06 فوریه

جراحی زیبایی زنان بعد از زایمان

جراحی زیبایی زنان بعد از زایمان

بهترین زمان انجام جراحی زیبایی زنان بعد از زایمان چه زمانی است؟ خیلی از خانم ها تمایل دارند که همزمان بعد از زایمان در اتاق عمل، اعمالی همچون تنگ کردن واژن، لابیاپلاستی و سایر اعمال جراحی زیبایی واژن را انجام دهند، اما آیا این کار اثر بخش است؟

از آنجا که در دوران بارداری و زایمان تغییرات هورمونی و عمل خونرسانی متفاوت است، به هیچ وجه توصیه نمی شود در زمان زایمان عمل زیبایی ناحیه ژنیتال را انجام داد. زیرا در این زمان ناحیه متورم است و ممکن است یک بافت در حین جراحی بیش از اندازه و یا کم برداشته شود، که این می تواند در نتیجه جراحی و نیاز به ترمیم مجدد موثر باشد. توصیه می شود حداقل 6 ماه بعد از زایمان اقدام به اعمال زیبایی کنید.

جراحی زیبایی زنان بعد از زایمان

جراحی های شایع بعد از بارداری

بارداری رویدادی است که زندگی را تغییر می دهد. نه تنها نوزادی دارید که باید از آن مراقبت کنید، بلکه بدن شما برای آماده شدن برای زایمان تغییرات عمده ای را پشت سر گذاشته است. بدن بسیاری از زنان به همان اندازه و شکل قبل از زایمان بر نمی گردد، حتی ماه ها یا سال ها پس از تولد فرزندانشان، در نتیجه برای بازگشت به دوران قبل از زایمان جراحی زیبایی را انتخاب می کنند.

کشیدن پوست شکم

حتی اگر خوش فرم هستید، پوست شل بعد از زایمان بسیار رایج است. در دوران بارداری، پوست کشیده می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهید. همچنین ممکن است دچار جدا شدن یا ضعیف شدن عضلات شکم شوید.کشیدن پوست شکم دو کار را انجام می دهد. پوست اضافی را از بین می برد و ماهیچه های شکمی را که ضعیف شده یا جدا شده اند سفت می کند. اما اگر تصمیم به بارداری مجدد و کاهش وزن بیشتر ندارید، کاندید این جراحی شوید.

تغییر دیگری که ممکن است بعد از زایمان متوجه آن شوید کاهش حجم سینه ها است. این کاهش حجم ممکن است تا پس از پایان شیردهی قابل توجه نباشد. با این حال، بسیاری از زنان پس از زایمان احساس می‌کنند که سینه‌هایشان خالی شده است. بزرگ کردن سینه می تواند سینه ها را به اندازه و حجم قبلی بازگرداند.

جراحی زیبایی زنان بعد از زایمانراه دیگری برای رسیدگی به تغییراتی که می تواند در سینه های شما پس از بارداری رخ دهد، لیفت سینه است. اگر افتادگی یک نگرانی اصلی است، لیفت سینه سینه‌های شما را به حالت قبل باز می‌گرداند. در طول لیفت سینه، پوست اضافی برداشته می‌شود و نوک پستان و آرئول در موقعیت بهتری قرار می‌گیرند.

انجام اعمال زیبایی زنان

از آنجا که بارداری و زایمان خصوصا طبیعی، بر سن ناحیه ژنیتال موثر است، به طور حتم یکی از دلایل تغییر فورم و شلی واژن بارداری و زایمان است. اغلب بانوان که زایمان طبیعی داشته اند، از شلی واژن گله مند هستند. خوشبختانه در حوزه زیبایی زنان برای درمان انواع مشکلات راه حل های مختلفی وجود دارد، بنا بر مشکل و آناتومی هر فرد راه درمان انتخاب می شود. می توان از تنگ کردن واژن، لیفت واژن با نخ و سایر روش های درمان بنا بر شرایط فرد استفاده کرد.

در آخر باید گفت اگر تغییرات بدن بعد از زایمان شما را نگران می کند جای نگرانی نیست، می توانید 6 ماه بعد از زایمان برای  جراحی زیبایی زنان و سایر اعمال جراحی اقدام کنید.

پاسخ

سیزده + چهار =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید