26 دسامبر

تنگ کردن واژن همزمان با لابیاپلاستی

تنگ کردن واژن همزمان با لابیاپلاستی

لابیاپلاستی چیست و چه مزایایی دارد؟
آیا تنگ کردن واژن همزمان با لابیاپلاستی را می توان در یک جلسه انجام داد؟
تنگ کردن واژن به چند روش قابل انجام است؟
چرا واژن دچار گشادی و شلی می شود؟
آیا می توان همزمان با لابیاپلاستی واژن را تنگ کرد؟
آیا انجام این پروسه عوارض جانبی را برای فرد به همراه خواهد داشت؟
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد سوالات مطرح شده بهتر است که ابتدا این مقاله را مطالعه نمایید تا در مورد تنگ کردن واژن همزمان با لابیاپلاستی اطلاعات لازم را کسب نمایید.
متخصص زنان و زایمان و زیبایی تنگ کردن واژن را به سه روش انجام می دهد که شامل:

تنگ کردن واژن با عمل جراحی
تنگ کردن واژن با نخ
تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن همزمان با لابیاپلاستی

شایان ذکر است که بگوییم انجام هر کدام از این سه روش با مشورت متخصص زنان و سلیقه بیمار بستگی دارد، و بهترین روش را برای این پروسه انتخاب می نمایند.
لابیاپلاستی به عملی اطلاق می شود که در آن متخصص برای کاهش لابیاهای مینور یا حتی لابیاهای ماژور اقدام به حذف آن نماید، به طوری که به حس ارگاسم هیچ گونه صدمه و آسیبی وارد نشود.
علت شل شدن و یا گشاد شدن واژن به دلیل زایمان هایی گوناگونی است که باعث باز شدن عضلات کف لگن می شود، اما دلایل ژنتیکی و وراثت را نیز می توان در این زمینه نام برد، که بسیار نادر می باشد. توصیه دکتر زنان برای برطرف شدن عضلات و بافت های بسیار شل و آویزان، برطرف کردن این عارضه با تنگ نمودن واژن با جراحی می باشد که چنانچه به متخصص  زنان و زایمان حاذق مراجعه شود هیچ گونه عوارض جانبی را برای فرد به همراه ندارد.
اگر بانوایی علاوه برداشتن لابیاهای بزرگ و آویزان ، واژن گشاد و شلی نیز داشته باشد متخصص زنان می تواند این عمل را به طور همزمان انجام دهد، البته به شرطی که به متخصص باتجربه و متبحر مراجعه شود. اغلب اوقات خانم هایی هستند که در درمان این عارضه کوتاهی می کنند و این باعث می شود که در حین مقاربت دچار عدم نارضایتی شوند، در نتیجه از ایجاد ارتباط جلوگیری می کنند و این پروسه را کمتر انجام می دهند، زیرا اعتماد به نفس خود را از دست داده اند و ممکن است به حس ارگاسم نیز نرسند.
اما برای درمان می توان به صورت همزمان لابیاهای فرد را کاهش داد و با هر روشی از موارد ذکر شده در بالا واژن را تنگ نمود. با انجام این دو عمل میل جنسی نیز در آنان افزایش پیدا می کند.
انتخاب جراح حاذق در این عمل از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا باید متخصص بین بافت ها و غدد و همچنین عصب ها در قسمت واژن به درستی تمایز دهد تا این روش به صورت صحیح عمل شود، در صورت عدم تبحر متخصص باعث ایجاد عوارضی خواهد شد که فرد به جراحی ترمیمی نیاز پیدا می نماید.
برای دریافت بهترین نتیجه بعد از جراحی، انجام مراقبت های بعد از جراحی بسیار حائز اهمیت می باشد، متخصص ممکن است برای کاهش تورم استراحت و بستری در منزل را تجویز نماید.
بهتر است که بانوان بعد از جراحی از پوشیدن شلوارهای تنگ و جین خودداری کنند.
در صورتی که ناحیه واژن بعد از جراحی مرطوب باشد بهتر است که آن را خشک نماید برای این منظور بهتر است که از سشوار استفاده کنند.

چکیده مطلب

بیمار بعد از این عمل می تواند بیمارستان را ترک نماید اما تا 48 ساعت در دوران ریکاوری می باشد. ترمیم بافت های داخلی و زخم های درونی تا 1 ماه بعد کاملا بهبود پیدا می کند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر بهتر است به دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان و زیبایی مراجعه نمایید. شماره تماس با مطب  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

مقالات مرتبط

جراحی زیبایی واژن

 تنگ کردن واژن با جراحی

جراحی تنگ کردن واژن

جراحی لب های واژن

و….

راه های ارتباطی

  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر امام جمعه ، متخصص زنان

پاسخ

هفت + هجده =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید