31 مه

تنگ کردن واژن با واژینوپلاستی

تنگ کردن واژن با واژینوپلاستی

تنگ کردن واژن با واژینوپلاستی به چه افرادی توصیه می شود؟ همه افراد تمایل دارند که از نظر جنسی قوی و اعتماد به نفس داشته باشند، مخصوصاً وقتی صحبت از عملکرد افراد در اتاق خواب می شود. به همین منظور، بیشتر خانمها احساس می کنند که نیاز به سفت شدن واژن، به ویژه پس از زایمان طبیعی دارند.واژن تنگ می تواند لذت هر دو شما را در حین رابطه جنسی افزایش دهد.اما وقتی واژن زن حالت شلی و افتادگی پیدا می کند، ممکن است در رابطه جنسی مشکل ساز شود.

برای افراد ناآگاه، سفت شدن واژن روند سفت شدن عضلات لگن است.در حالی که روشهای مختلفی برای دستیابی به این امر، به طور طبیعی یا از طریق ورزش وجود دارد، اما گاهی اوقات زنان تصمیم می گیرند که این عمل را با جراحی، از طریق واژینوپلاستی یا پرینورافی انجام دهند.

اما قبل از اینکه به درمان ها و آنچه می توانید در خانه انجام دهید، بپردازیم، بیایید سوال بزرگتر را بررسی کنیم. چرا واژن شما شل است؟ ممکن است به دلیل رابطه جنسی زیاد، زایمان یا به دلیل ورزش بدنی اشتباه باشد.

تنگ کردن واژن با واژینوپلاستی

واژن چگونه شل می شود؟

این موارد شامل زایمان، یائسگی و روند اجتناب ناپذیر پیری است. در هر یک از این شرایط استروژن از دست می دهید و می تواند منجر به شل شدن واژن شود.کم و بیش رابطه جنسی ارتباطی با خاصیت ارتجاعی واژن شما ندارد.بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم به سه دلیل و اینکه چگونه واژن به طور طبیعی از موقعیت اصلی خود در هر حالت کشیده می شود.

زایمان طبیعی

هر بار که زایمان انجام می شود، عضلات لگن شما تحت فشار فوق العاده ای قرار می گیرد. این همچنین به این معنی است که دهانه رحم شما بعد از هر زایمان شل می شود. همچنین تعداد فرزندان و مدت کوتاه بین هر زایمان نیز باعث گسترش و شل شدن ورودی واژن می شود.در حقیقت، برخی از خانمها برای نجات واژن خود از این همه کشش، سزارین را انتخاب می کنند.، اما زایمان سزارین نمی تواند از باز شدن و شل شدن ولو جلوگیری کند.

شرایط پزشکی

مشاهده خواهید کرد که یا به دلیل یائسگی یا عوارض پزشکی مانند کیست و در بعضی موارد سرطان، واژن شما شل شده است.اگرچه این امر در کوتاه مدت مشکلی ایجاد نمی کند، اما در طولانی مدت می تواند بر عزت نفس زن تأثیر بگذارد.اگر هرگونه عارضه پزشکی با انجام یک روش جراحی در اطراف رحم یا دهانه رحم خود داشته اید، لازم است معاینه انجام شود.

تنگ کردن واژن با واژینوپلاستی

روند پیری

سن شما نقش مهمی در تغییر بدن شما در طول سالها دارد. با گذشت سال ها واژن نیز شل می شود.عضلات کف لگن که واژن با افزایش سن انعطاف پذیری خود را از دست می دهند. بنابراین اگر طی سالهای گذشته تفاوتی احساس کردید، نگران نباشید، این کاملا طبیعی است. این در هر مرحله از زندگی برای همه اتفاق می افتد.

روش های تنگ کردن واژن

واژینوپلاستی

این یک روش بازسازی است. ظاهراً واژن را که به هر یک از دلایل ذکر شده شل شده ، تنگ می کند. در این جراحی پزشکان دیواره های واژن را سفت می کنند، گاهی از این روش با عنوان جوان سازی واژن نیز یاد می کنند.

تمرینات کگل

 این تمرینات کاملاً مشهور هستند و حتماً در مورد آنها شنیده اید. اینها تمریناتی است که شامل مراحلی است که عضلات کف لگن را منقبض و شل می کند. قبل از شروع، باید مثانه خود را تخلیه کنید. عضلات کف لگن خود را سفت کرده و آنها را به مدت هشت تا 10 بار نگه دارید، رها کرده و دوباره تکرار کنید. اگر مرتباً این کار را دنبال کنید، متوجه تفاوت فاحشی خواهید شد.

تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن با لیزر یکی دیگر از روش های پر طرفدار برای عمل تنگ کردن واژن است، این روش به نسبت روش های جراحی هزینه کمتری دارد، لازم به ذکر است که عمل تنگ کردن واژن با لیزر بر عضلات تاثیری ندارد. اما می توان از نتایج این عمل به مدت طولانی بهره مند شوید.

پاسخ

14 − هشت =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید