لبیاهای کوچک دستگاه تناسلی خارجی زنان هستند. هایپرتروفی (بزرگ شدن) یا اندازه ناهموار لبیا نوعی ساختار طبیعی تناسلی است. با این حال، برای برخی از زنان، این می تواند اغراق آمیز باشد، زیرا بزرگ شدن لبیاها باعث ناراحتی، رابطه جنسی دردناک، ناتوانی در پوشیدن برخی از انواع لباس، خجالت و عدم اعتماد به نفس جنسی می شود.

لابیاپلاستی بدون درد

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی عبارت است از کاهش ویا تغییر شکل لبهای داخلی که در اصطلاح به آن لبیای مینورا گفته می شود، به طوری که از لبیای بزرگ خارج نشوند. لبیاهای بزرگ نیز ممکن است برای ظاهری شاداب تر و جوانتر تقویت شود. این جراحی با دو هدف زیبایی و درمانی انجام می شود.

کاندید لابیاپلاستی

بیمارانی که دارای لبیا های داخلی کشیده یا مشکلات عدم تقارن به دلیل زایمان، ژنتیک یا افزایش سن هستند، کاندیدای مناسبی برای این روش می باشند. بیماران باید بافت کافی در ناحیه لبیا داشته باشند که با بتوان در طول جراحی این بافت را اصلاح کرد.

همچنین به افراد توصیه می شود از سلامت کامل برخوردار بوده و انتظارات منطقی جراحی داشته باشند.

لابیاپلاستی بدون درد

لابیاپلاستی یک روش جراحی است و با لیزر انجام آن امکان ندارد، تنها در شرایطی می توان از لیزر استفاده کرد، که لبیا ها مشکلات جزئی دارند و تنها با یک سافتنینگ می توان ظاهر زیبا برای لبیا ها ایجاد کرد. اما بافت و مشکلات بزرگ لبیا را تنها با کمک جراحی می توان اصلاح کرد. روش های مختلف بیهوشی و بی حسی وجود دارد که بنا بر شرایط بیمار انتخاب می شود تا عمل لابیاپلاستی بدون حس کردن کوچکترین دردی برای بیمار انجام شود.

لابیاپلاستی با بیهوشی

خیلی از عمل های زیبایی زنان همچون لابیاپلاستی، پرینورافی و تنگی واژن، اگر همزمان با یکدیگر انجام شود، بیمار نیاز به بیهوشی موضعی و یا بی حسی از کمر دارد. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاض خود را دارد، اما در اغلب موارد ترجیج متخصص زنان بر این است که با  بی حسی اسپاینال خفیف داشته باشد تا بتوان بدون هیچ مشکلی جراحی انجام شود و معمولا عوارض خاصی نخواهد داشت.

روش های جوانسازی واژن

لابیاپلاستی یکی از روشهای جوانسازی ناحیه واژن است. بسیاری از زنان، چه از نظر ژنتیکی و چه در نتیجه بارداری و افزایش سن، دچار تغییر در لبیا های خود می شوند، که ممکن است ظاهر زیبایی نداشته باشد. علاوه بر این، آنها می توانند علت مسائل بهداشتی باشند، در تحریک کلیتورال تداخل ایجاد کرده و باعث ایجاد رابطه جنسی دردناک شوند. جراحی لابیاپلاستی یک عمل بسیار تخصصی است که در آن لبیای داخلی به طور ظریف کاهش یافته و تغییر شکل می دهد. مراقبت هایی برای محافظت از کلیتوریس، هود کلیتورال و اعصاب اطراف انجام می شود. این عمل معمولاً با بیهوشی و یا بی حسی انجام می شود. بهبودی سریع و نسبتاً بدون درد است و زخم عملاً وجود ندارد.

لیپوساکشن واژینال یا monsplasty یکی دیگر از تکنیک هایی است که برای تغییر شکل لب های بزرگ و ناحیه شرمگاهی، به منظور بهبود ظاهر ناحیه تناسلی استفاده می شود و باعث افزایش دسترسی و حساس شدن کلیتوریس می شود.

سفت کردن واژن روشی است که برای زنانی استفاده می شود که پس از زایمان یا با افزایش سن، دچار شلی دیواره واژن شده اند. سفت شدن واژن ممکن است لذت جنسی زن و شریک زندگی او را افزایش دهد.

لابیاپلاستی ماژور، لبیاهای بزرگ لبیاهای خارجی دستگاه تناسلی زن هستند، که در برخی موارد ممکن است بسیار بزرگ یا شل به نظر برسند، به ویژه پس از زایمان، کاهش وزن یا به عنوان بخشی از روند طبیعی پیری.

در جراحی لابیاپلاستی ماژور با از بین بردن چربی اضافی، سپس سفت شدن پوست شل شده، اندازه و ظاهر لبیا ها بهبود می بخشد.

بسته به شرایط افراد ممکن است هر کدام از روش های جوانسازی برای بانوان انتخاب شوند.

پاسخ

یازده − 6 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید