11 نوامبر

درمان ارگاسم با اوشات

درمان ارگاسم با اوشات

رسیدن به ارگاسم، مشکلی شایع در میان بانوان است که می‌تواند منجر به نارضایتی از زندگی و اختلافات زناشویی شود. ارگاسم به معنی اوج لذت جنسی می باشد، که در زنان با دخول و یا تحریک کلیتوریس و … صورت می‌گیرد. امروزه برای درمان اختلال در ارگاسم، از روش‌های جدید و گوناگونی استفاده می شود. درمان ارگاسم با اوشات یکی از روش‌های درمانی موثر در اختلال ارگاسم است.

درمان ارگاسم با اوشات

اوشات چیست؟

اوشات، یک درمان غیر جراحی و طبیعی برای رفع برخی از مشکلات واژینال و اختلال در ارگاسم است. این روش به جوانسازی ناحیه ی تناسلی، افزایش میل جنسی و در نتیجه ارگاسمی بهتر در زنان کمک می کند. برای انجام اوشات اول از فرد مراجعه کننده خون گیری می کند، پلاکت ها را در دستگاه سانتریفیوژ از خون جدا کرده و پلاسمای غنی از پلاکت را به دست می آورند. در آخرین مرحله، پلاسما را به واژن تزریق می‌کنند، که به جوان شدن و رفع مشکلات ناحیه ی تناسلی منجر خواهد شد.

مزیت‌های استفاده از روش اوشات

۱_ بالا بردن میل جنسی

۲_ارگاسم قوی‌تر

۳_ بهبود بی اختیاری ادرار

۴_ سفیدتر شدن ناحیه ی تناسلی

۵_ کاهش درد در هنگام برقراری رابطه ی جنسی واژینال

۶_ جوانسازی واژن

۷_ مرطوب شدن ناحیه ی واژینال

۸_ افزایش برانگیختگی جنسی

۹_ تحریک کلیتوریس

۱۰_ نرمی پوست واژن

چه زنانی کاندید درمان به روش اوشات هستند؟

زنانی که در زمان برقراری دخول جنسی و رابطه ی واژینال، میل جنسی کمی دارند و ارگاسم در آنها خوب اتفاق نمی افتد. همچنین کسانی که به بی اختیاری ادرار مبتلا هستند، می توانند از این روش برای درمان استفاده کنند.

از کاربرد های دیگر اوشات، درمان بی اختیاری ادرار

یک درمان مفید برای بی اختیاری ادرار، استفاده از روش درمانی اوشات است. از عوارض زایمان، بارداری، یائسگی و… بی اختیاری ادرار می باشد، که روش اوشات با قابل درمان است. این روش درمانی غیر تهاجمی و مفید برای بی اختیاری ادرار در زمان کوتاه است. اوشات کمک به بازسازی عضلات واژن می‌کند، در نتیجه بی اختیاری ادرار که به دلیل ضعف عضلات واژن است، درمان خواهد شد.

آیا اوشات در ارگاسم تاثیر گذار است؟

قطعاً بله. این تزریق به واژن که اوشات نامیده می‌شود، روشی غیر جراحی است، که عملکرد دستگاه‌های مرتبط با ارگاسم در زنان را بهبود می‌بخشد. اوشات، سبب بالا بردن برانگیختگی جنسی می‌شود. همچنین به جوانسازی واژن کمک زیادی می کند. زنانی که از این روش استفاده کرده اند، ارگاسم های قویتر و مکرری را تجربه می کنند.

آیا درمان به روش اوشات با درد همراه است؟

نگران نباشید این روش معمولاً بدون درد است. برای این تزریق، ابتدا منطقه‌ای که میخواهند تزریق را در آنجا انجام دهند بی حس می کنند. بی حسی با کرم صورت می‌گیرد ، اما امکان دارد حسی مانند گرم شدن این ناحیه را در زمان تزریق احساس کنید‌. این تزریق بسیار سریع انجام می‌شود و حدود ۳۰ دقیقه وقت لازم خواهد داشت. تزریق اوشات معمولاً عوارضی ندارد و اگر هم داشته باشد بسیار مختصر خواهد بود. قرمزی، تورم و یا بی حسی ناحیه ی تزریق، می‌تواند از عوارض اوشات باشد، که در زمان بسیار کوتاهی رفع خواهد شد.

بعد از تزریق اوشات چه اتفاقی می افتد؟

۱_ پوست واژن جوان و نرم می شود.

۲_ارگاسم قوی و پی در پی اتفاق خواهد افتاد.

۳_افزایش احساس

۴_رفع و بهبود بی اختیاری ادرار

۵_کاهش درد در هنگام رابطه ی جنسی

۶_ ترشحات واژن که طبیعی هستند، بیشتر خواهد شد.

۷_ افزایش توانایی در رسیدن به ارگاسم

چه مدت بعد از تزریق اوشات میتوان نتایج درمانی را مشاهده کرد؟

این مورد در زنان متفاوت است. این بهبود می تواند سریع اتفاق اتفاق بیفتد و یا کمی دیرتر! اما بهبود کامل بعد از سه ماه کاملاً مشهود و به دست خواهد آمد.

اگر شما از آن دسته از بانوانی هستید که میل جنسی زیادی ندارید و تحریک پذیری در واژن شما کم است و یا در رسیدن به ارگاسم مشکل دارید، اوشات می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. گفتنی است برای انجام و تزریق اوشات حتماً باید به پزشک متخصص مراجعه کنید، تا نتایجی قابل قبول به دست بیاورید.

پاسخ

شانزده − 1 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید