03 مارس

عمل زیبایی واژن چه عوارضی دارد؟

هر جراحی زیبایی ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد و این امر کاملا طبیعی می باشد اما ما در این مقاله قصد داریم تا درباره عوارض عمل زیبایی واژن صحبت کنیم و تمامی مسائل آن را توضیح دهیم. این که بعد از عمل جراحی افراد دچار عوارض بعد عمل می شوند یا خیر یکی از نگرانی های مهم آن ها می باشد که تعدادی از افراد به همین دلیل این عمل را انجام نمی دهند و از آن هراس دارند.

عوارض عمل زیبایی واژن بعد از چند روز

بعد از انجام دادن این عمل تا زمانی که فرد به بهبودی کامل برسد ممکن است دچار مشکلاتی شود که تا زمانی که بهبودی کامل را پیدا نکنند این مشکلات رفع نمی شود. در حال حاضر برای اطلاعات بیشتر چند نمونه از این مسائل را برای شما نام می بریم تا با عوارض این عمل آشنایی کامل داشته باشید.

التهاب داشتن

یکی از نشانه ها و عوارضی که شما پس از عمل با آن مواجه می شوید التهاب می باشد که تا زمانی که شما به بهبودی کامل برسید با شما همراه می باشد. ممکن است شما بعد از جراحی با التهاب بیشتری روبرو شوید. این التهاب تا ساعاتی رو افزایش می باشد که اصلا جای نگرانی نیست زیرا بعد از گذشت زمان به حالت عادی خود برمیگردد.

احساس خارش

کسانی که این عمل را انجام می دهند حتما با خارش روبرو می شوند و از علائم عذاب آورنده ان رنج می کشند. لازم است بدانید که خارش را می توانید با مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز می کند برطرف کنید و با مصرف داروها شما دیگر احساس خارش ندارید و این مسئله برای شما حل می شود.

احساس سوزش

یکی دیگر از علائمی که ممکن است داشته باشید سوزش می باشد که به احتمال زیاد در جایی که زخم ها وجود دارند این حس را دارید. مسلما پزشک شما برایتان دارویی را تجویز کرده است که این احساس شما برطرف شود.

داشتن حالت تهوع

افرادی که عمل لابیاپلاستی را با استفاده از جراحی انجام می دهند و در حین عمل بیهوش می شوند ممکن است بعد از اینکه هوشیاری خود را بدست آوردند با گیجی و حالت تهوع روبرو شوند که این علائم طبیعی می باشد و بعد از چند ساعت این مشکل رفع می شود.اما اگر این مسئله تا چند روز ادامه داشت حتما به پزشک مراجعه کنید.

راه رفتن به سختی

این امر خیلی طبیعی می باشد که شما بعد از انجام دادن عمل لابیاپلاستی به سختی راه بروید. جای نگرانی نیست. به مدت یک روز حتی اگر امکان راه رفتن را دارید باید با احتیاط کامل راه بروید تا هیچگونه مشکلی برای شما پیش نیاید. بنابراین یکی از عوارض لابیاپلاستی به سختی راه رفتن می باشد که همانطور که گفتیم جای نگرانی نیست و این مشکل به سرعت رفع می شود. هرچه زمان بیشتری می گذرد شما احساس بهتری دارید.

نداشتن میل جنسی

این امر کاملا طبیعی می باشد که شما میل جنسی خود را تا حدودی از دست داده باشید زیرا شما تازه جراحی شده اید و اندام تناسلی شما بی حس می باشد پس تا چند هفته شما احساس میل جنسی کمتری دارید. این مسئله هم جای نگرانی ندارد و بعد از گذشت چند هفته شما به حالت عادی خود برمی گردید.

داشتن عفونت

یکی دیگر از مشکلاتی که در بین خانم ها بعد از عمل جراحی لابیاپلاستی شایع می باشد عفونت می باشد که این مشکل بیشتر در زمانی اتفاق می افتد که شما مراقبت های لازم را در این زمینه انجام نداده باشید و از زخم ها به خوبی مراقبت نکرده باشید. به همین دلیل هر زمانی که دچار این مشکل شدید سریعا به پزشک مراجعه کنید و خود را درمان کنید تا این عفونت شدت پیدا نکند.

خونریزی بعد از لابیاپلاستی

بعد از لابیاپلاستی به دلیل اینکه بخیه ها آسیب می بینند ممکن است شما دچار خونریزی شوید. اما این مسئله بیشتر در افرادی رخ می دهد که لابیاپلاستی را با روش جراحی انجام داده اند. کسانی که با لیزر لابیاپلاستی کرده باشند کمتر با این مشکل مواجه می شوند.

تمامی مواردی را که در بالا ذکر کردیم عوارضی طبیعی می باشند که با گذشت زمان کاملا حل می شود و اصلا جای نگرانی نیست. اما اگر هرگونه از موارد زیر را مشاهده کردید سریعا با پزشک خود در میان بگذارید.

عمل زیبایی واژن چه عوارضی دارد؟
عمل زیبایی واژن چه عوارضی دارد؟

عوارضی که ممکن است بعد از لابیاپلاستی تا طولانی مدت با شما همراه باشد

 

از بین رفتن میل جنسی

این موضوع یکی از مواردی می باشد که ممکن است تا طولانی مدت شما را درگیر خود کند و یکی از مواردی می باشد که خانم های زیادی بعد از عمل لابیاپلاستی دچار این مشکل می شوند و اکثرا برای ان ها نمی شود کاری کرد زیرا در حین عمل عصب ناحیه تناسلی آن ها از بین رفته است و نمی توان آن را برگرداند.

اگر با گذشت زمان هنوز لابیاهای شما بیحس بودند پس لازم است بدانید که متاسفانه شما با این مشکل مواجه شده اید. این در زمانی رخ می دهد که شما به پزشکی مراجعه کرده اید که تجربه ی کافی نداشته است و در این زمینه از توانایی کمی برخوردار می باشد.

 

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است به دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان و زیبایی مراجعه نمایید. شماره تماس با مطب  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

 

کنگره کنگره شدن لابیاها

کنگره کنگره شدن لابیاها یک از مشکلاتی می باشد که خانم های زیادی پس از انجام لابیاپلاستی با آن مواجه می شوند. هنگامی که این مشکل به وجود می اید فرد باید نزد پزشک با تجربه ای مراجعه کرده و درمان شود. زیرا این مورد به خودی خود برطرف نمی شود و حتما باید یک بار دیگر عمل ترمیم صورت گیرد.

بزرگ شدن لبیا

امکان دارد بعد از انجام عمل ببینیم که یکی از لبیاها بزگ شده است، به همین علت فرد در این هنگام احتیاج به عمل ترمیمی خواهد داشت و دوباره باید لبیاپلاستی بر روی لبیاهای او انجام شود .

قرینه نبودن لابیاها

ممکن است بعد از انجام لابیا پلاستی لابیاهای شما با هم قرینه نباشد که این مورد هم از مواردی می باشد که دائمی است و فقط با عمل ترمیم این مشکل برطرف می شود.

درد در قسمت لابیاها

بعضی از خانم هایی که عمل لابیاپلاستی را انجام می دهند همیشه این مشکل را دارند که در ناحیه لابیاهای خود احساس درد می کنند و این درد برای ان ها دائمی شده است. ممکن است نزد پزشک خوبی مراجعه نکرده باشید و عمل شما به خوبی انجام نشده باشد و به عصب های جنسی شما آسیب جدی رسیده باشد.

شما تمامی این موارد را می توانید با انجام کارهای زیادی رفع کنید اما اگر عصب جنسی شما از بین برود شما به هیچ عنوان نمی توانید به حالت اولیه خود برگردید. پس قبل از انجام عمل لابیاپلاستی حتما در انتخاب پزشک خود دقت کنید تا آسیب جدی به شما وارد نشود.

 

راه های ارتباطی

  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

کانال تلگرام دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایماناینستاگرام دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر امام جمعه ، متخصص و جراح زنان فلوشیپ زیبایی زنان 

 

 

 

پاسخ

یک × سه =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید