30 ژانویه

درد و تورم بعد از لابیاپلاستی و نکاتی درباره بعد عمل

در این مقاله می خواهیم درباره درد و تورم بعد از جراحی لابیا پلاستی برایتان توضیح دهیم.

بعد از انجام عمل لابیاپلاستی ممکن است شما با درد مواجه شوید و یا در ناحیه تناسلی خود تورم ایجاد شود که این مورد کاملا طبیعی می باشد. افرادی که عمل لابیاپلاستی را انجام داده اند ترس بزرگی از این مورد دارند. دسته ای از افراد هم هستند که به دلیل درد و تورم این عمل را انجام نمی دهند و این موضع برایشان به شکل کابوس درآمده است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم درباره درد و تورم بعد از انجام عمل لابیاپلاستی برایتان توضیحی کامل دهیم.

تورم بعد از عمل لابیاپلاستی

بعد از انجام عمل لابیاپلاستی بدون شک آن ناحیه دچار تورم می شود و این تورم در حال بالا و پایین آمدن می باشد. این مشکل به زودی برطرف می شود و فقط برای درمان آن لازم است که مراقبت ها و استراحت های لازم را انجام دهید.

درد بعد از عمل لابیاپلاستی

در این زمینه پزشک معالج نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد. تعداد بسیاری از افرادی که مرکز زیبایی خانم دکتر الهام امام جمعه مراجعه می کنند و برای ترمیم لابیاپلاستی آمده اند از درد بعد از عمل خود با ما صحبت می کنند که حتی بعد از گذشت یک ماه هنوز درد دارند.

خبر خوب این است که در مرکز زیبایی دکتر الهام امام جمعه تمام افرادی که برای انجام عملا لابیاپلاستی مراجعه می کنند هیچ ترس و نگرانی در این زمینه ندارند و با خیالی آسوده این عمل را انجام می دهند. افرادی هستند که از شکل لابیاهای خود ناراضی بوده و ترس از درد بعد از عمل لابیاپلاستی منجر شده است تا آن ها این عمل را انجام ندهند و فکرشان درگیر زیبایی واژن خود باشد.

درد و تورم بعد از لابیاپلاستی
درد و تورم بعد از لابیاپلاستی

آیا هنگام عمل لابیاپلاستی با بی حسی دردی وجود دارد؟

سوالی که خیلی پرسیده می شود این است که آیا در حین عمل لابیا پلاستی با بی حسی دردی وجود دارد؟ و خیلی از مراجعه کنندگان هم می گویند که تجربه ی این عمل برایشان سخت بوده و وقتی پزشک برش لابیا را انجام میداده اکاملا متوجه می شدند و درد می کشیدند. حتی ما موردی را داشته ایم که درد زیادی که داشته باعث تشنج او به هنگام عمل شده بوده و تجربه ی بسیار بسیار بدی را داشته است.

احساس درد و تورم بعد از گذشت یک روز از عمل

شما در روز بعد از عمل دچار تورم و درد می شوید که می توانید با استفاده از مسکن ها این مشکل را برطرف کنید و هیچ دردی را احساس نکنید. اما این نکته را بدانید که تورم شما بعد از عمل بیشتر می شود و می توانید برای کمتر شدن آن از کمپرس آب یخ استفاده کنید.

احساس درد و تورم بعد از گذشت یک الی سه روز بعد از عمل

با گذشت سه روز از این جراحی شما با استفاده از مصرف مسکن دردی را احسایس نمی کنید اما به احتمال زیاد و تجربه تورم شما بیشتر می شود و ممکن است شما دچار نگرانی شوید. اصلا جای نگرانی نیست شما با رعایت کامل نکات می توانید پیشرفت تورم را کنترل کنید. در طی این چند روز ممکن است تورم شما بیشتر شود و یا به حد بالایی از تورم در ناحیه تناسلی شوید.

احساس درد و تورم بعد از گذشت یک هفته بعد از عمل

با گذشت سه روز از انجام این عمل تورم شما کاهش پیدا می کند و شما خودتان این مراحل را کاملا می بینید. اما درد شما باید با مسکن کنترل شود تا شما هیچ دردی را احساس نکنید. البته ناگفته نماند که درد شما هرروز کاهش پیدا می کند. به همین خاطر به افراد گفته می شود که با گذشت یک هفته درد و تورم در شما کاهش پیدا می کند.

احساس درد و تورم بعد از عمل لابیاپلاستی (دو هفته بعد از عمل)

بعد از گذشت هفت روز از انجام عمل لابیاپلاستی شما دچار خارش می شوید. ممکن است خارش شما با بوی بدی همراه باشد و یا در بعضی موارد مایع زرد رنگی از شما خارج شود که در این صورت شما دچار عفونت شده اید. اما اگر فقط دچار خارش شده اید لازم است بگوییم که بخیه ها در حال جوش خوردن هستند پس نیازی به نگران شدن نیست. در این مدت زمان تورم شما بسیار کاهش پیدا می کند و به حداقل می رسد. وقتی که هفته ی دوم را گذراندید و به آخر رسیدید بخیه های شما کاملا بهبود پیدا کرده اند.

بهبودی کامل و نداشتن درد و تورم بعد از انجام عمل لابیاپلاستی

همانطور که می دانید از روز سوم بعد از عمل درد شما کاهش پیدا می کند اما زمینی این درد کامل از بین می رود که دو هفته الی سه هفته از انجام این عمل گذشته باشد اما این به این معنا نمی باشد که شما در روز دهم دچار درد شدیدی شوید، نه اینطور نیست. درد شما روز به روز کاهش پیدا می کند. اما زمانی که پزشک کار خود را درست انجام نداده باشد شما با درد های خاصی رو به رو می شوید و این بسیار غیر عادی می باشد.

تورم در لابیاپلاستی هم به همی صورت می باشد که در هفته ی ششم تورم کاملا رفع می شود حتی در افرادی هم که حساسیت بالایی دارند این موضوع کاملا رفع می شود.

ما در این مقاله در باره درد و تورم بعد از انجام عمل لابیاپلاستی برایتان توضیح داده ایم و با خوندم این مطالب می توانید این عمل را با خیال راحت انجام دهید. زیرا اکثر افرادی که این عمل را انتخاب نمی کنند از درد و تورم بعد از وحشت بسیار دارند و نگرانی های بعد از عمل آن ها را گمراه کرده است. اما بهتر است بدانید که با مراجعه نزد پزشکی مناسب و متخصص می توانید این عمل را به خوبی پشت سر بگذارید و با مراقبت هایی که بعد از لابیا پلاستی انجام می دهید در بهبودی شما بی تاثیر نمی باشد. پس با دقت بالا پزشک خود را انتخاب کرده و سپس اقدام به این عمل کنید.

 

مقالات مرتبط

جراحی زیبایی واژن

 تنگ کردن واژن با جراحی

جراحی تنگ کردن واژن

جراحی لب های واژن

تجربه عمل لابیاپلاستی از شهرستان

و….

راه های ارتباطی

  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

کانال تلگرام دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایماناینستاگرام دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

 

پاسخ

1 × 4 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید