23 ژوئن

جراحی لابیاپلاستی ماژور

جراحی لابیاپلاستی ماژور

برای خانم هایی که به دنبال بازیابی فرم و عملکرد واژن قبل از زایمان خود هستند، می توانند از روش های جوان سازی واژن استفاده کنند.لابیاپلاستی ماژور روشی است که برای کاهش لبیا های ماژور طراحی شده است.بیمارانی که احساس می کنند لابیا ماژورهایشان بیش از حد بزرگ است یا حالتی آویزان دارد، ممکن است علاوه بر مشکلات ظاهری سبب اختلال از انجام فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری شود، این افراد باید برای جراحی لابیاپلاستی ماژور اقدام کنند.

علت تغییر شکل لبیا ماژور ها

لابیا ماژور ها در افراد مختلف متفاوت هستند، بسته به آناتومی هر فرد ناحیه ژنیتال بانوان با یکدیگر متفاوت هستند. گاهی افراد به دلایلی همچون کاهش با افزایش وزن های شدید، زایمان، بالا رفتن سن و… سبب شلی لبیا ها می شوند. از طرفی بزرگ بودن بیش از اندازه لبیا ماژور ها می تواند دردسر ساز گردد. از جمله مشکلاتی همچون اختلال در روابط جنسی، مشکل در رعایت بهداشت تناسلی، کاهش اعتماد به نفس و…

جراحی لابیاپلاستی ماژور

بسته به مشکل هر فرد روش های مختلفی برای زیبایی ناحیه تناسلی به کار می رود. افرادی که خواهان تغییر شکل در لبیا های خود هستند می توانند با تزریق چربی در ژنیتال و یا جراحی، تغییر شکل در لبیا های خود را ایجاد کنند. همچنین لیفت با نخ در این موارد کمک کننده است. بسته به شرایط افراد می توان از روش های مختلفی استفاده کرد.

بیهوشی برای جراحی لابیاپلاستی ماژور

این روش را می توان تحت بی حسی موضعی با آرام بخشی از دهان یا بیهوشی عمومی انجام داد، میزان این بیهوشی بستگی به مقدار بافتی دارد که باید برداشته شود.

روش لابیا ماژورپلاستی

جراح زیبایی زنان دو نیمه هلال پوست را از قسمت داخلی هر لبیا از بین می برد. مقدار حذف شده به مقدار بافت اضافی بستگی دارد. در برخی موارد، وقتی آتروفی بافت چربی وجود دارد، می توان مقدار کمی چربی را از ناحیه دیگری از بدن پس از لیپوساکشن منتقل کرد.

خطرات لابیاپلاستی ماژور

خطرات شامل خونریزی، هماتوم ، عفونت، زخم، کمبود برداشت، برداشتن بیش از حد است. البته تمام این عوارض گذرا هستند به شرط آنکه جراحی توسط فرد متخصص در این زمینه انجام شود.

بهبودی لابیاپلاستی ماژور

بیشتر بیماران یک هفته از کار خود مرخصی می گیرند و در این مدت می توانند تورم و درد را با کمپرس یخ کاهش دهند. این کار را می توان هر بیست دقیقه انجام داد.بیماران می توانند پس از چهار تا شش هفته استفاده از تامپون یا رابطه جنسی را از سر بگیرند.

تورم بعد از جراحی لابیاپلاستی ماژور بسته به ضخامت بافت می تواند 6 ماه یا بیشتر طول بکشد، اگرچه در6 هفته تورم زیادی از بین رفته است.

نتایج جراحی لابیاپلاستی ماژور

این روش معمولاً باعث ایجاد لابیا ماژور کوچکتر و محکم می شود. در بیمارانی که پوست اضافی دارند، افتادگی لبیاهای بزرگ هنگام ایستادن بیمار بهبود می یابد.اگر لبیاهای شما باعث درد، تحریک و یا خجالت می شود، با دکتر الهام امام جمعه تماس بگیرید.

پاسخ

19 + 20 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید