14 نوامبر

دوران نقاهت جراحی زیبایی واژن

دوران نقاهت جراحی زیبایی واژن

دوران نقاهت جراحی زیبایی واژن چقدر است؟ در سراسر دنیا جراحی‌های زیبایی طرفداران بیشماری دارد و خانم ها همیشه به زیبایی اهمیت فراوانی می دهند. امروزه با مدرنیته شدن تمام وجوه زندگی، زنان علاوه بر جراحی زیبایی صورت، به جراحی‌های زیبایی بدن نیز می پردازند. در این میان جراحی زیبایی واژینال گونه های متفاوتی دارند، که نتیجه ی همه ی آنها، افزایش زیبایی ظاهری واژن و رفع مشکلات آن است.

انواع جراحی های زیبایی واژن

در ناحیه ی واژینال خانم ها، انجام چند جراحی رایج می باشد. لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، کلیتروپلاستی و … این جراحی ها همگی به منظور جوانسازی و زیبایی واژن انجام می شود. البته علاوه بر جنبه زیبایی، گاهی عمل‌های انجام شده در ناحیه تناسلی خانم ها، برای برطرف کردن مشکلاتی است که زنان با آن سر و کار می زنند.

دوران نقاهت جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی)

لابیاپلاستی در ناحیه ی واژن و در قسمت لابیاها صورت می‌گیرد. بعضی زنان، لابیاهای نامتقارن، بزرگ و بد فرم دارند و لابیا در آنها، نیاز به ترمیم دارد. در این مورد پزشک با استفاده از جراحی و یا به وسیله ی لیزر، به اصلاح فرم لابیا می پردازد. جراحی لابیاپلاستی بیشتر در زنانی انجام می‌شود که علاوه بر مشکل زیبایی و ظاهری در قسمت لابیا، مشکلات درمانی دیگری نیز دارند. لابیای بزرگ می تواند فرد را در مواردی چون: پوشیدن لباس های تنگ، ورزش کردن،دوچرخه سواری، نشست و برخاست، رابطه ی جنسی و … اذیت کند؛ بزرگی لابیا همچنین سبب ابتلا به عفونت های مکرر خواهد شد.

واژینوپلاستی

عمل زیبایی تنگ کردن واژن و یا واژینوپلاستی، زمانی انجام می‌شود که زنان در ناحیه ی واژن خود، به شل شدگی و گشادی مبتلا باشند؛ عواملی چون زایمان های پی در پی، بارداری، رابطه های جنسی متعدد و… سبب شل شدن واژن می شوند. در صورتی که فرد از گشادی واژن رنج ببرد، پزشک عمل زیبایی واژینوپلاستی را پیشنهاد می دهد. بعد از انجام عمل واژینوپلاستی، فرد و شریک جنسی او رابطه ای به مراتب لذت بخش تر و بهتر را تجربه خواهند کرد.

کلیتوروپلاستی

جراحی زیبایی کلیتوریس و یا کلیتروپلاستی در بانوانی با کلیتوریس بزرگ و بدفرم انجام می‌شود. کلیتوریس یک اندام صرفاً جنسی است و وظیفه ی اصلی آن، ایجاد لذت در رابطه ی جنسی و تحریک واژن می باشد. بعضی از مواقع به دلیل بزرگی کلیتوریس، لمس آن کاهش یافته و در نتیجه تحریک جنسی بسیار کم انجام می‌شود. با انجام این عمل، پوست های اضافی بر روی کلیتوریس را بر می دارند و این ناحیه در معرض بیشتر قرار خواهد گرفت؛ در نتیجه رابطه ی جنسی نیز بسیار لذت بخش تر خواهد بود.

آیا می شود جراحی های زیبایی واژن را به صورت همزمان انجام داد؟

این سوال را بسیاری از خانم ها می پرسند، که آیا می توان با یک بار جراحی از شر تمامی مشکلات ناحیه ی واژن خلاص شد؟ باید گفت که اگر جراح شما از تبحر بالا برخوردار باشد، به راحتی می تواند این جراحی‌ها را با هم انجام دهد. اما قطعاً به دلیل همزمانی چند جراحی و انجام آن ها با هم، دوران نقاهت طولانی خواهد شد.

دوران نقاهت جراحی های واژن چقدر است؟

تمامی عمل های جراحی واژن یک دوره ی نقاهت مشخصی دارند و باید تا زمان بهبودی کامل، بعضی از موارد را رعایت کنید تا سریع‌تر خوب شوید و سلامت خود را به دست بیاورید. با انجام این موارد، نتیجه ی جراحی نیز بسیار بهتر خواهد بود.

مواردی مانند:

۱_ بسته به نوع و تعداد عمل جراحی، تا چند روز باید استراحت کنید.

۲_ ناحیه ی عمل و ناحیه ی واژینال را همیشه پاکیزه نگه دارید.

۳_ بعد از هر بار شستشوی واژن آن را خشک کنید.

۴_ تا چهار ساعت حمام نروید و بعد از این مدت نیز به صورت ایستاده حمام کنید.

۵_توجه کنید که ۶ تا ۸ هفته ورزشی انجام ندهید.

۶_ انجام رابطه ی جنسی تا حداقل شش هفته بعد از جراحی ممنوع می باشد.

۷_ حتماً داروهایی که پزشک برایتان تجویز کرده را مرتب مصرف کنید.

۸_ از یبوست با مصرف غذاهای فیبردار جلوگیری کنید، زیرا یبوست به واژن فشار می آورد و امکان دارد بخیه ها باز شوند.

هزینه ی عمل های جراحی زیبایی واژن

هر عمل جراحی واژن هزینه ی متفاوتی دارد و بسته به بعضی از فاکتورها، قیمت ها نیز ممکن است افزایش پیدا کند. زمانی که شما چند عمل زیبایی واژن را با هم انجام دهید، قیمت ها نیز بالاتر خواهد رفت.

سخن آخر

جراحی های ناحیه ی واژینال، زیبایی این بخش از بدن را به دنبال دارد، به همین دلیل زنانی که این جراحی ها را انجام می‌دهند، اعتماد به نفس در آن ها به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. همچنین علاوه بر رفع مشکلات ظاهری، سایر مشکلات درمانی که نیز با انجام این عمل ها رفع خواهد شد.

پاسخ

هجده − 16 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید