13 فوریه

تفاوت واژینوپلاستی و لابیاپلاستی چیست ؟ همراه توضیحات عمل

یکی از مهم ترین و پر اهمیت ترین عمل های زیبایی که در دنیا انجام می شود و نیاز به کارگیری مهارت و تجربه بالا دارد عمل های زیبایی واژن می باشد، به همین دلیل این قبیل عمل ها آمار بسیار بالایی در زمینه عمل های ترمیمی خواهند داشت.

عمل های زیبایی که زنان بیشتر انجام می دهند شامل لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، مونس پلاستی، روشن سازی، پرینورافی می باشند.

اما در بین این عمل ها، 2 عملی که از سایر عمل ها مهم تر می باشد و خیلی رواج دارد عمل لابیاپلاستی و عمل واژینوپلاستی می باشد.

بیشتر خانم ها این 2 عمل را در بیشتر مواقع باهم اشتباه می گیرند اما ما در این مطلب قصد داریم راجب این 2 عمل با شما صحبت کنیم و در ادامه تفاوت آن 2 را با هم مقایسه می کنیم پس با ما همراه باشید.

عمل لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یکی از مهم ترین عمل هایی می باشد که در بین زنان رواج دارد. در دنیای امروزی هر روزه افراد بسیار زیادی تحت این عمل قرار می گیرند و لابیاهای خود را عمل می کنند.اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهند این عمل را انجام دهند پس باید حتما این نوع عمل را بشناسید.

حال بهتر است قبل از این که این عمل زیبایی را توضیح دهیم باید به انواع عمل لابیاپلاستی اشاره کنیم:

نوع اول: لابیامینورپلاستی ، نوع دوم: لابیاماژورپلاستی می باشد.

این 2 نوع عمل در نوع لابیا با هم تفاوت دارند. اگر عمل زیبایی به منظور تغییر ظاهر و شکل لابیامینور ها صورت بگیرد و تمایل داشته باشیم که این اقدامات برای ما انجام شود باید عمل لابیامینورپلاستی انجام دهید؛

اما اگر می خواهید عمل بر روی لابیاماژورها صورت بگیرد باید حتما عمل زیبایی لابیاماژورپلاستی انجام دهید.

حال برای خیلی ها سوال پیش می آید که لابیا چیست؟

باید بگوییم لابیا ها قسمتی از دستگاه تناسلی بانوان می باشند که ما ان ها را تحت عنوان لابیامینور و لابیاماژور می شناسیم.در بخش ورودی واژن بخشی به عنوان لابیامینورها قرار دارد که نقش آن محافظت از ورودی واژن می باشد.

بخشی که در ظاهر ناحیه تناسلی بانوان خیلی اهمیت دارد و تاثیر می گذارد فرم لابیامینورها می باشد، این تاثیر تا حدی می باشد که بانوان و دخترانی که دارای لابیامینور ها بزرگ می باشند حتما به فکر این عمل می افتند و این عمل در بین آن ها واقعا تاثیر می گذارد و ناحیه تناسلی این اشخاص را تغییر اساسی می دهد و زیبا تر می کند.

لابیاماژورهای افراد که در بیرونی ترین قسمت دستگاه تناسلی زنان قرار دارند در عمل لابیاماژورپلاستی مورد عمل قرار می گیرند و شکل کنونی خود که به صورت آویزان، شل و با فاصله زیادی از هم هستند اصلاح خواهند شد.

این عمل عملی درمانی نمی باشد و جنبه ای زیبایی دارد و هر شخص با هر سایز و شکل لابیا دارای لابیاهای نرمالی می باشد به همین منظور هر لابیا با هر شکل و اندازه لابیایی نرمال محسوب خواهد شد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است به دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان و زیبایی مراجعه نمایید. شماره تماس با مطب  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

 

اما باید بدانید که لابیاهای بزرگ می تواند باعث مشکلات بسیار زیادی شود که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم:

اولین مشکل می تواند این باشد که اشخاصی که دارای لبیامینور های بزرگ تر از حد معمول هستند نمی توانند از شلوار ها و لباس زیر های تنگ استفاده کننده زیرا هنگامی که این افراد از لباس های تنگ استفاده کنند دچار احساس سوزش و درد می شوند و حتی گاهی ممکن است دچار خارش شوند.

مشکل بعدی که می توانیم به آن اشاره کنیم این می باشد که این افراد در زمان دوره عادت ماهانه هنگامی که از پدهای بهداشتی استفاده می کنند بسیار اذیت می شوند و حتی در بسیار مواقع دیده می شود که محل ساییدگی لبیاها زخم شده اند.

متاسفانه افرادی که دارای لابیامینور های بزرگ هستند دچار عفونت های مکرر می شوند که این بسیار اذیت کننده است.

این افراد به دلیل داشتن لابیامینور های بزرگ دچار نقص اعتماد به نفس می شوند به همین دلیل ممکن است در رابطه زناشویی خود دچار مشکلات زیادی می شوند.

تفاوت واژینوپلاستی و لابیاپلاستی چیست ؟ همراه توضیحات عمل
تفاوت واژینوپلاستی و لابیاپلاستی چیست ؟ همراه توضیحات عمل

بهتر است بدانید این افراد نمی توانند ورزش هایی مثل اسب سواری، دوچرخه سواری و یا فعالیت هایی همچون این ها انجام دهند، شما برای رفع این محدودیت ها باید حتما این عمل زیبایی را انجام دهید.

لابیاپلاستی را همانطور که می دانید می توان به 3 طریق لیزر، جراحی و سافرینگ انجام داد.انتخاب هرکدام از این روش ها بستگی به تشخیص پزشک دارد و می تواند هر کدام از این روش ها نتیجه ای عالی بدهد.

اما امروزه به دلیل کوتاه بودن دوره ی نقاهت عمل با لیزر ، این روش دارای طرفداران بسیار زیادتری نسبت به سایر روش ها می باشد.

عمل واژینوپلاستی چیست؟

عملی که برای بهبود ظاهر واژن انجام می دهند واژینوپلاستی نامیده می شود که نام دیگر ان تنگ کردن وازن می باشد.این عمل روابط جنسی بین زوجین را بهتر می کند و ظاهر واژن را بسیار بهتر خواهد کرد.این عمل به روش های لیزر، جراحی، نخ، تزریق فیلر و به وسیله ی تزریق چربی انجام خواهد شد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

در این عمل واژن تنگ خواهد شد و در طی آن قطر آن کاهش پیدا می کند این اتفاق باعث می شود فرم ورودی واژن تغییر کند و در آخر شکل نلحبه ژنیتال بسیار بهتر می شود و بهبود پیدا خواهد کرد.

به احتمال زیاد دلایل زیادی وجود دارد تا باعث شود واژن بانوان گشاد شود و این امر باعث می شود تا بانوان بع عمل واژینوپلاستی روی بیاورند.

مهم ترین مواردی که باعث می شود واژن گشاد شود تغییرات هورمونی است.

زمانی که دوره یائسگی شروع شود و هورمون استروژن کاهش پیدا کند می تواند باعث شود به مرور وازن خشک شود و در نهایت باعث می شود تا واژن سست و شل شود که بدون شک با گذشت زمان واژن گشاد خواهد شد.

یکی دیگر از دلایل گشادی واژن زایمان طبیعی می باشد.

هرچه سن افراد بالاتر رود به دلیل گذشت زمان وازن شل خواهد شد که این امر باعث گشادی آن خواهد شد.

لابیاپلاستی و واژینوپلاستی چه تفاوتی باهم دارند؟

در عمل لابیاپلاستی لبیاها بافت هدف می باشند، اما در عمل واژینوپلاستی واژن بافت هدف خواهد بود.

لبیاها در لابیاپلاستی کوچک خواهند شد اما در عمل واژینوپلاستی واژن در طول عمل تنگ خواهد شد.

در لابیاپلاستی اگر عمل با لیزر انجام شود ، لابیا به کنک لیزر برش خواهند خورد و در آخر بخیه خواهند خورد اما در واژینوپلاستی اگر عمل با لیزر باشد ، لیزر بدون این که نیازی به برش و همچنین بخیه ای داشته باشد می تواند به تنگ کردن واژن کمک کند.

یکی دیگر از تفاوت این 2 عمل این می باشد که لابیاپلاستی با لیزر در یک جلسه انجام خواهد گرفت اما واژینوپلاستی در چندین جلسه صورت می گیرد.

شباهت این 2 عمل در این می باشد که هر 2 جنبه ی زیبایی خواهد داشت.

 

 

راه های ارتباطی

  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

کانال تلگرام دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایماناینستاگرام دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر امام جمعه ، متخصص و جراح زنان فلوشیپ زیبایی زنان 

 

 

 

پاسخ

سه × 2 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید