18 آوریل

راهکارهای داشتن واژن زیبا

راهکارهای داشتن واژن زیبا چیست؟ یکی از دغدغه های اصلی بانوان زیبا بودن و خوش فرم بودن ناحیه تناسلی اشان می باشد که در نیای امروزی بسار مورد بحث قرار می گیرد.امروزه روش های بسیار متنوعی برای زیباتر کردن و خوش فرم تر شدن واژن وجود دارد که لابیاپلاستی یکی از این روش ها می باشد.

همانطور که می دانید لابیاپلاستی شامل لابیامینورپلاستی می باشد همچنین روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانیم به سفید کردن واژن و تنگ کردن آن اشاره کنیم، هرکدام از این موارد را در ادامه با هم بررسی خواهیم نمود. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا دیگر نیازی نباشد نگران ظاهر ناحیه تناسلی خود باشید یا به فکر این باشید که ممکن است به واژن شما آسیبی وارد شود.

مراقبت‌های ناحیه ژنیتال برای داشتن واژن زیبا و خوش فرم

امروز قصد داریم به نکات مهمی درباره ی مراقبت‌های ناحیه ژنیتال صحبت کنیم زیرا همانطور که می دانید پیشگیری حتما بهتر از درمان می باشد. این نکات عبارتند از:

یادتان باشد حتما از پوشیدن لباس‌های زیر تیره و توری جلوگیری کنید، رعایت کردن این نکته به این دلیل می باشد که این امر می تواند باعث تیره تر شدن ناحیه تناسلی شود.

به صورت منظم و مرتب تحت نظر پزشک متخصص از لایه‌بردارهای طبیعی و حتی شیمیایی استفاده کنید تا از تیره شدن ناحیه تناسلی خود بتوانید جلوگیری نمایید.

انواع عمل‌های زیبایی ناحیه ژنیتال

سعی کنید لابیاها و کلیتوریس خود را نمالید و دستکاری نکنید زیرا امکان دارد با این کار این نواحی حساس بزرگتر شود و با این اقدام باعث زشت شدن ناحیه تناسلیتان شود البته بهتر است بدانید که در بعضی موارد بزرگ بودن این قسمت ها از ناحیه تناسلی به صورت ژنتیکی می باشد و ربطی به دستکاری ندارد.

راهکارهای داشتن واژن زیبا

اگر ناحیه تناسلی شما تیره شده است بهتر است هرچه سریع تر به پزک مراجعه نمایید تا با اقدامات لازم تیرگی برطرف شود و از تیره شدن دوباره آن جلوگیری نماید.

یکی دیگر از عواملی که می تواند در مورد زیبایی پوست و ناحیه ژنیتال شما بسیار آسیب‌زا باشد این می باشد که به طور مداوم چاق یا لاغر شوید پس به این مورد حتما دقت نمایید.

ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید به خصوص ورزش کگل را باید حتما به صورت منظم انجام دهید، زیرا انجام دادن این ورزش باعث می شود با تقویت کردن عضلات کف لگن ،به واژن کمک نماید تا قوام خود را حفظ کند و همچنان باعث شود واژن سفت و تنگ باقی بماند؛ در واقع انجام دادن ورزش‌های تقویتی عضلات کف لگن می تواند باعث حفظ سلامتی فرد ‌شوند؛ به خصوص این که، این عضلات در جلوگیری از افتادن رحم و مثانه نیز نقش دارند.

از خوردن داروهای هورمونی‌ ای که می توانند باعث بزرگ شدن کلیتوریس شوند جدا خودداری نمایید ویادتان باشد حتما در مورد مصرف آن‌ها با پزشک خود مشورت نمایید.

باید حتما برای زایمان کردن از یک پزشک با تجربه بهره ببرید و خود را به دست او بسپارید.

درصورتی که دارید به به دوره یائسگی وارد می شوید حتما به صورت منظم و مرتب چکاپ شوید تا بتوانید از ایجاد آتروفی واژن جلوگیری نمایید.

درصورت ظاهر شدن علائم آتروفی واژن، در اولین فرصت و هرچه سریع تر به پزشک مراجعه نمایید تا از مشکلاتی که به دنبال آتروفی واژن می تواند رخ دهد جلوگیری کرده باشید دیگر نگران چیزی نباشید.

بهتر می باشد همه بانوانی که زایمان داشته‌ اند، مدتی پس از این که بهبودی کامل خود را بدست آوردند، برای چکاپ ناحیه لگنی خود به متخصص مراجعه نمایند.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی می باشید که به علت بد فرم شدن و زشت شدن لابیاها، ناحیه کلیتویس، گشاد شدن واژن، مشکلات بافت پرینه و یا تیره شدن پوست ناحیه تناسلی از شکل ظاهری ناحیه تناسلی خود ناراضی هستید و رنج می برید؛ قطعا شما نیاز به عمل‌های زیبایی ناحیه ژنیتال خواهید داشت. این عمل ها عبارتند از:

  • عمل زیبایی واژینوپلاستی
  • عمل زیبایی لابیامینورپلاستی
  • عمل زیبایی لابیاماژورپلاستی
  • سفیدسازی واژن
  • عمل زیبایی کلیتوریس
  • عمل زیبایی پرینورافی
  • پیرسینگ

داشتن واژن زیبا با عمل لابیاپلاستی

بر روی لابیامینورها عملی با سه هدف صورت می‌گیرد که به این عمل لابیامینورپلاستی یا لابیا‌پلاستی می گویند.این اهداف عبارتند از:

  1. برای کوچک کردن لابیاها این عمل صورت خواهد گرفت.
  2. برای قرینه کردن لابیاها این عمل صورت خواهد گرفت.
  3. برای رفع تیرگی لابیاها این عمل صورت خواهد گرفت.

عمل لابیامینورپلاستی از آن دسته عمل‌های زیبایی‌ای می باشد که می تواند باعث شود ناحیه تناسلی بانوان تغییر زیادی نماید و بسیار فرم خوبی را بگیرد. این عمل یکی از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی در بین زنان می باشد که متاسفانه به خاطر نداشتن مهارت کافی ، این عمل دارای امار بالایی از کیس‌های ترمیمی می باشد.

راهکارهای داشتن واژن زیبا

داشتن واژن زیبا با عمل لابیاماژورپلاستی

لابیاماژورپلاستی عملی می باشد که بر روی لابیاماژورها انجام می گیرد ، این عمل با هدف نزدیک کردن لابیاماژورها و همچنین رفع شلی و آویزان بودن آن‌ها صورت خواهد گرفت.

هر چند ممکن است از این عمل برای قرینه‌سازی و بزرگ‌کردن لابیاها استفاده شود، که در این صورت برای انجام این کار پزشک تزریق چربی و فیلر را تجویز می کند. معمولا بانوانی که قصد دارند لابیامینورپلاستی و لابیاماژورپلاستی انجام دهند، در ابتدا به آن ها توصیه می‌شود که حتما لابیامینورپلاستی انجام دهند و بعد لابیاماژورپلاستی را انجام دهند.

 داشتن واژن زیبا با عمل واژینوپلاستی

واژینوپلاستی از آن دسته از عمل‌های زیبایی‌ می باشد که در طی آن به تنگ کردن واژن خواهند پرداخت، در طی این عمل واژن شما جوان تر و زیباتر خواهد شد. عمل واژینوپلاستی با ر‌وش‌های متفاوتی صورت می‌گیرد که این روش ها عبارتند از:

  • با کمک نخ
  • به وسیله ی لیزر
  • با تزریق چربی
  • با تزریق فیلر
  • به وسیله ی جراحی

در طی این عمل (فرقی ندارد کدام روش) مشکل گشاد بودن و بد شکل بودن ورودی واژن رفع خواهد شد و فرد از ناحیه واژن خود احساس رضایت و خشنودی بدست می آورد. این عمل برای بانوانی که از مشکل گشادی واژن خود رنج می‌برند بسیار کارآمد و مفید خواهد بود.

واژنی زیبا با کمک سفید سازی واژن

تیرگی ناحیه ژنیتال یکی از اصلی‌ترین و بزرگترین مشکلاتی می باشد که بانوان با آن روبه‌رو هستند و از آن رنج می برند؛ به همین منظور در دنیای امروزه لیزرهای زنان برای کمک و حل این مشکل بانوان طراحی و ساخته شده‌ اند و نقش اساسی ‌و بزرگی در برطرف کردن تیرگی بانوان دارند.

لیزرهایی که برای زنان طراحی شده اند با لایه ‌برداری و تحریک پوست باعث ساخت کلاژن و فاکتورهای ترمیمی می شوند و همچنین تیرگی‌های پوستی را از بین می‌برد و در نتیجه پوست را روشن می‌کنند.

افزایش زیبایی واژن با کمک عمل زیبایی کلیتوریس

هر چند که ناحیه تناسلی بانوان بسیار حساس می باشد، اما از حساس‌ترین بخش آن می‌توانیم به قسمت کلیتوریس اشاره کنیم. عمل زیبایی کلیتوریس عملی است که برای پزشک عمل سختی می باشد اما انجام این عمل در بسیاری از بانوان عملی بسیار واجبی محسوب می‌شود به خصوص در بانوانی که دارای کلیتوریس بسیار بزرگی هستند.

در دنیای امروزی عمل زیبایی کلیتوریس که نیاز به مهارت زیاد و خاصی دارد، در مراکز زیبایی متفاوتی انجام می‌شود و اگر این عمل را بتوانند به درستی انجام دهند باعث می شود تا ظاهری زیبا در ناحیه تناسلی به وجود آید.

راهکار های داشتن واژن زیبا  با کمک عمل پرینورافی

پرینورافی یکی از عمل‌های زیبایی مهمی می باشد که در بانوانی که بافت پرینه آن‌ها دچار آسیب و مشکل شده است، نقش به سزایی دارد. عمل پرینورافی با تنگ کردن چند سانت از ورودی واژن ،که نهایت ۳ سانت می باشد. می تواند باعث بهبود شکل ناحیه ژنیتال شود.

پیرسینگ واژن یکی از راهکاری جدید برای زیبایی واژن

پیرسینگ به معنی سوراخ کردن می باشد. این کار توسط افراد مختلفی که به صورت تجربی این عمل را یاد گرفته اند انجام می‌شود اما به خاطر حساسیت بالای ناحیه تناسلی، بهتر می باشد که پیرسینگ در یک محیط که کاملا استریل باشد و به کمک پزشکی که از اناتومی دستگاه تناسلی زنان اگاهی لازم را دارد انجام شود. همانطور که می دانید روز به روز به تعداد کسانی که این عمل را انجام می دهند افزوده می شود.

هزینه عمل‌های زیبایی واژن بانوان

هزینه عمل‌های زیبایی واژن بانوان تحت پوشش هیچ گونه بیمه‌ای نمی باشد و به خاطر متغیر بودن این عمل ها، بر اساس ساختار ناحیه تناسلی درهر فرد انجام می شود. به همین خاطر اگر قصد انجام دادن این عمل‌های زیبایی را دارید، بهتر می باشد با پزشک خود مشورت نمایید تا پس از اینکه شما را معاینه کردند هزینه نهایی را اعلام کنند.

پاسخ

14 − هشت =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید