31 آگوست

روشن سازی واژن با کربوکسی

روشن سازی واژن با کربوکسی

روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود؟ آیا این روش درمان عوارضی هم دارد؟ جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی به چه افرادی توصیه می شود؟ همانطور که قبلا هم گفته شد، روش های مختلفی برای درمان تیرگی واژن و جوانسازی وجود دارد، در ادامه به بررسی سفید کردن واژن با کربوکسی می پردازیم.

کربوکسی تراپی یک درمان بسیار موثر است که در طی آن جوانسازی در بافت از طریق تزریق به بدن گاز CO2 در پوست انجام می شود. هیجان انگیزترین منطقه جدیدی که ما از کربوکسی تراپی در آن استفاده می کنیم جوانسازی واژن و پرینه است.

روشن سازی واژن با کربوکسی

کربوکسی تراپی چگونه کار می کند؟

کربوکسی تراپی شامل تجویز درمانی مقادیر کمی گاز CO2 با درجه پزشکی به بافت های زیر جلدی از طریق سوزن است. بدن با ارسال اکسیژن به ناحیه پاسخ می دهد و به نوبه خود این امر باعث ایجاد تعدادی از واکنش های جوان کننده مانند افزایش جریان خون، گشاد شدن عروق، القاء فاکتور رشد اندوتلیال عروقی (VEGF) ، تنظیم سطح pH و تولید کلاژن جدید می شود.

نقش کربوکسی تراپی در جوانسازی دستگاه تناسلی به طور کلی تغذیه ای، عملکردی و جنسی است، بنابراین باعث افزایش عملکرد، درمان تیرگی، هیدراتاسیون، حساسیت ناحیه پرینه و بافتهای فرج و واژن می شود و اسکارهای اپیزیوتومی، اسکارهای بعد از سزارین ، شقاق، کاهش روانکاری، کاهش حساسیت را بهبود می بخشد.

روشن سازی واژن با کربوکسی

چه افرادی کاندید خوبی برای روشن سازی واژن با کربوکسی هستند؟

کربوکسی تراپی دارای اثرات متعددی است، بنابراین می توان از آن برای درمان تعدادی از علائم مختلف استفاده کرد. اگر از آتروفی واژینال  یا علائم مرتبط با آن مانند خشکی واژن، سوزش، خارش، ترشحات، بوی نامطبوع، کاهش یا عدم وجود روانکاری، ناراحتی در حین مقاربت و کاهش میل جنسی  رنج می برید یا دچار شب ادراری، عفونت های مکرر مجاری ادراری یا بی اختیاری استرسی هستید، این درمان ممکن است برای شما مناسب باشد. مانند هر روش دیگری، ابتدا باید با متخصص زنان خود مشورت کنید تا بتوانید مورد ارزیابی قرار بگیرید و منع مصرف را رد کنید.

موارد منع مصرف کلی شامل نارسایی کلیه، بیماریهای قلبی، اختلالات انعقادی، بیماریهای سیستم عصبی مرکزی، صرع، نارسایی کبدی، بارداری و شیردهی است. موارد منع مصرف ویژه ولو و واژینال شامل عفونت در ناحیه مورد نظر و  بیماریهای دستگاه تناسلی است.

عوارض کربوکسی تراپی

زمان بازیابی برای این روش درمان بسیار کم است. ممکن است برخی از کبودی های کوچک ناشی از سوراخ شدن با سوزن ایجاد شود. همچنین ممکن است در محل استفاده احساس آمفیزم زیر جلدی کوچک داشته باشید که پس از چند دقیقه از بین می رود.هیچ گزارشی از عوارض جانبی گزارش نشده است.

چه نتایجی را می توان از روشن سازی واژن با کربوکسی

این روش درمان درد خفیف و قابل تحملی دارد. بیمارانی که برای جوانسازی جنسی تحت کربوکسی تراپی قرار گرفته اند، سلامت واژن، احساس و رضایت جنسی را بهبود بخشیده و در نتیجه کیفیت زندگی بهتری را تجربه کرده اند.

3 thoughts on “روشن سازی واژن با کربوکسی

  1. الهه - سپتامبر 21, 2021 در 10:44 ق.ظ

    سلام به نظر شما کدام روش برای سفید کردن واژن موثر تر هست؟

    پاسخ
    • dremamjomeh - سپتامبر 21, 2021 در 10:46 ق.ظ

      سلام بر اساس شرایط بیمار بهترین روش درمان انتخاب میشود

      پاسخ
      • dremamjomeh - سپتامبر 21, 2021 در 10:47 ق.ظ

        سعی کنید حتما از لباس زیر های تمام نخ استفاده کنید. جنس لباس زیر در تیرگی واژن تاثیر گذاره

        پاسخ

پاسخ

هشت − یک =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید