08 آگوست

روش های جوانسازی واژن

روش های جوانسازی واژن

روش های جوانسازی واژن کدامند؟ واژن هر خانم منحصر به فرد است و در انواع مختلف، اشکال و اندازه ها وجود دارند. با این حال، این مانع از آن نمی شود که برخی از افراد نسبت به واژن خود حساس تر باشند. خواه ظاهر و یا  تنگی واژن مسئله اصلی باشد. برخی افراد همچنین ممکن است دارای لابیاهای بزرگ باشند که می تواند باعث تحریک یا عدم رعایت بهداشت شود. جوانسازی واژن یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال تغییر واژن خود هستند.

جوانسازی واژن چیست؟

جوانسازی واژن به روشهایی اشاره دارد که می توان با آن ها، ظاهر یا آناتومی واژن ویا فرج را اصلاح کرد. دو گروه اصلی از افراد وجود دارند که از این روش ها سود می برند:

گروه اول، افرادی که به دلیل زایمان، افزایش سن یا درمان هایی مانند پرتودرمانی یا درمان هورمونی برای سرطان سینه، تنگی واژن را از دست داده اند ویا خشکی های شدید را تجربه می کنند.

گروه دوم، افرادی که از لبیاهای خود ناراضی هستند، چه به دلایل زیبایی و چه به دلیل مشکلات بهداشتی، ورزش یا رابطه جنسی.

روش های جوانسازی واژن

جوانسازی واژن به معنای ترمیم واژن، در اثر افزایش زمان است . به یاد داشته باشید، واژن مانند هر قسمت دیگر بدن پیر می شود، بنابراین وقتی صحبت از اصلاح واژن است، در واقع منظور معکوس کردن اثرات زمان است.روشهای جوانسازی واژن هنگامی ایمن هستند که توسط یک جراح زیبایی زنان مجرب انجام شوند.

انواع روش های جوانسازی واژن

لابیاپلاستی

 لابیاپلاستی یک عمل جراحی است که باعث تغییر شکل و کاهش اندازه لبیای مینورا (لبهای داخلی) می شود. تحقیقات نشان می دهد که لابیاپلاستی میزان رضایت بالایی دارد.

واژینوپلاستی

 واژینوپلاستی یک عمل جراحی است که ناحیه واژن را سفت می کند. این روش باعث سفت شدن ماهیچه ها و کاهش قطر مجرای واژن می شود. این روش منجر به عملکرد جنسی بیشتر می شود.

بهترین کاندیداهای واژینوپلاستی افرادی هستند که بسیار نگران شلی  واژن خود هستند، به ویژه پس از زایمان یا روند طبیعی پیری.

تزریق ژل یا چربی به واژن

این روشها از این جهت متفاوت هستند که بر افزایش اندازه لبهای بزرگ تمرکز می کنند، با پیوند چربی برای تغییر ظاهر ناحیه.

اغلب با افزایش سن ، لبیاماژور ها حجم خود را از دست می دهند و چین و چروک بیشتری به نظر می رسد. یک راه حل عالی برای رفع حجم از دست رفته تزریق چربی یا ژل  به این ناحیه ای است.

جراحی هودکتومی

 این جراحی است که بر کاهش اندازه هود، که می تواند کلیتوریس را در معرض دید قرار دهد، تمرکز می کند. تحقیقات نتایج مثبت جنسی را از این جراحی نشان داده است. لازم به ذکر است که کاهش هود کلیتورال منجر به کاهش حساسیت نمی شود و در واقع باعث افزایش فرکانس و قدرت ارگاسم نیز می شود.

درمان بیماری های زنان با لیزر

 همچنین یک روش غیرجراحی برای جوانسازی واژن، درمان با لیزر است. این روش برای موارد خفیف بهترین است و می تواند به تنگی واژن و همچنین بی اختیاری ادرار کمک کند. لیزر درمانی در سفت شدن بافت دیواره واژن و بهبود قابلیت ارتجاعی موثر است.

جوانسازی واژن از طریق جراحی باعث اصلاح دائمی واژن و فرج می شود. با این حال، این بدان معنا نیست که با گذشت زمان اثرات آن ها تغییر نمی کند.

پاسخ

دو × 5 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید