13 دسامبر

درمان ارگاسم با G shot

درمان ارگاسم با G shot

درمان ارگاسم با G shot چگونه انجام می شود؟ ارگاسم می تواند به کاهش استرس، بهبود پوست و احساس خوب، کمک کند. غیرمعمول است که زنان فقط از طریق مقاربت ارگاسم شوند، در حقیقت، طبق یک مطالعه در سال 2017 ، فقط حدود 18 درصد از زنان فقط از طریق دخول  به ارگاسم می رسند. بیشتر اوقات ، در مورد ارگاسم در حین رابطه جنسی ، تحریک کلیتورال لازم است.با این حال، حتی اگر ارگاسم واژن را تجربه نکرده باشید، به این معنی نیست که غیرممکن است. برخی معتقدند که نقطه G ممکن است عامل اصلی دستیابی به ارگاسم در هنگام نفوذ در زنان باشد.

درمان ارگاسم با G shot

نقطه G چیست؟

نقطه جی در زنان در فاصله 5 سانتی متری دهانه واژن در دیواره قدامی واژن قرار دارد و تقریباً به اندازه یک سکه است. در علم، در مورد اینکه آیا نقطه G که باعث ارگاسم می شود  یا خیر، اختلاف نظر وجود دارد. هنگامی که نقطه G تحریک می شود، ممکن است ترشح واضحی تولید شود که از طریق مجاری غده ای از واژن یا از طریق مجرای ادرار تخلیه می شود. این پدیده را به ارگاسم رسیدن زن می نامند.

لازم به ذکر است که این منطقه می تواند از زن به زن دیگر متفاوت باشد و این دلیل می شود که مکان یابی اغلب دشوار است. با این وجود ، پس از تحریک، نقطه G می تواند باعث انزال زنان شود  و به زنان در رسیدن به ارگاسم واژن کمک می کند.

چگونه می توان نقطه جی را پیدا کرد؟

یافتن نقطه G ممکن است دشوار باشد، اما به این به این معنی نیست که غیرممکن است.

اگر می خواهید نقطه G خود را پیدا کنید، با آرامش شروع کنید. همانطور که شروع به کشف بدن می کنید، انگشتان خود را در داخل واژن و به سمت ناف شکم خود بلند کنید. بخاطر داشته باشید، شما سعی نمی کنید دکمه خاصی را بزنید بلکه بیشترین احساس را در آن منطقه پیدا می کنید. همانطور که احساس ایجاد می شود حرکت را تکرار کنید و به این قسمت متمرکز شوید.همه زنان از طریق تحریک نقطه G رضایت نخواهند یافت و این نیز خوب است.

روش کار در  G shot

این روش مطابق میل بیمار تحت بی حسی موضعی انجام می شود. تقویت نقطه G با تزریق بافت چربی اتولوگ یا اسید هیالورونیک به عنوان ماده پرکننده حاصل می شود. هدف این است که نقطه G را دو برابر کنید تا اندازه اصلی آن افزایش یابد تا تحریک شدید در حین رابطه جنسی حاصل شود.هیالورونیک اسید پرکننده ای است که به صورت ژل فرموله می شود و برای فرم دهی و کانتورینگ بدن استفاده می شود.

درمان ارگاسم با G shot و یا درمان ارگاسم با اوشات، نیازی به اقامت در بیمارستان ندارد. این روش  به صورت سرپایی انجام می شود. فقط چند دقیقه طول می کشد تا اسید هیالورونیک به عنوان ماده پرکننده به نقطه G تزریق شود. افزایش با تزریق بافت چربی اتولوگ می تواند حدود یک ساعت طول بکشد.​

پاسخ

هجده + یک =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید