26 آوریل

دلایل تیرگی ناحیه ژنیتال

دلایل تیرگی ناحیه ژنیتال

دلایل تیرگی ناحیه ژنیتال چیست؟چه مواردی این تیرگی را تشدید می کند؟ به طور حتم داشتن ناحیه ژنیتال زیبا و سفید آرزوی هر فردی است، اما تیرگی ناحیه ژنیتال یک روند طبیعی است. اگرچه به طور معمول جای نگرانی نیست، اما افرادی که تیرگی ناحیه تناسلی را تجربه می کنند، اغلب به دنبال دلایل این اتفاق هستند.

دلایل تیرگی ناحیه ژنیتال چیست؟

اصطکاک ناحیه ژنیتال

یکی از مهمترین دلایل تیره شده ناحیه تناسلی، اصطکاک است. این می تواند به دلیل پوشیدن لباس زیر نامناسب و یا لباس زیر خیلی تنگ ایجاد شود. همچنین می تواند ناشی از فعالیت های روزمره، مانند ورزش، رابطه جنسی و حتی راه رفتن باشد. مالش مکرر می تواند باعث تغییر رنگ ناحیه شود، اما نمی توان از اکثر این دلایل جلوگیری کرد.

دلایل تیرگی ناحیه ژنیتال

تعریق

 تعریق بیش از حد، می تواند باعث تغییر رنگ در ناحیه تناسلی شود. اگر زیاد عرق می کنید، به احتمال زیاد رنگ تیره تری را در ناحیه ژنیتال خود مشاهده کنید. این به دلیل مواد زائد موجود درعرق است، که به مرور زمان رنگ و بافت پوست را تغییر می دهد. اگر احساس می کنید که مرتباً عرق می کنید، تمیز کردن مکرر ناحیه، برای جلوگیری از تجمع بیش از حد عرق می تواند به شما کمک کند.

افزایش سن

باور کنید یا نکنید، سن می تواند در تیرگی واژن نقش داشته باشد. با افزایش سن، پوست شما تغییر می کند، غالباً نه تنها از نظر خاصیت ارتجاعی و بافت، بلکه از نظر رنگی نیز تغییر می کند. این می تواند باعث تیره شدن مناطق خاصی از بدن شود. اگرچه همیشه اینطور نیست، اما روشهایی مانند سفید کردن واژن می تواند کمک کند تا تیرگی واژن درمان شود.

کمبود هوای تازه

 در بیشتر مواقع مناطق خصوصی بدن توسط پارچه هایی پوشانده می شوند که اجازه نمی دهند هوا زیادی از منطقه عبور کند. برخلاف سایر اعضای بدن که غالباً در معرض هوای تازه قرار دارند، عدم تهویه مناطق خصوصی می تواند باعث تغییر رنگ پوست شود.

استفاده از تیغ به صورت مکرر برای اصلاح

اگر ناحیه ژنیتال خود را مرتباً اصلاح می کنید، معمولا با گذشت زمان ناحیه مورد نظر تیره می شود. این امر به دلیل تحریک مکرر پوست با رشد مجدد موهای جدید و همچنین مواد شیمیایی موجود در کرم ها و لوسیون های اصلاح ایجاد می شود.

درمان تیرگی ناحیه ژنیتال

چندین روش وجود دارد که می توانید برای سفید کردن ناحیه ژنیتال خود استفاده کنید، اما برای تداوم درمان سفید کردن پوست ناحیه ژنیتال لازم است مواردی را در نظر بگیرید، از جمله:

پوشیدن لباس زیر مناسب، می تواند باعث تسهیل جریان هوا بهتر، کاهش رطوبت و تنفس پوست شود.

سفید کردن واژن به روش های مختلفی انجام می شود که استفاده از لیزر یک روش کاربردی و پر طرفدار است. این کار را می توان هم در خانم ها و هم آقایان انجام داد و بعد از حتی یک جلسه لیزر سفید کردن واژن، با این روش درمانی واقعاً می تواند تفاوت محسوسی ایجاد کند. این درمان های سفید کردن واژن، کاملاً بی خطر و موثر هستند.

پاسخ

پانزده + 16 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید