01 دسامبر

تفاوت جراحی کلیتوریس و هودکتومی

تفاوت جراحی کلیتوریس و هودکتومی

قبل از بررسی تفاوت جراحی کلیتوریس و هودوپلاستی، باید بررسی شود که این جراحی در چه افرادی توصیه می شود، بعضی از افراد به صورت ژنتیک کلیتوریس بزرگی دارند، برخی از بیماری های ژنتیکی باعث کلیتورومگالی خواهد شد، و در نتیجه در این افراد نیازمند می باشد که کلیتوریس را کوچک کرد، که کوچک کردن کلیتوریس توسط جراحی می باشد، این جراحی نباید با هودوپلاستی و یا هودکتومی به اشتباه گرفته شود، هودکتومی در حقیقت عمل جراحی است که توسط آن پوست اضافی بالای کلیتوریس برداشته می شود و کلیتوریس را بیشتر در معرض قرار می دهد، همین بیشتر در معرض قرار دادن کلیتوریس باعث می شود که میل جنسی و ارگاسم در یک خانم افزایش یابد، البته نباید فراموش کرد که عمل های جراحی کلیتوریس و همچنین هودکتومی قابل انجام در یک روز است و می توان این عمل های جراحی را توسط بی حسی و یا بی هوشی انجام داد و معمولا نیاز به یک تا دو روز استراحت می باشد.

جراحی کلیتوریس به چه دلایلی به افراد توصیه می شود؟

افرادی که در رسیدن به اوج لذت جنسی مشکل دارند، می توانند با جراحی کلیتوریس سریع تر به ارگاسم برسند.

با جراحی کلیتوریس بانوان می توانند چندین ارگاسم را در یک رابطه جنسی تجربه کنند.

افرادی که از زیبایی ظاهری اندام تناسلی خود رضایت ندارند می توانند با جراحی کلیتوریس، هودکتومی و سایر عمل های زیبایی زنان، ظاهر اندام تناسلی خود را بهبود ببخشند.

همچنین برخی از بانوان که در زمان پوشیدن لباس های تنگ احساس ناراحتی و خجالت دارند، می توانند  با جراحی کلیتوریس این مشکل خود را برطرف کنند.

تفاوت جراحی کلیتوریس و هودکتومی

جراحی کلیتوریس بیشتر به چه افرادی توصیه می گردد؟

افرادی که در رسیدن به اوج لذت جنسی مشکل دارند.

افرادی که به دلیل بزرگی کلیتوریس از ظاهر کلیتوریس خود رضایت ندارند.

افرادی که به دلیل پنهان بودن کلیتوریس در تحریک جنسی مشکل دارند.

میزان اهمیت اندازه کلاهک کلیتوریس

همانطور که قبلا هم گفته شد، کلیتوریس با بافتی چادر مانند که به آن کلاهک گفته می شود، پوشانده شده است، این بافت کشیده شده بر کلیتوریس از در دسترس قرار گرفتن مداوم کلیتوریس مانع می شود، تحریک بیش از اندازه کلیتوریس سبب عفونت و درد و عدم تحریک در رابطه جنسی می شود. کلیتوریس نقش بسیار مهمی در لذت جنسی دارد، اگر کلاهک کلیتوریس اندازه متناسبی نداشته باشد، فرد در رسیدن به ارگاسم و رابطه جنسی با مشکل مواجه می شود.

روش کار در جراحی کلیتوریس

این جراحی یک جراحی به نسبت ساده است تنها باید در انتخاب متخصص زنان خود دقت کنید. بیشتر بیماران جراحی کلیتوریس را به همراه هود ریداکشن انجام می دهند، در این روش از جراحی متخصص زنان بخشی از بافت را به منظور کوچک کردن کلاهک حذف می کند، لازم به ذکر است که در این جراحی پایانه های عصبی دست زده نمی شوند.

پاسخ

1 × 5 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید