08 فوریه

تزریق فیلر به واژن

تزریق فیلر به واژن

تزریق فیلر به واژن، یک روش زیبایی برای افزایش حجم لبیاهای بزرگ برای ظاهری جوان‌ تر و برجسته‌ تر است. پیری طبیعی و کاهش تولید کلاژن، بارداری، زایمان و یائسگی همگی می توانند به کاهش حجم در لابیاها کمک کنند.

در طول چند سال گذشته تقاضا برای روش های ترمیمی، برای اصلاح و بهبود ظاهر زیبایی و عملکرد جنسی اندام تناسلی زنان به طور قابل توجهی افزایش یافته است. همانطور که لابیاها و دیواره واژن به تدریج کشش و حجم خود را از دست می دهند با افزایش سن، نازک تر، کم آب و آویزان می شوند. این روند همچنین می تواند تحت تأثیر یک زایمان آسیب زا باشد و پس از یائسگی به دلیل کاهش سطح استروژن تسریع می یابد. به دنبال از دست دادن فعالیت تخمدان، چربی لابیا ماژور ها از دست می روند و شل می شود و خاصیت ارتجاعی کمتری پیدا می کند. کاهش حجم لابیا ماژور باعث تخلیه و افتادگی آنها می شود.

تزریق فیلر به واژن

این تغییرات در ظاهر لابیاها می تواند منجر به کاهش عزت نفس و خجالت به خصوص در زمان رابطه جنسی شود.  علاوه بر این، تحریک و ناراحتی مزمنی که گاهی از پوشیدن شلوار تنگ ایجاد می‌شود، می‌تواند بر لذت بردن زن از فعالیت‌های فیزیکی مانند دوچرخه‌سواری یا کلاس‌های ورزشی خاص تأثیر بگذارد. اما جای نگرانی نیست امروزه می توان، به راحتی با روش های جراحی و غیر جراحی هر گونه ناراحتی در ناحیه ژنیتال را درمان کرد، استفاده از پرکننده ها خصوصا تزریق فیلر یکی از مواردی است که بسیار موفق عمل کرده است.

تزریق فیلر به واژن چه مزایایی دارد؟

سلامت جنسی زنان، با این روش تقویت می شود، تزریق پرکننده‌های پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک در تقویت لابیاها، حجم و زیبایی آن ها تاثیر گذار است.همچنین بعد از بارداری و زایمان، تزریق فیلر می تواند به تنهایی به عنوان بخشی از ترمیم واژن بعد از ایجاد تغییرات شود.

افراد ایده آل برای تزریق فیلر به واژن

کاندیدای ایده آل برای تقویت لابیا با فیلر و یا ژل، باید به طور کلی از سلامت خوبی برخوردار باشند. افزایش حجم لابیا با برای بانوانی که به دنبال درمان برای کاهش میل جنسی یا آنورگاسمی به طور مستقیم هستند توصیه نمی شود. این روش درمان به صورت غیر مستقیم بر ارگاسم تاثیر گذار است، به این صورت که با افزایش اعتماد به نفس بانوان، رابطه جنسی را تقویت کند.

مدت زمان بهبودی بعد از تزریق فیلر

نتایج بعد از تزریق فیلر بلافاصله پس از انجام عمل قابل مشاهده و موقتی است، اگر به دنبال اثری ماندگار از تزریق فیلر هستید، لازم است دو دوره های مشخصی تزریق مجدد انجام شود.

بانوان بعد از تزریق نیاز به استراحت برای بهبودی  ندارند. فعالیت های عادی به صورت معمول انجام می شود، اما لازم است در چند روز اول بعد از تزریق توصیه های متخصص زنان را در نظر بگیرید، خصوصا برای شروع رابطه جنسی.

عوارض جانبی تزریق فیلر به واژن

عوارض جانبی احتمالی پس از تزریق فیلر به واژن عبارتند از قرمزی، کبودی و  تورم  که گذرا است و از بین می رود، اما اگر بعد از تزریق دچار برآمدگی، عفونت و حرکت مواد پرکننده شوید، حتما هر چه سریعتر با پزشک مشورت کنید. البته این دسته از عوارض بسیار نادر است.

پاسخ

دو × دو =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید